"Her neslin; yüzleşecekleri kendi mücadeleleri, kazanacak kendi savaşları vardır. Seninki neden farklı olsun ki? Sorumluluklarından kaçman hiçbir şeyi çözmeyecek!"
―Luke Skywalker'ın Güç hayaleti, Cade Skywalker'a[kaynak]

Cade Skywalker, gençliğinde Wolf Sazen'ın Jedi Padawan'ı olan erkek bir İnsan ödül avcısı, kaçakçı, ve korsandı. Jedi Ustaları Kol Skywalker ve Morrigan Corde'un (Nyna Calixte olarak da bilinirdi) oğlu olan Cade, Ben Skywalker'ın torunu ve Luke'la Anakin Skywalker'ın doğrudan torunuydu.[5] Cade ayrıca Nat Skywalker ("Bantha" Rawk olarak da bilinirdi) ve eşi Droo Rawk'ın yeğeni, Gunn Yage'nin yarı kardeşi (birbirlerinden habersizlerdi), Annah'nın kuzeni, ve Skeeto'yla Micah Rawk'ın üvey kuzeniydi.

Doğumundan binlerece yıl önce Cade; hepsi Muur Tılsımı'ndan etkilenen Luke Skywalker, daha sonradan Darth Vader olan Anakin Skywalker ve Zayne Carrick'le birlikte Jedi Ustası Q'Anilia'nın bir öngörüsünde göründü. Annesi onu daha bebekken bıraktıktan sonra Cade; babası tarafından, daha sonra babasının eski çırağı Wolf Sazen'in çırağı olacağı yer olan Ossus'ta bir Jedi olarak yetiştirildi. Çocukluğunun büyük kısmını orada geçirdi ve Padawan Azlyn Rae'le yakın bir bağ kurdu. Ancak Cade, İkinci İmparatorluk İç Savaşı'nın başlangıcında babasının Darth Nihl ve Tek Sith tarafından öldürüldüğünü görüp sarsıldıktan sonra mirasına sırtını döndü. Ustasını iyileştirdikten sonra intikam yemini etti ve eninde sonunda operasyonlarını kendi yıldız gemisi Mynock'tan gerçekleştiren ve uzun süreli yoldaşları Jariah Syn ve Deliah Blue'la çalışan bir korsan ve ödül avcısına oldu.

Görünümler

Kaynaklar

Sithpedi logo.svg
Sithpedi'nin bu makaleyi ele alan resimlerini incele!

Şablon:Wq

Notlar ve referanslar

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 1,5 1,6 1,7 1,8 1,9 Star Wars: Legacy 0
  2. Legacy 1: Broken, Part 1
  3. 3,0 3,1 3,2 Legacy 16: Claws of the Dragon, Part 3
  4. Legacy 11: Ghosts, Part 1
  5. According to Jan Duursema, Cade is likely a descendant of Ben Skywalker as well. Duursema has discussed Cade's lineage on TheForce.net forums in the context of the number of generations between Luke and Cade. See the relevant thread here: Legacy Comics and Legacy of the Force: Timing Issues (Legacy and LOTF Spoilers) on the Jedi Council Forums (Literature board; posted by Jan_Duursema on 10/31/06 7:58pm; accessed Şubat 1, 2013) (yedek bağlantı) However, Sue Rostoni said in a thread on StarWars.com that "…There's no absolute confirmation or denial at this point. Remember that anything authors speculate about, or anyone else for that matter, is not canon until it is in print. Anything can, and often does, change as stories develop." See here for relevant thread.