ХолоНет архива
Advertisement

rightAllies (Saveznici) je roman koji je napisala Christie Golden i peta je knjiga u serijalu Fate of the Jedi. Izasla je 25 maja 2010 godine za Del Rey. Ima 359 strana, ISBN 0345509145.

Rezime izdavaca

Zadnja korica

Samo jedna stvar moze ujediniti Dzedaje i Sithe: neprijatelj jaci i smrtonosniji od njih.

Unutrasnji omot

Ono sto je pocelo kao potraga za istinom postala je borba za zivot za Luka Skajvokera i njegovog sina Bena. Iskoristirili su tajne Umnih Hodaca da izadju iz svojih tela i razgovaraju sa duhovima mrtvih, rizikujuci tako svoje zivote. Suocili su se sa timom Sith ubica i sada jedina prezivela clanica odreda Sitha Vestara Khai, je pozvala kompletnu flotu borbenih brodova da se suoce sa Skajvokerima. Ali mracni ratnici dolaze sa iznenadjujucim predlogom koji ce uvesti Dzedaje i Sithe u jedinstvenu alijansu protiv zla drevnijeg i strasnijeg od bilo cega.

I dok su Skajvokeri i njihovi saveznici ujedinjeni u svojoj misiji, Han i Leia rizikuju hapsenje i mnogo vise od toga zbog pomaganja Dzedajima zarobljenim na planeti Coruscant. Natasi Daala je izdala naredbu koja ce napraviti trajni raskol izmedju njene Vlade i reda Dzedaja...raskol koji ce od Dzedaja napraviti odmetnike i kriminalce.

Ali, daleko u lavirintu crnih rupa poznatijem kao Celjust odlucivace se o buducnost galaksije. Tamo ce Skajvokeri njihove saveznici poceti borbu sa istinskim zlom, a Luk ce se suociti sa zaprepascujucom istinom.

Advertisement