Vader's revelation.png

Hayır. Ben senin babanım!

Uyarı! Bu sayfa büyük spoiler içerir–"Bölüm 14: The Tragedy". Dikkat ediniz.

"Fennec Shand elit bir paralı asker. Huttlar da dahil baş suç çetelerinde yaptığı ölümlerle ismini yaptı. Eğer onun peşinden gidersen sabaha çıkamazsın."
―Din Djarin, Toro Calican'ı Fennec Shand hakkında uyarıyor.[kaynak]

Fennec Shand, en güçlü suç örgütlerinden birkaçı için suikastçi ve paralı asker olarak çalışan dişi bir insandı. Yeni Cumhuriyet çoğu işverenini tutukladıktan sonra yetkililerden kaçmaya başlamış ve bir noktada Tatooine gezegenine gitmişti. Gezegende, çaylak ödül avcısı Toro Calican ve ünlü Din Djarin, Shand'ın peşine düşmüştü. Suikastçi, kendisini arayan ikiliye ateş ettikten sonra ikili güneşlerin batmasını bekleyip süratçi motorlarıyla Shand'a yaklaşmaya başlamış, suikastçinin atışlarını atlatabilmek için flaş şarjları kullanmışlardı.

Shand, Djarin'in motorunu vurmayı başardı fakat Calican ona yaklaştı ve ikili savaştı. Shand tecrübesiz avcıyı kısa sürede yendi fakat Calican, Shand'a blaster doğrultan Din Djarin tarafından kurtarıldı. Onları taşıyacak bir süratçi kalmasından dolayı Calican, Shand'ı korurken Djarin bir çiysırt aramaya gitti. Bekledikleri sürede Shand, Calican'ı Ödül Avcıları Loncası tarafından aranan Mandalor'a ihanet etmek konusunda ikna etti fakat Calican onu serbest bırakmak yerine, Shand'ı vurdu ve ölüme terk etti. Zira Shand'ın serbest kaldığı ilk an onu öldüreceğini düşünüyordu.

Shand nihayetinde ödül avcısı Boba Fett tarafından bulundu ve Fett, sibernetikler kullanarak Shand'ın hayatını kurtardı. Bunun karşılığında Shand, Fett'in ortağı olarak çalışmaya başladı. Moff Gideon'ın İmparatorluk kalıntısıyla Tython'da yaptıkları bir çatışmanın ardından Fett ve Shand, Djarin'e Gideon'ın elindeki Kimsesiz Grogu'yu kurtarmasında yardım etmeye karar verdiler.

Görünümler

Kaynaklar

Şablon:Mediacat

Notlar ve referanslar

Dış bağlantılar