Bu makale gerçek hayatta bulunan bir konuyu ele alıyor.

Cumhuriyet Çağı - Obi-Wan Kenobi 1, çizgi roman antoloji serisi Star Wars: Cumhuriyet Çağı'nın üçüncü sayısıdır. Sayı Jody Houser tarafından yazılmış, Wilton Santos ile Cory Smith tarafından çizilmiş ve Egemen Gökçek tarafından çevrilip 2 Ocak 2019'da Marvel Comics tarafından yayımlandı.

Yayımcı özeti

OBI-WAN KENOBI'NİN BİR JEDI ŞÖVALYESİ OLARAK İLK GÜNLERİ! Ustasının dileğini yerine getirebilmek için OBI-WAN, ANAKIN SKYWALKER'ı çırağı olarak aldı. Padawan'ı ile çıktığı görev onları yakınlaştıracak mı yoksa aralarını mı açacak? Ayrıca, aradıkları holokronun peşindeki diğer kişi kim?

Kısa özet

"GÖREV"
Jedi Şövalyesi Obi-Wan Kenobi, ölen ustasına, Güç’ün aydınlık ve karanlık taraflarına denge getirecek Seçilmiş Kişi olduğu düşünülen Anakin Skywalker’ı eğiteceğine dair söz vermişti. Fakat hem Obi-Wan hem de Anakin, öğretmen ve öğrenci rollerine yeni yeni alışıyorlar… Obi-Wan’ın genç Padawan’ıyla birlikte çıktığı bu ilk görev, onları birbirine mi yaklaştıracak, yoksa onları ayıracak tohumları mı ekecek? Peki, aradıkları antik holokronun peşinde başka kim var?

Medya

Baskılar

Kapak galerisi

Görünümler

Türe göre
Karakterler Yaratıklar Droid modelleri Olaylar Konumlar
Organizasyonlar ve unvanlar Duygulu türler Taşıtlar ve gemiler Silahlar ve teknoloji Muhtelif

Karakterler

Yaratıklar

Droid modelleri

Olaylar

Konumlar

Organizasyonlar ve unvanlar

Duygulu türler

Taşıtlar ve gemiler

Silahlar ve teknoloji

Muhtelif

Kolleksiyonlar

Kaynakça

Notlar ve referanslar

SithpediFavicon.png
Sithpedi'nin bu makaleyi ele alan resimlerini incele!
  1. 1,0 1,1 MarvelLogo.png Resmi Star Wars: Age of Republic - Obi-Wan Kenobi (2019) #1 – Resmi Marvel Comics sitesi
  2. Cumhuriyet Çağı - Obi-Wan Kenobi 1, Star Wars: Galaksi Atlası tarafından YSÖ 32 yılına yerleştirilen Star Wars: Bölüm I Gizli Tehlike ile Star Wars: Obi-Wan and Anakin arasında geçiyor. Star Wars: Rogue One: The Ultimate Visual Guide, Anakin Skywalker'ın doğumunu YSÖ 41'e tarihlendiriyor ve Anakin Star Wars: Obi-Wan and Anakin içeriğinde ön iki yaşında olduğuna göre YSÖ 29 yılında geçiyor olmalı. Böylece Cumhuriyet Çağı - Obi-Wan Kenobi 1, YSÖ 29 ile YSÖ 32 arasında geçiyor olmalı.

Dış bağlantılar

Star Wars: Cumhuriyet Çağı
Heroes: Qui-Gon Jinn · Obi-Wan Kenobi · Anakin Skywalker · Padmé Amidala
Villains: Darth Maul · Jango Fett · Kont Dooku · General Grievous
Özel: "Silah" · "Kız Kardeşler" · "501 Artı Bir"
Koleksiyonlar
Heroes · Villains · Ciltli
[düzenle]