FANDOM

Tab-canon-white
Tab-legends-black
Premium-Eras-canon

Exar Kun, Qel-Droma Epics'nda yer alan efsanevi bir Sith Lordu idi. Çift bıçaklı ışın kılıcının geçmişi Kun'a kadar uzanıyordu.

Sahne Arkası

Exar Kun Headshot.JPG

Exar Kun Star Wars Legends devamlılığında

Exar Kun'dan ilk olarak, Fantasy Flight Games tarafından yapılan Star Wars rol yapma ürünlerinde 2019 eki olan Gadgets and Gear'daki yeni Star Wars canonunda bahsedildi.[2] Karakter Kevin J. Anderson tarafından yaratıldı ve Star Wars Legends sürekliliğinden kaynaklanarak burada adı açıklanmasa da ilk kez 1994 tarihli Jedi Search[3] romanında ortaya çıktı ve ardından aynı yıl çıkan Dark Apprentice'da tam olarak tanıtıldı.[4] Karakteri yaratırken, Anderson başlangıçta Kun'un Sith'in Kara Lordu mu yoksa "Kara Jedi[5]" mı olması gerektiğinden emin değildi ve sonunda George Lucas tercihini ilk seçenek olarak yaptığında kararını verdi.[6]

2018 yılında çıkan referans kitabı The Art of Solo: A Star Wars Story, Han Solo: Bir Star Wars Hikayesi set dekoratörü Lee Sandales, suç lordu Dryden Vos'un First Light'taki masasının üssü olarak kullanılan obsidyen taşını, Exar Kun'un Sith tapınağından Vos tarafından yağmalanmış olarak tanımlasa da, henüz evrende hiçbir kaynak bunu doğrulamamıştır.[7]

Kaynaklar

Notlar ve referanslar

  1. 1,0 1,1 1,2 Nexus of Power
  2. 2,0 2,1 Gadgets and Gear
  3. Jedi Search
  4. Dark Apprentice
  5. The Lucasfilm Fan Club Magazine 22
  6. GalaxyCite "ComicScan: Taken by Force"—Star Wars Galaxy Magazine 8
  7. The Art of Solo: A Star Wars Story