FANDOM

Çamur askeri olarak da bilinen bataklık askerleri, İmparatorluk Ordusu'nda Galaktik İmparatorluk tarafından kullanılan Stormtrooper Birliği dışında yer alan bir asker türüydü.

Tarihçe

İmparatorluk'un Mimban'lı Bağımsızlık Ordusu'nun güçleriyle gezegenin kontrolü ve kaynakları için yaptığı savaşı gören, 224'üncü İmparatorluk Zırhlı Bölüğü'nün bataklık askerleri Mimban seferi sırasında bataklık gezegeni olan Mimban'da savaştı. Han Solo, Chewbacca ile birlikte Tobias Beckett'ın çetesine katılmak için kaçmadan önce bataklık askeri olarak görev yapmıştı.

Organizasyon ve ekipman

Bataklık askerleri, Stormtrooper birliği dışında yer alan İmparatorluk Ordusu askeri türüdüydü.Standart askerler kollarında kırmızı bir kol bandı ile işaretlenirlerdi. Sıhhiyeciler çamur askerleriyle yan yana savaşırdı ve sağ kollarındaki beyaz bir kol bandıyla işaretlenirlerdi.

Çamur askerleri, İmparatorluk subaylarının savaş zırhına benzeyen kask ve zırhlarla donatılmıştı. İmparatorluk'un boyun eğdirilebilir bulduğu çeşitli gezegenlerin tehlikeli doğaları sebebiyle askerler göz koruması için gözlükler ve muhtemel ölümcül gazları filtrelemek için oksijen maskeleri takıyorlardı. Bataklık askerleri SX-21 saçmalı blasterlar, E-10 blaster tüfekleri, E-11 blaster tüfekleri, E-22 blaster tüfekleri DLT-19 ağır blaster tüfeği ve EC-17 blaster kullanırlardı.

Sahne arkası

Bataklık askerleri ilk defa resmi olarak 7 Şubat 2017 tarihinde Entertainment Weekly tarafından Solo:Bir Star Wars Hikayesi haber yorumunda gösterildi.