Vader's revelation.png

Hayır. Ben senin babanım!

Uyarı! Bu sayfa spoiler içeriyor–Star Wars: The Bad Batch. Dikkat ediniz.

"Cut and Run",[3] animasyon internet dizisi Star Wars: The Bad Batch'in ikinci bölümüdür. 7 Mayıs 2021'de Disney+'ta yayınlandı.[1]

Resmî açıklama

Bad Batch, eski bir tanıdığı ziyaret ediyor.

Hikâye özeti

Bad Batch, yeni kurulan Galaktik İmparatorluk'tan uzak durmak adına tavsiyelerini almak için Saleucami gezegeninde bulunan Cut Lawquane ve ailesinin yanına gider. Lawquane onlara, gözlerden uzak bir yaşam sürmenin tek yolunun Büyük Cumhuriyet Ordusu askerî hayatını bırakıp sivil bir hayata başlamak olduğunu söyler. Lawquane ayrıca, ortak arkadaşları Yüzbaşı Rex'in de bir günlüğüne uğrayıp onu İmparatorluk'un geldiği konusunda uyardığını ve ona klon ordusunun bütün Jedi'ı öldürmesini sağlayan inhibitör çiplerinden bahsettiğini de söyler.

Hunter, Omega'yı Lawquane ailesiyle tanıştırır ve onları kendi gemilerinde gezegenden kaçırma teklifi sunar ancak Cut, onlar istenen kaçaklar oldukları için bunun çok tehlikeli olacağını söyler. Onlara ertesi gün uzay limanına gideceklerini söyler, fakat Cut ve Hunter daha sonra limana gittiğinde İmparatorluk'un legal geçişler için zincir kodları isteyen yeni bir politika oluşturduğunu görürler. Ve bir klon olarak Cut, geçerli bir kimlik isteğinde bulunamayacaktır.

Daha sonra çiftlikte Omega, fırlattığı topu almaya giderken neredeyse bir nexu tarafından yenmek üzere kalır ve bu Hunter'ı, Omega'nın onlarla güvende olmayacağı düşüncesine itip Cut ve Suu'ya Omega'yı yanlarına almalarını istemesiyle sonuçlanır. Bu sırada Bad Batch, gemilerini bilerek kaptırdıktan sonra Tech'in sahte zincir kodları yaratarak bunları Lawquane ailesine verecekleri bir plan yapar. Ancak Tech ve Echo'nun bilmediği şey Omega'nın da gemide olduğudur. Bunu öğrendikten sonra da plana devam ederler ve Tech'le Echo'nun kodları teslim edecekleri zaman geldiğinde Omega, kodları alıp kendi dağıtmaya karar verir ve tehlikeli bir yola girer.

Wrecker, Omega'yı kurtardıktan sonra Echo ve Tech'e yardım etmeye gidip Omega'yı, Hunter ve Lawquanelerin yanına gönderir. Omega kodları vermeye geldiğinde Hunter, ona Lawquanelerle vardığı kararı anlatır, ve Omega isteksizce Lawquanelerle gider. Ancak Omega, Hunter'ın sözüne uymamaya karar vererek tam kalkacaklarken gemiye geri döner. Cut ve ailesi tam gezegenden ayrılacakken bir klon Cut'ı tanır gibi olsa da hemen başka bir klon tarafından Bad Batch'in çıkardığı çatışmaya yardım etmesi için çağırılır; böylece Cut, ailesiyle birlikte gezegeni başarılı bir şekilde terk eder.

Saleucami'dan ayrıldıktan sonra Hunter, Omega'ya onu Lawquanelerle gönderirken onun en iyi karar olduğunu düşündüğünü ancak kendileriyle kalmak istiyorsa aralarında her zaman bir yerinin olduğunu söyler.

Jenerik

Türe göre 
Oyuncular Ekip

Görünümler

Siyah arkaplansız 135.png Bu liste tam değil. Sithpedi'ye katkıda bulunmak için Wookieepedia'daki liste ile güncelleyebilirsin.
Türe göre
Karakterler Yaratıklar Droid modelleri Olaylar Konumlar
Organizasyonlar ve unvanlar Duygulu türler Taşıtlar ve gemiler Silahlar ve teknoloji Muhtelif

Karakterler

Yaratıklar

Droid modelleri

Olaylar

Konumlar

Organizasyonlar ve unvanlar

Duygulu türler

Taşıtlar ve gemiler

Silahlar ve teknoloji

Muhtelif

Kaynakça

Notlar ve referanslar

Star Wars Bad Batch.jpg

Birinci Sezon
1 · 2 · 3 · 4 · 5 · 6 · 7 · 8 · 9
[düzenle]