ХолоНет архива
Advertisement

rightDarth Ekkage je bila mracna gospodarica SItha i clan mracnog veca za vreme velikog Galajtickog rata. Ona je bila sestra Darth Baras-a i najbolji ubica i atentator. Bila je na celu sfere misterija i komandovala je crvenom legijom.

Za vreme rata ona i njeni podanici zarobljeni su na planeti Belsavis posto ju je izdao i predao Dzedajima jedan od njenih podredjenih koji se odrekao Tamne Strane i potrazio utociste medju Dzedajima. Mnogi su verovali da je ona najmocnije oruzije koje Sithi imaju u ratu i da bi davno izvojevali pobedu protiv Dzedaja da nije zarobljena od strane Dzedaja Nomen Karr-a, dok su drugi medju Sithima bili u strahu da nebudu sledece njene zrtve.

Kad je saznao da je ziva, Baras je poslao Melicoste-a da je oslobodi koga je ona kasnije ubila i uzela njegov svetlosni mac. Kasnije se pojavio misteriozni Sith i na njeno pitanje ko je on, Dzedaj Somminick Timmns koga je Ekkage prepoznala kao sluga Nomen Karr-a, odgovorio je da je misteriozni Sith sa njim. Ona je Sitha optuzila da je budala i izdajnik zato sto radi sa Dzedajima, a kao odgovor on je rekao da je on Carev bes i da je poslat da ubije i nju i njenog brata. Ekkage je napala obojicu uz konstataciju kako su se Sithi nisko spustili da rade sa Dzedajima, ali nije prezivela.

Trivija

Njeno prvo pojavljivanje je u igri Star Wars: The Old Republic iz 2011 godine i njen kraj ima tri moguca scenarija

  • da je ubije Sith
  • da Sith nagovori Somminick-a da je ubije
  • da je ponovo uhapse.

Pojavljivanja

  • Star Wars: The Old Republiv, Blood of the Empire Act 1: Shades of the Sith (Prvo pominjanje)
  • Star Wars: The Old Republic (Prvo pojavljivanje)
In other languages
Advertisement