Rumi Paramita
Rumi Paramita.jpg
Uiterlijke kenmerken
Species:

Frenk

Geslacht:

Vrouw

Lengte:

2,15 meter

Oogkleur:

Blauw

Biografie
Thuiswereld:

Gorobei

Overleden:

22 BBY

Functie:

Bounty Hunter

Wapen:

IQA-11 Blaster Rifle

Affiliatie:

Sugi

Rumi Paramita (rechts)

Quote: "Four on one is hardly a fair fight, even for a Jedi."
-- Rumi Paramita

Rumi Paramita was een grote vrouwelijke Frenk die bevriend was met Sugi en haar Bounty Hunters tijdens de Clone Wars.

Biografie[bewerken | brontekst bewerken]

In 22 BBY werd Remi ingehuurd door Casiss om zijn landbouwgemeenschap op Felucia te beschermen tegen Hondo Ohnaka's Pirates. Als lid van de bende van Sugi, waar ook Embo en Seripas deel van uitmaakten, werd ze gewaardeerd omwille van haar opgewekte persoonlijkheid. Rumi was de leidster van de groep na Sugi. Toch was Rumi altijd bij haar opdracht bezig en was ze een strategie aan het bedenken waarin ze erg goed was.

Later kregen Sugi en haar groep de assistentie van Anakin Skywalker, Obi-Wan Kenobi en Ahsoka Tano waardoor ze met de hulp van de landbouwers de raids van de piraten konden stoppen.

Rumi was een volleerd schutter met haar IQA-11 Blaster Rifle waarmee ze vaak van op afstand haar vijanden te grazen nam. In het gevecht met de bende van Hondo Ohnaka werd Rumi geraakt tijdens een salvo van een WLO-5 Speeder Tank. Rumi overleefde dit salvo niet en zou haar laatste missie met Sugi hebben beleefd.

Achter de Schermen[bewerken | brontekst bewerken]

Verschijning[bewerken | brontekst bewerken]

Bron[bewerken | brontekst bewerken]