Sithpedi
Advertisement
Sithpedi
Bu makale gerçek hayatta bulunan bir konuyu ele alıyor.

"Hikâye anlatımı kısmında Dave'le kontrol etmediğim bir yer bile yok. Dave'de bulduğum, onunla sadece oturup hikâye hakkında tartışmıyor ya da karakterleri Star Wars evreni içerisinde gözden geçirmiyor olmam. Onunla, hikâye anlatımında ne söylemek istediğimizi anlamlı ve düşünceli bir şekilde tartışıyor olmam."
Kathleen Kennedy[kaynak]

Dave Filoni; Star Wars: Klon Savaşları, Star Wars Asiler, Star Wars: Forces of Destiny, Star Wars Resistance, The Mandalorian, Star Wars: The Bad Batch, gelecek dizi The Book of Boba Fett ve Star Wars: Ahsoka'da çeşitli yollarla yer almış bir animasyon yapımcısıydı.[2][3]

Star Wars çalışmaları

"Eğer hikâyenin Genişletilmiş Evren kısmına inanmıyorsan ya da beğenmiyorsan belki de bu yeni devrim […] sana daha uygundur. Yine bağlandığımız gerçeklerin çoğu büyük oranda bakış açımıza dayanıyor. […] İşin sonunda şunu söylemeliyim: birçok sıkı GE hayranı hikâyeleri, beğenmeleri ve beğenmemelerine göre seçip onları canon kabul ediyorlar. Bir roman okuyorlar ve eğer beğenirlerse 'kabul ediyorlar', beğenmezlerse 'etmiyorlar' […] Zaten olan GE'yi korunması için bir şeyleri kelimelere dökmeye ya da çekmeye çok çaba sarfediliyor, sadece farklı bir açıdan."
―Dave Filoni, Star Wars: Klon Savaşları hakkında[kaynak]
SithpediFavicon.png
Sithpedi'nin bu makaleyi ele alan medyalarını incele:
Sesler · Resimler

Oyunculuk

Seslendirme

Yönetmen

Yazar

Kapak çalışması

  • The Clone Wars 1
  • The Clone Wars 7
  • The Clone Wars: The Sith Hunters
  • Ahsoka (yer tutucu kapak)

Diğer çalışmalar

Tasarımcı

  • Jedi yıldız pusulası

Kaynakça

Notlar ve referanslar

Dış bağlantılar

Advertisement