Star Wars Wiki
Advertisement
T7-O1
T7-O1.jpg
Specificaties
Programmering:

Mannelijk

Biografie
Eigenaar:

Senator Oodora
Captain Nico Okarr
Jedi Master Ven Zallow

Taken:

Observatie
Cartografie
Gegevens hacken

Affiliatie:

Galactic Republic

T7-O1 was een Astromech Droid in de periode van de Great Galactic War.

Biografie[]

De nukkige en koppige T7-O1 had al sinds zijn activatie ruim 200 jaar voor de Treaty of Coruscant geen memory-wipe gehad. Hierdoor had hij een enorme kennis over een groot aantal onderwerpen en gedetailleerde rapporten over alle missies die hij ooit had ondernomen. Hij wist alles over de vrienden en vijanden die hij was tegengekomen, waardoor hij een waardevolle bron van informatie was. Door de lange periode zonder memory-wipes had T7-O1 een unieke kijk op het leven in het universum en een sterke onafhankelijke persoonlijkheid. Hij zag zijn eigenaars niet als "meester" maar als "partner", en was gekoppeld aan uiteenlopende personen, zoals Senator Oodora van Manaan, Captain Nico Okarr en Jedi Master Ven Zallow. Met deze laatste persoon was hij aanwezig in de Jedi Temple tijdens de Sacking of Coruscant. Hoewel zijn partner gedood werd, wist T7-O1 te overleven om in de koude oorlog na de Treaty of Coruscant nog een rol te spelen.

Achter de Schermen[]

Op de pagina met de biografie van T7-O1 op SWTOR.com staan een aantal zinnen in Aurebesh, zo valt er te lezen:

  • Exploding Starships Conspiracy
  • Welcome to the Holonet
  • Flesh raid cossect able

Gezien de uiterlijke gelijkenis met T3-M4 is het mogelijk dat T7-O1 een Duwani Mechanical Products T7 Utility Droid is.

Verschijning[]

Bron[]

Advertisement