Sithpedi
Advertisement
Sithpedi
Gördüğünüz versiyon sayfanın tamamlanmış hâli değil veya gereğinden kısa ancak yapılacaklar listemizde ön sıralarda. Eğer bu şablon uzun süredir sayfadaysa veya sayfanın genişletilmesini istiyorsanız tartışma sayfasına not bırakınız.

"Çelimsiz saldırılarından korkma. Hiçbir şey Sith'in geri dönüşünü engelleyemez!"
―Darth Sidious, Sith müritlerine[kaynak]

Ebedi Sith, Sith dinini, inançlarını ve geleneklerini geri getirmeyi amaçlayan sadık tarikatçılardan oluşan bir organizasyondu. Ebedi Sith, Sith'in Kara Lordu olan İmparator Darth Sidious'un müritlerinden oluşuyordu. Ebedi Sith, Darth Sidious'un Son Düzen'i kullanarak yeni bir İmparatorluk yaratma planı için galakside bulunmuş en büyük donanma olan Sith Filosu'nu yaratmak için yıllarca çalışmıştı. Ancak Ebedi Sith, Exegol Savaşı'nda yenilmiş ve Sith'in dirilişi imkansız hale gelmişti.

Görünümler

Canon dışı görünümler

  • Fortnite X Star Wars

Kaynaklar

Notlar ve referanslar

  1. 1,0 1,1 Star Wars: Bölüm IX Skywalker'ın Yükselişi
  2. 2,00 2,01 2,02 2,03 2,04 2,05 2,06 2,07 2,08 2,09 2,10 2,11 Star Wars: The Rise of Skywalker: The Visual Dictionary
  3. Star Wars: The Rise of Skywalker: The Visual Dictionary, Star Wars: Bölüm IX Skywalker'ın Yükselişi filminin Star Wars: Bölüm VII Güç Uyanıyor filminden bir yıl sonra geçtiğini belirtiyor. Star Wars: Galaksi Atlası da Güç Uyanıyor filmini YSS 34'e merkezlediği için Skywalker'ın Yükselişi, YSS 35'te geçiyor olmalı.
Advertisement