FANDOM

Star Wars: The Force Unleashed je ďalší diel akčnej záležitosti zo sveta Star Wars z pohľadu tretej osoby, odohrávajúci sa tentoraz medzi 3. a 4. dielom filmu a uvádzajúci vás do úlohy záporáka - žiaka Darth Vadera, ktorého cieľom je zbaviť celú galaxiu existencie Jediov. Je pritom pripravený čeliť následkom svojich činov, ktoré budú mať dopad na budúcnosť celej galaxie.

V úlohe hlavného hrdinu budete čeliť rôznym situáciám s pomocou štyroch základných prostriedkov – síl. Ide o Force push (napr. odhadzovanie nepriateľov do diaľky), Force grip (naopak, priťahovanie nepriateľov a objektov k sebe), Force repulse (schopnosť odrážať nepriateľov a objekty – akýsi štít) a Force lightning (ničenie nepriateľov i objektov s pomocou riadených úderov blesku).

Behom hlavného dobrodružstva potom narazíte nielen na postavy známe, ale i úplne nové, vytvorené práve pre príbeh hry. Čo sa lokácií týka, čaká vás návšteva odlišných miest vrátane planéty Kashyyyk, TIE Fighter továrne, planéty Raxus Prime, planéty Felucia a ďalších. Autori navyše sľubujú, že rozhodnutie a vaše činy v rôznych situáciách ovplyvnia ďalší priebeh hry, ktorá bude disponovať niekoľkými odlišnými koncami, ktoré vraj otrasú radami oddaných Star Wars fanúšikov.

Community content is available under CC-BY-SA unless otherwise noted.