FANDOM

Lucasfilm Animation
Lucasfilm Animation
Powstanie 2003
Założyciel
Siedziba San Francisco, stan Kalifornia, Stany Zjednoczone
Zmiany właściciela

Lucasfilm Animation, to firma należąca do Lucasfilm Ltd. Studio tworzy animacje cyfrowe dla seriali, filmów i gier wideo.

O firmie

George Lucas utworzył "Lucasfilm Animation" w 2003 roku. Studio ma siedzibę w San Francisko w Kalifornii w Stanach Zjednoczonych (wcześniej od 2007 roku w Big Rock Ranch, Marin County, Kalifornia). W 2005 roku Lucas utworzył studio Lucasfilm Animation Singapore, które zajmuje się dokładnie tym samym, jak "Lucasfilm Animation" i służy do lepszego wykorzystania puli zróżnicowanych kulturowo talentów z innych części świata. "Lucasfilm Animation Singapore" ma siedzibę w państwie Singapur w południowo-wschodniej Azji. Głównym produktem "Lucasfilm Animation" i "Lucasfilm Animation Singapore" jest film animowany Wojny klonów (2008) oraz łączące się z nim projekty, takie jak serial Gwiezdne Wojny: Wojny Klonów (2003-2005), serial Gwiezdne Wojny: Wojny Klonów (2008-2014) i niektóre gry wideo. Kiedy w 2012 roku George Lucas sprzedał Lucasfilm Ltd. kompanii Disney'a, większość pracowników "Lucasfilm Animation" zostało zwolnionych. Pozostawiono tylko tych, którzy są potrzebni do pracy nad serialem "Star Wars: Rebels".

Ludzie związani z Lucasfilm Animation

Produkty studia

Filmy:

  • Wojny klonów (2008)
  • Star Wars Rebels: Spark of Rebellion (2014)
  • Strange Magic (2015)
  • Star Wars Rebels: The Siege of Lothal (2015)

Filmy krótkometrażowe o tematyce Lego dla Cartoon Network i Disney XD:

Seriale:

Telewizja:

  • Phineas and Ferb: Star Wars (2014)