FANDOM

Vader's revelation

Hayır. Ben senin babanım!

Uyarı! Bu sayfa büyük spoiler içerir–The Mandalorian Sezon 1. Dikkat ediniz.

Atticon

Bu makalenin başlığı bir takma ad, çağrı işareti veya diğer addır.

Bu makale, resmi adı olmayan ve yalnızca takma adı, çağrı işareti veya takma adıyla bilinen bir konu hakkındadır.

"Vadime barış getirdiğin için teşekkürler. Çocukla iyi şanslar."
―Kuiil, Mandalor'a[src]

"Varlık" olarak da atfedilen "Çocuk", Yeni Cumhuriyet Döneminde 50 yaşında olan ve Jedi Ustası Yoda'nın türünün bir üyesi olan Güç'e hassas bir varlıktı.

Biyografi

"Mandalor" olarak bilinen ödül avcısı, "Müşteri" ve İmparatorluk Doktoru Pershing tarafından tercihen canlı olmak üzere "Varlık"ı kendilerine getirmesi için işe alınmıştı. Süikast droidi IG-11 ise "Varlık"ı yok etmek için yola çıkmıştı. "Varlık"ın tutulduğu yerleşkeyi koruyanları ortadan kaldırmak için birlikte çalışan iki ödül avcısı "Varlık"ı bulduklarında IG-11 görevini tamamlamaya kalkışmış ancak bunu başaramadan "Mandalor" tarafından yok edilmişti.[1]

Mandalor, Çocuk'u gemisine götürdüğünde gemiyi Jawa'lar tarafından yağmalanırken gördüğü için yağmacıların sandcrawler'ına saldırmış ancak parçalarını geri almakta başarısız olmuştu. En sonunda Mandalor, Kuiil'den yardım alarak Jawa'lardan parçalarını geri almanın barışçıl bir yolunu bulmuştu. Parçalar karşılığında bir çamurboynuz yumurtası isteyen Jawa'lara istediklerini verebilmek için hayvan ile karşı karşıya kalan Mandalor, hayvan tarafından yenilirken Çocuk, Güç'e ulaşıp hayvanı havaya kaldırmış, Mandalor da bu sayede hayvanı öldürebilmişti. Bu eylem, Çocuk'un bayılmasına neden olmuştu. Çocuk eninde sonunda uyandığında gemi tamir edilmişti ve bu sayede Mandalor ile gezegeni terketmeyi başardılar.

Sahne arkası

Bu karakter ilk olarak "The Mandalorian Bölüm 1"de görüldü[1] ve aktörler tarafından çekim boyunca "Varlık" olarak refere edildi.[3]

Görünümler

Notlar ve referanslar

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 1,5 The Mandalorian Official Logo The Mandalorian – "Bölüm 1"
  2. Błąd rozszerzenia cite: Błąd w składni elementu <ref>. Brak tekstu w przypisie o nazwie Chapter_2
  3. The Mandalorian Episode One: Easter Eggs and That Final Reveal, Explained