FANDOM

Premium-Eras-canon
Bu makale Evren içi birey ile ilgili. "The Child" olarak adlandırılmış The Mandalorian Chapter 2 makalesini arıyor olabilirsiniz.
Atticon

Bu makalenin başlığı bir takma ad, çağrı işareti veya diğer addır.

Bu makale, resmi adı olmayan ve yalnızca takma adı, çağrı işareti veya takma adıyla bilinen bir konu hakkındadır.

Gördüğünüz versiyon sayfanın tamamlanmış hali değil veya gereğinden kısa ancak yapılacaklar listemizde ön sıralarda. Eğer bu şablon uzun süredir sayfadaysa veya sayfanın genişletilmesini istiyorsanız tartışma sayfasına not bırakınız.
"Vadime barış getirdiğin için teşekkür ederim. Ve Çocuk ile bol şans."
Kuiil, Din Djarin'e[src]

"Çocuk", Jedi Büyük Usta Yoda ve Jedi Ustası Yaddle ile aynı türün üyesi olan bir Güç'e hassas erkek Mandalor buluntusu idi. Çocuk, YSÖ 41'de doğmuştu ve Yeni Cumhuriyet Devri sırasında Arvala-7'de Nikto paralı askerler tarafından yürütülen bir kampta tutuluyordu. Elli yaşında hala bir bebek olan Çocuk, onu getirmesi için Din Djarin isimli bir Mandalor ödül avcısını tutan "Müşteri" tarafından aranıyordu.

Fakat Djarin, Çocuk'u İmparatorluk takipçileri ile bırakmamaya karar verdi ve onu İmparatorluk kalıntısı tesisinden kurtardı. Çocuk ile birlikte galaksinin sınırlarında yaşamaya çalışmasından sonra Djarin, Çocuk'u koruma amacıyla onu kovalayan İmparatorluk takipçileri ile yüzleşmek için Nevarro'ya döndü. Bu süreçte Çocuk bir Mandalor buluntusu ve Djarin'in yeni kurulmuş klanının bir üyesi oldu.

Biyografi

"Mandalor" olarak bilinen ödül avcısı, "Müşteri" ve İmparatorluk Doktoru Pershing tarafından tercihen canlı olmak üzere "Varlık"ı kendilerine getirmesi için işe alınmıştı. Süikast droidi IG-11 ise "Varlık"ı yok etmek için yola çıkmıştı. "Varlık"ın tutulduğu yerleşkeyi koruyanları ortadan kaldırmak için birlikte çalışan iki ödül avcısı "Varlık"ı bulduklarında IG-11 görevini tamamlamaya kalkışmış ancak bunu başaramadan "Mandalor" tarafından yok edilmişti.[2]

Mandalor, Çocuk'u gemisine götürdüğünde gemiyi Jawa'lar tarafından yağmalanırken gördüğü için yağmacıların sandcrawler'ına saldırmış ancak parçalarını geri almakta başarısız olmuştu. En sonunda Mandalor, Kuiil'den yardım alarak Jawa'lardan parçalarını geri almanın barışçıl bir yolunu bulmuştu. Parçalar karşılığında bir çamurboynuz yumurtası isteyen Jawa'lara istediklerini verebilmek için hayvan ile karşı karşıya kalan Mandalor, hayvan tarafından yenilirken Çocuk, Güç'e ulaşıp hayvanı havaya kaldırmış, Mandalor da bu sayede hayvanı öldürebilmişti. Bu eylem, Çocuk'un bayılmasına neden olmuştu. Çocuk eninde sonunda uyandığında gemi tamir edilmişti ve bu sayede Mandalor ile gezegeni terketmeyi başardılar.

Sahne arkası

Bu karakter ilk olarak "The Mandalorian Bölüm 1"de görüldü[2] ve aktörler tarafından çekim boyunca "Varlık" olarak refere edildi.[7]

Görünümler

Kaynaklar

Notlar ve referanslar

  1. SWCustom-2011 StarWars.comSWCC 2019: 9 Things We Learned from The Mandalorian Panel ([20190414190857 yedek bağlantı])'a göre The Mandalorian olayları Star Wars: Galaksi Atlası kitabının YSS 4 olarak belirlediği Star Wars: Bölüm VI Jedi'ın Dönüşü olaylarından yaklaşık olarak beş yıl sonra geçmektedir. Bu yüzden The Mandalorian olaylarının YSS 9'da geçtiği sonucu çıkarılabilir. Çocuk, The Mandalorian zamanı sırasında elli yaşında olduğu için, YSÖ 41'de doğduğu sonucu ortaya çıkmaktadır..
  2. 2,0 2,1 2,2 2,3 2,4 The Mandalorian Official Logo The Mandalorian – "Bölüm Chapter 1: The Mandalorian"
  3. The Mandalorian Official Logo The Mandalorian – "Bölüm Chapter 3: The Sin"
  4. Star Wars The Child Animatronic Edition. Archived from the original on Şubat 20, 2020.
  5. Kaynak hatası Geçersiz <ref> etiketi; Chapter_2 isimli refler için metin temin edilmemiş
  6. The Mandalorian Official Logo The Mandalorian – "Bölüm Chapter 8: Redemption"
  7. The Mandalorian Episode One: Easter Eggs and That Final Reveal, Explained

Dış bağlantılar