FANDOM

Premium-Eras-legends
"Ben kehanetin ötesindeyim."
―Arcann[src]

Arcann, Zakuul'un Ebedi İmparatorluk'unun "Ölümsüz İmparatoru" Valkorion ve eşi Senya Tirall'ın oğlu, Güç'e hassas insan bir erkekti. Erkek kardeşi olan Thexan ile birlikte galaksinin diğer gezegenlerine yapılan baskınlara liderlik ederlerdi. Korriban'a yapılan bir saldırı sırasında Arcann, sol kolunu alan ve yüzünün sol tarafının ağır bir şekilde yaralanmasına neden olan bir patlamaya yakalandı, aldığı hasar, vücudunda sibernetik değişiklikler gerektiriyordu. Bunun üzerine Valkorion'u bu duruma ilgisiz kalmakla suçlayan Arcann, nefret duygusuyla onu öldürmeye çalıştı ve erkek kardeşi Thexan'ın araya girmesiyle ikili arasındak çok kısa süren bir savaşın sonunda Arcann, kardeşini öldürdü. Bir süre sonra Valkorion, gücünü Outlander ile paylaşmayı teklif ettiğinde Arcann, Valkorion'a karşı bir suikaste girişti ve başarılı oldu. Ancak öldürdüğü şey Valkorion'un fiziksel bedeniydi, ruhu ise Arcann'ın donmuş karbonitte hapsettiği Outlander ile bağlanmıştı. Babasının Ebedi Taht'ını devralan Arcann, galaksinin geri kalanına yayılan devasa bir istila başlattı ve Sith İmparatorluğu ile Galaktik Cumhuriyet'i yenerek Ebedi İmparatorluk'a hürmet etmelerine ve galaksinin üstün gücünün Zakuul olduğunu kabul etmelerini sağladı. Arcann, babasının ölümünden sonraki beş yıl boyunca İmparatorluğu yönetti ancak sonunda, Outlander karbonitten kurtarıldı ve Ebedi İmparatorluk'a karşı bir isyan başlattı. Odessen Savaşı sırasında Arcann, Outlander tarafından yenildi ve annesi, onu iyileştirmek üzere yanına aldı. Arcann'ın yokluğu sırasında kız kardeşi Vaylin, SCORPIO ile birlikte Ebedi Taht'ın kontrolünü ele almıştı.

Notlar ve referanslar

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 1,5 1,6 1,7 SWTOR mini SacrificeThe Old Republic (makale) (yedek bağlantı)
  2. SWTOR mini BrothersThe Old Republic (makale) (yedek bağlantı)
  3. SWTOR miniStar Wars: The Old Republic: Knights of the Eternal Throne–Bölüm VI: The Dragon's Maw