Sithpedi
Advertisement
Sithpedi
Rayshields.png

Bu nasıl oldu? Bundan daha zekiyiz!

Bu sayfanın serice kaldırılmasına karşı çıkıldı. Bu şablonu ekleyen kullanıcı sayfanın kaldırımasına karşılığını tartışma sayfasında belirtti ve sayfanın bu süreçte silinmemesini rica ediyor.

Bu şablonun tam koruma sağlamadığını unutmayın. Eğer sayfa seri kaldırma kriterlerine tartışmasız bir şekilde uyuyorsa açıklama oldukça geciktiyse sayfa kaldırılabilir. Bu şablon seri kaldırma şablonu ile işaretlenmiş olan sayfaların tartışma sayfalarından kaldırılmamalıdır.

"Eminim ki iyi bir Jedi Şövalyesi olacak... yıllar ve yıllar sonra."
―Cha Niathal

Ben Skywalker Çoğunluka Galaktik İç Savaş ve sonrasında aktif olan Coruscant'lı bir Jedi Şövalyesi idi. Eski İmparator'un Eli ve Jedi Ustası Mara Jade Skywalker ve Asi kahraman ve Jedi Büyük Usta Luke Skywalker'in oğlu Seçilmiş Kişi Anakin Skywalker ve Padmé Amidala'nın torunu, Jacen Jana ve Anakin Solo'nun kuzeni Ve Cade , Kol ve Nat Skywalker 'ın atası. Ben, Yuuzhan Vong olarak bilinen ekstra galaktik türlerin galaksiyi işgal ettiği ve onlarca dünyaya atık bıraktığı yıkıcıYuuzhan Vong Savaşı 'nın kargaşasının ortasında doğdu. Anne ve babası Jedi olduğu için savaşta onunla vakit geçiremediler, bu yüzden Skywalker'a Asi kahraman olan amcası Han Solo ve Asi Kahraman Olan yengesi Leia Solo baktı.Daha Sonra içinde başka genç Jedi Çırakları'nın olduğu Maw'daki sığınağa gitti.Yuuzhan Vong sonunda püskürtülmüştü ve ateşkes sağlanmıştı, ama genç skywalker Güç sayesinde savaşta çekilen acıları hissetti bu onu çok yıprattı ve kendini Güç e birkaç yıl kapattı.

YSS 35'de 8 yaşındaki Skywalker başka bir galaktik krize dahil olmuştu. Killik türleri son zamanlarda galaksinin Bilinmeyen Bölgelerinde keşfedildi, Bir grup Jedi Şövalyesi onların telepatik çağrılarını duydu ve bu çağrıyı Bilinmeyen Bölgelere kadar takip etti.Skywalker kısmen Gorog Killik Yuvasına katıldı ve aslında kendisini annesine karşı döndürmeye çalışan bir Gorog Killik ile evcil hayvan sahip ilişkisi kurdu.Ancak Ben'in ebeveynleri Killik'lerin planını fark etti ve el koydu.Bu sırada Skywalker, gayrı resmi Jedi Üstadı olan kuzeniJacen Solo 'nun kanatları altına alındı. Güç hakkında daha fazla bilgi edinebilmek için 5 yıllık bir yolculuğun ardından Yeni Jedi Düzeni'ne dönen Solo Skywalker'ın kendini Güç'e yavaş yavaş açmasına yardım etti çünkü Skywalker güç konusunda hala endişeliydi ve Güç'e tam olarak uyum sağlaması için yıllar gerekiyordu.Solo'nun rehberliği ile Skywalker Güç kullanmada daha özgüvenli olabilir ve daha güçlü bir Jedi olabilirdi.

Advertisement