FANDOM

''Nasıl savaşmayı seçtiğimiz ne için savaştığımız kadar önemlidir.''

-Ezra Bridger

Ezra Bridger güce hassas erkek bir insandı. Galaktik İmparatorluğa karşı olan erken isyanda bir Jedi Padawanı, bir özgürlük savaşçısı, bir devrimci liderdi. O İmparatorluğun hüküm sürdüğü dönemde YSÖ 19'da Mira ve Ephraim Bridger'ın çocuğu olarak doğdu. Anne ve babasının İmparator'u eleştirmeleri sonucu hapse girmeleri, Bridgerın Lothal gezegeninde küçük yaştan itibaren yetim yaşamasına neden olmuştur.

YSÖ 4'te, Hapishaneden kaçmaya çalışırken anne babasının öldürüldüğünü öğrendi. Genç bir Jedi iken kendi karanlık tarafıyla mücadele ediyordu ve bu durum daha da karmaşıklaşıyordu, Sith'i yok etme umuduyla Malachor'un en önemli antik Sith dünyasında Sith holokronunu kurtardı. Özellikle Bridger holokronu açmak için karanlık tarafı kullandığında, onu kendi çırağı yapmayı ümit eden eski Sith Lordu Maul ile karşılaştı. Malachor'da Maul tarafından kör edilen Jarrus ile usta-çırak ilişkileri kopma durumuna gelmişti fakat bu ikili ilişkilerini onardılar ve Bridger bir Jedi olarak gelişmeye devam etti.

Bridger'ın gücü katlanarak büyümeye devam ederken, Bridger isyanda Kaptan CT-7567 "Rex" ve hayatta kalan Ayrılıkçı İttifak savaş dordileri taburunun, barış yapmasına ve çözülmemiş Klon Savaşlarına bir kapanış duygusu getirmesine yardımcı olmak da dahil olmak üzere daha fazla liderlik rolü üstlendi. Bridger Büyük Amiral Thrawn ile de çatıştı, ekip arkadaşı Sabine Wren'e Mandalorianları yeniden bir araya getirme arayışında yardımcı oldu. Ezra Bridger Sith'leri yok etmenin anahtarı olduğuna inandığı Jedi Ustası Obi-Wan Kenobi'yi arıyordu.

YSÖ 0'da Lothal'ın Kurtuluşu sırasında İmparatorluğun kontrolü altında bulunan halkını özgürleştirebildi. Savaşın sonuna doğru, o ve Thrawn purgill tarafından hiperuzaya atlatılmıştı. Karadaki Lothal direnişinin verdiği imkan ile İmparatorluk kubbesi yıkılarak gezegen özgür kalmıştır. İmparatorluğun yıkılışından sonra Sabine Wren ve Ahsoka Tano Bridger'ı bulup eve getirmek için yolculuğa çıkmışlarıdr.

Görünümler

Dosya:SWForceArena Ezra.png

Non-canon appearances