Sithpedi
Advertisement
Sithpedi
Blue-question-mark.png

Bu makalenin başlığı tahminidir.

Her ne kadar bu makale geçerli kaynaklara dayalı olsa da söz konusu öznenin asıl ismi tamamen tahminidir.

YodaPrognosticating-ESBHD.jpg

Zor geleceği görmek. Değişiyor durmadan.

Bu sayfa gelecek film ile ilgili bilgi içeriyor.

Bu sayfanın içeriği içerik hakkında detay açıklandıkça veya yayınına yaklaştıkça önemli derecede değişebilir.

Yeni bir Star Wars filmi şu an Lucasfilm tarafından geliştirilmektedir. Daha önceden The Mandalorian dizisinin sekizinci bölümünün yönetmenliğini yapan Taika Waititi tarafından yönetilecek filmin yardımcı yazarlığını ise Krysty Wilson-Cairns üstleniyor. Filmin ne zaman yayınlanacağı ise henüz paylaşılmadı.

Üretim

The Hollywood Reporter, Ocak 2020'de Taika Waititi'ye yeni bir Star Wars filminde çalışması için teklif yapıldığını açıkladı.[2] Proje resmi olarak 4 Mayıs 2020 tarihinde StarWars.com'da Waititi'nin dahiliyeti ve Krysty Wilson-Cairns yardımcı yazarlığıyla açıklandı.[1]

Aralık 2020 Disney yatırımcı toplantısında gösterilen reklam çalışması.

Aralık 2020'de yapılan bir Disney yatırımcı toplantısı sırasında Lucasfilm Başkanı Kathleen Kennedy, Waititi ve Wilson-Cairns'in filmin taslağı üzerine çalıştığını doğruladı. Film açıklandığı sırada Waititi'nin stilinde bir Star Wars logosu ve uzayda uçan elmas biçimli bir obje içeren bir sanat çalışması gösterildi. Film hakkında diğer bilgiler yayınlanmadı.[3]

Jenerik

Türe göre 
Oyuncular Ekip

Ekip

Kaynakça

Notlar ve referanslar

Advertisement