FANDOM

Premium-Eras-canon
Vader's revelation

Hayır. Ben senin babanım!

Uyarı! Bu sayfa büyük spoiler içerir–Star Wars Jedi: Fallen Order. Dikkat ediniz.

Cere Junda, Galaktik İmparatorluk'un yükselişi döneminde Cal Kestis'e akıl hocalığı yapmış dişi bir insan Jedi Şövalyesi idi.

Biyografi

Cere Junda, usta Eno Cordova'nın padawanıydı. Junda ve Cordova bir noktada Jedi Yüksek Konseyi tarafından Ontotho gezegeninde yapılan bir tapınak kazısını gözleme görevine atanmıştı. Gözlem sürecinde Fylar Özgürlük Savaşçıları[3] ve yerel güvenlik güçleri[1] arasındaki bir savaşa karışmışlardı[1]. Savaş sırasında Junda, Fylar Özgürlük Savaşçıları ile çalışmıştı.[3]

Galaktik İmparatorluk'un yükselişi zamanında Junda, Cal Kestis'in akıl hocası olacaktı.[2]

Char-stub Bu makale bir stub. Bu sayfayı düzenleyerek Sithpedi'ye katkıda bulunabilirsiniz.

Sahne Arkası

Cere, 15 Kasım 2019'da[2] çıkması planlanan Star Wars video oyunu Star Wars Jedi: Fallen Order[4] için yaratılmış bir karakterdir. Adı ve Debra Wilson tarafından canlandırılacağı Chicago Kutlaması'ndaki Jedi: Fallen Order paneli sırasında duyuruldu.[2]

Görünümler

Kaynaklar

Notlar ve Referanslar

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 1,5 1,6 1,7 1,8 Jedi Fallen Order - Dark Temple 1
  2. 2,0 2,1 2,2 2,3 SWYTlogo The Galaxy-Wide Premiere of Star Wars Jedi: Fallen Order Live Panel resmi Star Wars YouTube kanalı'nda
  3. 3,0 3,1 MARVEL COMICS October 2019 Solicitations. Newsarama (2019-07-24). Retrieved on Ağustos 7, 2019.
  4. EA Games/Jade Raymond. The Future of EA Star Wars Games. Retrieved on Haziran 13, 2016.