"Senin yolun farklı. Bizim gibi. Onlara uymadığını düşünürsen—bizi bul."
―Hunter, Bad Batch'e katılmadan önce Echo'ya[kaynak]

Echo veya Anaxes Kahramanı olarak da bilinen CT-1409, Klon Savaşları sırasında Galaktik Cumhuriyet'in Büyük Ordusu'na hizmet veren bir klon askerdi. Kamino'da doğup aslında CT-21-0408 olarak tanımlanan Echo, klon eğitim merkezinden mezun olmadan önce arkadaşları CT-782, CT-4040, CT-00-2010 ve CT-5555 ile birlikte Domino Mangası'nda bir harbiyeliydi. Mezun olduktan sonra ilk atanmasında Echo, Cumhuriyet'i Kamino'ya yapılacak bir Ayrılıkçı saldırısına karşı Fives ve Klon Yüzbaşı CT-7567 ile uyardığı Rishi İstasyonu ay üssünü korumakla görevlendirildi. Bu olaydan sonra Echo cesaretiyle övüldü ve 501. Lejyon'a alındı.

Rishi ayı saldırısından sonra Echo, Cumhuriyet'in klonlama tesislerini yok etmek için Tipoca Şehri'ne saldıran Ayrılıkçılara karşı ana gezegenini savundu. 501. Lejyon saldırıyı başarıyla geri püskürttüğünde Echo ve Fives, elit GKK Askeri rütbesine yükseltildi. Echo sonradan 501. Lejyon ile gezegenin Hisar adlı hapishanesinde tutulan Jedi Ustası Even Piell'den Nexus Rotası koordinatlarını almakla görevlendirildi. Görev, Piell'in ölümüne rağmen başarıyla sonuçlandı ancak Echo'nun bir patlamada öldüğü varsayıldı.

Ağır yaralanan Echo, Ayrılıkçı kuvvetler tarafından Tekno Birliği'nin Ustabaşı Wat Tambor'a satıldı. Echo bilinçaltının yitmesi karşılığında bir siborga dönüştürülerek hayatta tutuldu. Amiral Trench tarafından yönetilen ve Anaxes'e yapılan sefer sırasında istemeden Ayrılıkçıların kuklası oldu. Rex arkadaşının hayatta olduğuna dair bilgiler bulduğunda Klon Kuvveti 99 ve Jedi General Anakin Skywalker ile Echo'yu kurtarmak için Skako Minor'a gitti. Grup başarılı oldu ve Echo sibernetikleri ile Anaxes'te savaşın gidişatını Cumhuriyet lehine çevirerek bir zafere imza attı. Echo görevden sonra Klon Kuvveti 99'a katılmaya karar verdi.

Görünümler

SithpediFavicon.png
Sithpedi'nin bu makaleyi ele alan medyalarını incele:
Sesler · Resimler

Kaynaklar

Notlar ve referanslar