FANDOM

Premium-Eras-legends
Braggan'ınYumruğuHaydutu

Braggan'ın Yumruğu, Corellia gezegenindeki Tyrena şehrine yayılmış bir haydut çetesiydi. Organizasyon, işlemediği bir suç yüzünden CorSec memuru Wilfred Quelsh tarafından küçük düşürülen eski bir CorSec memuru olan Kal Braggan tarafından kurulmuş ve yönetilmiştir.

YSS 1'de Wilfred Quelsh'in Corellialı Onur Madalyası çalındı ve Quelsh bağımsız bir ajanstan bu soygunu araştırmasını istedikten sonra Quelsh'in yardımcısı Edbr Yamagh, arabulucuyu Braggan'ın Yumruğu'nun haydutlarına yönlendirdi çünkü onların bu soyguna dahil olduğunu düşünüyordu.

Arabulucu, haydutları silah zoruyla konuşturmasına rağmen Braggan'ın garip davrandığını ve bir süre önce ortan kaybolduğu bilgisi dışında başka bir bilgi edinemedi. Haydutlar ayrıca Tyrena yakınındaki ana kamplarının yerini de ifşa etti, arabulucu bu kampta Braggan'ın datapadini ve Braggan'ın kampının koordinatlarını buldu. Arabulucu sonradan Quelsh'in, Braggan'ı öldürdüğünü keşfetti.

Sahne Arkası

Braggan'ın Yumruğu'nun üyeleri Sony Online Entertainment'ın MMORPG oyunu Star Wars Galaxies'in 15 Aralık 2011'deki kapanışından önce Oyuncu olmayan karakterlerdi (NPCler). Tyrena'nın kenar mahallelerinde ve şehir dışından yarım kilometre uzaklıktaki bir kampta bulunabilirlerdi. Oyundaki en uzun görev çizgisi olan Legacy görev serisinin bir parçası olan "CorSec Case Files: Stolen Honor" görevinin bir parçasıydılar.

Görünümler

Diğer dillerde