Sithpedi
Advertisement
Sithpedi

"İşe bu kadar çabuk dönmene şaşırdım."
"Yani, bir kızın kendi geçimini sağlaması gerek."
―Ahsoka Tano ve Aurra Sing[kaynak]

Aurra Sing, Klon Savaşları'ndan önce ve savaş sırasında faal olan bir ödül avcısı olan dişi bir Palliduvandı. Sing, Ticaret Federasyonu'nun Naboo gezegenini işgali sırasında Tatooine'deydi ve Boonta Arifesi Klasiği pod yarışını izlemişti. Bu dönemde Weequay bir korsan yüzbaşı olan Hondo Ohnaka ile samimiyet kurmuştu. Klon Savaşları'nın başlaması ve ödül avcısı Jango Fett'in ölümüyle birlikte Sing, Fett'in oğlu Boba'yı eğitmeye başlamış ve babasının katili Jedi Ustası Mace Windu'yu öldürmeye çalıştığı bir girişimde ona yardım etmişti. Sing, Boba'nın yanından ayrıldıktan sonra Hutt Ziro ve Cad Bane için bir dizi iş yapmıştı. Sing nihayetinde Tobias Beckett tarafından öldürülmüştü.

Görünümler

Canon dışı görünümler

Kaynaklar

Notlar ve referanslar

  1. 1,0 1,1 Ultimate Star Wars
  2. Star Wars: Galaksi Atlası, Kamino Savaşı'nı YSÖ 21'e tarihlendirirken Sullust Savaşı'nı ise YSÖ 20'ye tarihlendirmektedir. StarWars.com StarWars.com'da Star Wars: The Clone Wars Chronological Episode OrderLua hatası 80 satırında package.lua: module 'Module:ArchiveAccess/SW' not found.'a göre "Hostage Crisis" bölümündeki olaylar, yukarıda bahsedilen iki olayın geçtiği "ARC Troopers" ve "Nightsisters" olaylarının arasında gerçekleşmiştir. Bu sebeple "Hostage Crisis"te görünen Senato rehine krizi YSÖ 20 ile YSÖ 21 arasında gerçekleşmiş olmalıdır. Solo: A Star Wars Story The Official Guide'ın sunduğu zaman çizelgesine göre Vandor soygunu, Star Wars: Bölüm III Sith'in İntikamı olaylarından 9 yıl sonra gerçekleşmiştir. Bu filmin olayları Star Wars: Galaksi Atlası'na göre YSÖ 19'da gerçekleştiğinden, Vandor soygunu YSÖ 10'da gerçekleşmiş olmalıdır. Aurra Sing de Senato rehine krizi ve Vandor soygunu arasında bir dönemde öldüğü için YSÖ 21 ile 10 arasında bir noktada ölmüş olmalıdır.
  3. 3,0 3,1 StarWars-DatabankII.png Aurra Sing - DatabankLua hatası 80 satırında package.lua: module 'Module:ArchiveAccess/Databank' not found.
  4. Star Wars: The Clone Wars: Character Encyclopedia - Join the Battle!
  5. Star Wars: The Force Awakens: Head-to-Head
  6. 6,0 6,1 6,2 Star Wars: Bölüm I Gizli Tehlike
  7. Star Wars: Jedi vs. Sith
  8. Darth Maul (2017) 2
  9. TCW mini logo.jpg Star Wars: Klon Savaşları – "Assassin"
  10. Star Wars: Scum and Villainy: Case Files on the Galaxy's Most Notorious
Advertisement