Diğer kullanımları için şuraya bakın: Vos.

"Bir kez Kızıl Şafak üyesi olursan, ayrılamazsın."
―Dryden Vos, Han Solo'ya[kaynak]

Dryden Vos, Galaktik İmparatorluk yönetimi sırasında suç çetesi Kızıl Şafak'ın halk gözünde lideri olarak hizmet vermiş erkek bir insandı. First Light'ın sahibiydi ve Kızıl Şafak'ın paravan lideri olarak büyük bir servete sahipti. Corellialı Qi'ra'yı teğmeni olması için işe aldı ve Beckett'in çetesini koaksiyum çalmaları için tuttu. Han Solo'yu öldürmeye çalıştığında Qi'ra tarafından ihanete uğradı ve ikili, Dryden Vos'un bıçaklanıp ölmesiyle sonuçlanan kısa bir düelloya girişti.

Perde arkası

Dryden Vos karakteri 2018 yapımı Han Solo: Bir Star Wars Hikayesi filminde Paul Bettany tarafından canlandırılacak.[6] Karakter aslında Michael Kenneth Williams tarafından oynanacak ve hareket yakalama teknolojisiyle dağ aslanına benzeyen bir uzaylı olacaktı.[7] Fakat asıl yönetmenler olan Phil Lord and Christopher Miller'ın kovulup yerine Ron Howard'ın getirilmesiyle, Williams yeniden çekimlere katılamadı ve oyuncuyu değiştirmek zorunda kalındı.[8] Karakter Jedi Ustası Quinlan Vos'la aynı soyadını taşısa da, Lucasfilm bunun yalnızca bir tesadüf olduğunu açıkladı.[9]

Görünümler

Kaynaklar

Notlar ve referanslar

Dış bağlantılar