Sithpedi
Advertisement
Sithpedi

125-Z pedallı süratçisiklet, İlk Düzen ve Direniş arasındaki savaş sırasında hizmet veren süratçi modeliydi.

Özellikler

Bir pedallı süratçisiklet kesiti

İlk Düzen pedallı süratçisikleti değişken arazilerde yüksek çekiş gücüyle tasarlanmış, sağlam ve korunaklı devriye süratçisikletleriydi. Bu süratçisikletlerden ikisi AAL-1971/9.1 Taşıyıcısı ile taşınabiliyordu.[1] Geleneksel süratçileri kısıtlayan önlemlerden sıyrılabiliyordu.[5] Pedallı süratçisiklet, İlk Düzen operasyonları sırasında İlk Düzen jet askerlerini havaya fırlatması için tasarlanmıştı.[2]

Bazı durumlarda uzman olan stormtrooperlar olan İlk Düzen Pedallı Süratçi Sürücüsü tarafından kullanılıyordu ve farklı bir İlk Düzen stormtrooper zırhı giyiyorlardı.[1] Başka zamanlarda ise standart stormtrooper zırhı giyiyorlardı.[2]

Tarih

Böyle bir süratçi Batuu gezegeninde İlk Düzen'in 709. Lejyon'undan bir çavuş tarafından lejyon üyelerini kıstıran iki suçluyu alaşağı etmek için kullanılmıştı.[3]

İlk Düzen, Kashyyyk Ablukası sırasında süratçileri kullanmıştı ancak hepsi tutukluları özgürleştiren Wookiee Chewbacca tarafından yok edilmişti.[4]

Passana'da yaşanan çatışma sırasında Rey, Finn, Poe Dameron, droid C-3PO ve BB-8'i; iki farklı İlk Düzen pedallı süratçisi üzerinde iki çift İlk Düzen askeri takip etmişti.[2]

Sahne arkası

Sahne dekorunda kullanılan ve Belçikalı Prop Builders tarafından yapılan İlk Düzen pedallı süratçisikletlerin birisi Celebration Chicago sırasında halka açık bir şekilde gösterilmişti.[5]

Görünümler

Kaynaklar

Notlar ve referanslar

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 1,5 Star Wars: The Rise of Skywalker: The Visual Dictionary
  2. 2,0 2,1 2,2 2,3 2,4 2,5 2,6 2,7 Star Wars: Bölüm IX Skywalker'ın Yükselişi
  3. 3,0 3,1 Galaxy's Edge 4
  4. 4,0 4,1 IDWStarWarsAdventuresLogoSmaller.png "Ghosts of Kashyyyk, Part 2"—Star Wars Adventures 28
  5. 5,0 5,1 TwitterLogo.svg Discussing Film (@DiscussingFilm) – Twitter: "The first look at the First Order Treadspeeder in 'STAR WARS: THE RISE OF SKYWALKER' has been officially revealed at #SWCC." (ekran görüntüsü)
Advertisement