FANDOM

"Hiç bir zaman barış olmaz çünkü barış yalandır."
―Darth Chratis

Darth Chratis, Soğuk Savaş sırasında İmparatorluk vazifesine hizmet etmiş, yeniden yapılandırılmış Sith İmparatorluğu'nun erkek bir Sith Lordu'ydu.

Biyografi

Darth Chratis, Sith çıraklarına karşı acımasız bir şef olması şöhretiyle önde geliyordu ve eğitim yöntemleri Sith İmparatoru'nun Karanlık Konseyi tarafından tepeden bakılıyordu. Yine de, öğrencilerini eğitmesine izin verilmişti ve YSÖ 3667'de Eldon Ax isimli insan bir kızı en son çırağı olarak almıştı.

YSÖ 3643'te, Darth Chratis ve onun çırağına aynı zamanda Ax'ın biyolojik annesi olan İmparatorluk kaçağı Lema Xandret'ın izini sürmek için izin verilmişti. Bir İmparatorluk tümeni emrinin altındayken, Darth Chratis, çırağı Hutta'da bir görevde Sebaddon'ın gizli dünyasındaki Xandret'ın tabyasına yol gösteren bilgiyi elde ederken Krant gezegeninin üzerinde bekledi.

Ax bulduklarıyla döndüğünde, Darth Chratis, İmparator'un adına gezegeni fethetmek niyetiyle birliğini Sebaddon'a sürdü. Varışları üzerine, ancak, Sith Xandret'ın kendini beğenmişliğinin bütün genişliğine tanıklık etti; onun Fastbreeder savaş droidleri Büyük Usta Jedi Satele Shan'ın emrindeki küçük bir Cumhuriyet yıldız gemisi filosuyla savaşa girmişti. Chratis'in peşinde olduğu kaçak, onun Shan ile bir ittifak kurduğu gördü ancak Chratis, bundan sonra yaşanan Sebaddon Savaşı'nda çırağı tarafından öldürüldü.

Kişilik ve özellikler

"Darth Chratis başına geleni hak etti. Yöntemleri güvenilmezdi, felsefeleri tehlikeliydi ve hırsı kontrolsüzdü. Bu yüzden düşüşü kaçınılmazdı."
Darth Howl

Darth Chratis son derece kırışık yüzünde kan kırmızı gözleri olan bir adamdı. Bıçak inceliğindeki dudakları neredeyse şeffaf bir dil, iğne keskinliğinde dişler ve çökmüş bir sesi açığa çıkarmak için ayrılırdı. Chratis kurumuş pençeler gibi tırnakları olan ellere sahipti ve ayakları yürürken ezilmiş yaprak sesi çıkarıyordu. Darth Chratis, çıraklarının onun aracılığıyla İmparator'a hizmet etmesi için yaşamaları görüşündeydi ve bu inancı onlara katmak için çabaladı. Chratis, Jedi'ların güçlerinde kısıtlı olduklarını çünkü Güç'ü bütünlüğüyle sahiplenmeyi reddettiklerini hissetti; Jedi Ustalarının öğretilerinin doğal olarak kusurlu olduğuna çünkü daha büyük güç arayışında birinin duygularını kabullenme ve faydalanmaya karşı olarak kendi kendini baskı altında tutmayı öğrettiklerine inandı. Chratis'e göre, kuvvet sadece anlaşmazlıktan doğardı ve anlaşmazlık düşmanlar var olduğu sürece gerekliydi. Gücün tehdidi çoğunlukla diğerlerini Chratis'in hizmetine girmeye mecbur bırakmakta gerekenden fazlaydı.

Güç ve yetenekler

Darth Chratis meditasyonun erdemine inandı ve günde en az bir saat meditasyon yaptı. Meditasyon lahitinde mühürlenmişken Chratis'in tecrübe ettiği yalnızlık Sith Lordunu  yaşamasını sağlamak için sadece kendi gücüne güvenmeye zorladı. Darth Chratis sayısız hex droidini yok etmek ve kızgın Shigar Konshi'yi güçsüz bırakmak için kullandığı yıkıcı Güç Yıldırımı patlamaları çağırabiliyordu. Lord Chratis kendisini sivri uçlu uzun bir sopa ile desteklerdi. Ancak, ihtiyaç duyulduğunda, Chratis'in sopası yarı uzunluğuna katlanırdı ve uzun saplı bir ışın kılıcı olarak kullanılan içindeki saklı ışın kılıcını ortaya çıkarırdı. Işın kılıcının uzun kabzası Sith Lorduna kılıcınının menzilinde önemli bir artış sağladı. Darth Chratis zihin okuyabilir, telepatik olarak iletişim kurabilir ve Güç yıldırımını kullanabilirdi.

Darth Chratis meditasyonun erdemine inandı ve günde en az bir saat meditasyon yaptı. Meditasyon lahitinde mühürlenmişken Chratis'in tecrübe ettiği yalnızlık Sith Lordunu yaşamasını sağlamak için sadece kendi gücüne güvenmeye zorladı. Darth Chratis sayısız hex droidini yok etmek ve kızgın Shigar Konshi'yi güçsüz bırakmak için kullandığı yıkıcı Güç Yıldırımı patlamaları çağırabiliyordu. Lord Chratis kendisini sivri uçlu uzun bir sopa ile desteklerdi. Ancak, ihtiyaç duyulduğunda, Chratis'in sopası yarı uzunluğuna katlanırdı ve uzun saplı bir ışın kılıcı olarak kullanılan içindeki saklı ışın kılıcını ortaya çıkarırdı. Işın kılıcının uzun kabzası Sith Lorduna kılıcınının menzilinde önemli bir artış sağladı. Darth Chratis zihin okuyabilir, telepatik olarak iletişim kurabilir ve Güç yıldırımını kullanabilirdi.