ХолоНет архива
Advertisement

rightKejim je planeta koja se nalazi u Zvezdanom sistemu istog imena-Kejim system koji je deo Sertar sektora-Sertar Sector u Teritorijama Spoljnjeg Oboda-Outer Rim Territories. Na planeti se nalazi baza Kejim Outpost za koju se mislilo da je napustena posle unistenja prve Zvezde Smrti-DS-1 Orbital Battle Station.

Istorija

Nekoliko poruka je presretnuto od strane Obavestajne sluzbe Nove Republike-New Republic Inteligence koje su dolazile iz baze sto je nateralo Mon Mothma-u da posalje placenike Jan Ors i Kyle Katarn-a da istraze.

Delimicno desifrovane poruke otkrile su da su bile namenjene Imperijalnom Admiralu Galak Fyyar-u i u njima se pominju Dolina Dzedaja-Valley of the Jedi i Preporodjeni-Reborn. Katarn nije bio raspolozen za ovu misiju ali mu je Mon Mothma ponudila duplo veci honorar. Jan Ors je u ime njih oboje prihvatila zadatak i na taj nacin pokrenula dogadjaje koji ce promeniti Kyle-ov zivot i eliminisati veliku pretnju Dzedaja i segurnosti Nove Republike.

Dok je istrazivao bazu, Kyle je otkrio da uopste nije napustena. Istrazujuci dalje, otkrio je laboratoriju gde su se vrsili cudni eksperimenti koristeci visoko-energetsku tehnologiju i nepoznate kristale.

Kasnije je otkriveno da Admiral Fyyar u saradnji sa Mracnim Dzedajem-Dark Jedi Desann-om koristi laboratoriju za eksperimente u kojima subjektima ubrizgavaju Silu-[The Force]] odnosno njene sklonosti pomocu Arstusianskog kristala-Artusian Crystal. Kyle do kraja unistava laboratoriju.

Pojavljivanja

  • N.R.I. Reports (prvo pominjanje)
  • Star Wars: Jedi Knight II: Jedi Outcast (prvo pojavljivanje) 
Advertisement