FANDOM

Bu sayfanın wiki-içi bağlantılara ihtiyacı var. Lütfen wiki kurallarına uygun şekilde makale bağlantıları ekleyin. Ayrıca bakınız: Makale oluşturmanın temel kuralları.
(Bağlantı ihtiyacı ortadan kalktığında bir yöneticiden bu şablonu kaldırmasını isteyebilirsiniz.)

Darth Ruin, Phanius ismi ile doğmuş olan ve Yavin Savaşından 20 asır önce yaşamış Umbaralı bir Sith Lordu idi. Biyografi

Akıllı ve karizmatik Jedi üstadı Phanius ahlaki görecelik ve bencillik elementlerinin de içinde bulunduğu rahatsız edici felsefesi ile bilinirdi, muhtemelen çok sonraları Potentium'ın belirli açılarında ekolar oluşturdu.

Phanius andını reddederek, yasaklanmış öğretileri kovalamak amacıyla sonradan Kayıp Yirmi olarak bilinecekler arasına girenlerin ilklerinden olarak örgütten ayrıldı. Gizlice, muhtemelen Eski Sith Savaşlarından ve Soğuk Savaş sırasındaki Sith İmparatorluğundan önce varolan sayısız Sith kabilesini birleştirdi ve Yeni Sith İmparatorluğunu kurdu. Dördüncü Büyük Bölünme olarak bilinen olayda elli Jedi Şövalyesi de onu izlediler ve kendilerini Ruin'in yeni Sith Örgütü ve Güçün Karanlık Tarafına adadılar.

Yeni başa gelmiş Darth Ruin ve takipçileri Jedi'lara karşı Yeni Sith Savaşlarını başlattılar, fakat Ruin'in Sith Örgütü çabucak dağıtıldı. Ruin dar görüşlüydü ve hırslı yapısı öfkeye ve takipçilerinin ihanetlerine öncülük etti, ölümüne yol açtı.