FANDOM

Premium-Eras-canon
We'redoomed

Biz mahvolduk!

Bu makale önemli bir konuyu kapsamaktadır ve büyük ilaveler ve/veya çalışmalara ihtiyaç duymaktadır.

Lütfen diğer makalelere devam etmeden önce bu makaleyi en yüksek kalitede tamamlayın.

"Başarısız olduğum tek zaman eğer başarısız olmam için işe alırsan olur."
―Boba Fett[src]

Boba Fett, Galaktik Cumhuriyet'in son yılları sırasında genetik kodu ile bir klon asker ordusu yaratılmasına vesile olan ödül avcısı erkek insan Jango Fett'in bir klonu idi. Kişiselleştirilmiş Mandalor zırhı, ölümcül silahları ve korkulan SlaveI yıldız gemisi ile Boba, Galaktik İmparatorluk yönetimi sırasında "babasının "mirasını devam ettirerek galakside en çok korkulan ödül avcılarından birisi haline geldi. Genç bir yaştan itibaren dövüş ve muharebe sanatlarında eğitim alan Boba, İmparatorluk ve suç organizasyonları ile antlaşmalar içeren kariyeri boyunca bir efsane oldu.

Jango Fett, Sith Lordu Darth Tyranus tarafından Büyük Cumhuriyet Ordusu için bir şablon olması için işe alındığında, oğul olarak yetiştirebileceği bir klon istedi. Bu "oğul", Boba Fett idi ve hızlı yaşlanmak için programlanmış diğer klonların aksine Boba, saf bir genetik kopyalama örneğiydi. Galaksi dışı gezegen Kamino'da yetişen Boba ve Jango; Jedi Şövalyesi Obi-Wan Kenobi ile yüzleşti ve bu Fett'leri YSÖ 22 yılında Tyranus ile Geonosis üzerinde bir randevuya zorladı. Geonosis Savaşı'nın başlangıç aşaması sırasında Boba, Jango'nun Mace Windu elinde ölümüne şahit oldu ve bu Boba'yı hayatı boyunca Jedi'lardan nefret etmeye sürükledi.

Yetim kalmış Fett, Klon Savaşları sırasında bir grup suçlu ile büyüdü. Windu'ya olan intikamını almasında yardım bulacağını düşündüğü acımasız ödül avcısı Aurra Sing'in grubuna katıldı. Planları başarısızlıkla sonuçlandı ve hapse düştüler fakat Boba kendi imkanları ile kaçmayı başardı ve Bossk ile Dengar'ın yanında ödül avcısı olarak çalışmaya başladı. Yıllar boyunca Fett, suç lordları ve hatta Sith tarafından bir paralı asker olarak işe alındı. Galaktik İç Savaş sırasında, Sith Lordu Darth Vader için Millennium Falcon'u Bespin'e kadar takip etti ve ödül avcısı Han Solo'yu YSS 3 yılında Hutt suç lordu Jabba Desilijic Tiure için ele geçirdi. Bir yıl sonra Cumhuriyet'i Yeniden Kurma İttifakı, Han Solo'yu Tatooine'de kurtarmaya çalıştı ve içerisinde Boba'nın da bulunduğu Hutt kartelleri ile Büyük Carkoon Çukuru üzerinde savaştı. Savaş sırasında Solo yanlışlıkla Fett'in sırt roketine vurarak çalıştırdı ve ödül avcısının insan yiyici Sarlacc çukuruna düşmesine neden oldu.

Görünümler

Canon dışı görünümler

Kaynaklar

Notlar ve referanslar

Dış bağlantılar