FANDOM

Premium-Eras-canon
"Fennec Shand elit bir paralı asker. Huttlar da dahil baş suç çetelerinde yaptığı ölümlerle ismini yaptı. Eğer onun peşinden gidersen sabaha çıkamazsın."
―Din Djarin, Toro Calican'ı Fennec Shand hakkında uyarıyor.[src]

Fennec Shand, en güçlü suç örgütlerinden birkaçı için suikastçi ve paralı asker olarak çalışan dişi bir insandı. Yeni Cumhuriyet çoğu işverenini tutukladıktan sonra yetkililerden kaçmaya başlamış ve bir noktada Tatooine gezegenine gitmişti. Gezegende, çaylak ödül avcısı Toro Calican ve ünlü Din Djarin, Shand'ın peşine düşmüştü. Suikastçi, kendisini arayan ikiliye ateş ettikten sonra ikili güneşlerin batmasını bekleyip süratçi motorlarıyla Shand'a yaklaşmaya başlamış, suikastçinin atışlarını atlatabilmek için flaş şarjları kullanmışlardı.

Shand, Djarin'in motorunu vurmayı başardı fakat Calican ona yaklaştı ve ikili savaştı. Shand tecrübesiz avcıyı kısa sürede yendi fakat Calican, Shand'a blaster doğrultan Din Djarin tarafından kurtarıldı. Onları taşıyacak bir süratçi kalmasından dolayı Calican, Shand'ı korurken Djarin bir çiysırt aramaya gitti. Bekledikleri sürede Shand, Calican'ı Ödül Avcıları Loncası tarafından aranan Mandalor'a ihanet etmek konusunda ikna etti fakat Calican onu serbest bırakmak yerine, Shand'ı vurdu ve öldürdü.

Görünümler

Şablon:Imagecat

Kaynaklar

Notlar ve referanslar

  1. 2019'da D23 Expo'da gösterilen bir zaman çizelgesine göre The Mandalorian, Star Wars: Bölüm VI Jedi'ın Dönüşü'nden beş yıl sonra geçmektedir. Star Wars: Galaksi Atlası, Jedi'ın Dönüşü olaylarını YSS 4 olarak gösterdiği için The Mandalorian YSS 9'da geçmektedir.
  2. 2,0 2,1 2,2 2,3 2,4 2,5 2,6 The Mandalorian Official Logo The Mandalorian – "Bölüm Chapter 5: The Gunslinger"

Dış bağlantılar