FANDOM

Premium-Eras-canon
Vader's revelation

Hayır. Ben senin babanım!

Uyarı! Bu sayfa büyük spoiler içerir–The Mandalorian. Dikkat ediniz.

"Yak"
―Gideon, bir stormtrooper'a[src]

Gideon[3], rütbelerde yükselmeye başlayıp kendi topraklarının mareşali olmadan önce düşük rütbelerde Galaktik İmparatorluk'a hizmet etmiş erkek bir insandı. Gideon karmaşık ancak çok okumuş, zeki bir bireydi ve düzen getirme amacıyla yaşıyordu. YSS 9 zamanında Moff pozisyonuna yükselmiş ve geri kalmış stormtrooper ile ölüm askerlerinden oluşan[1] kendi güçlerini yönetiyordu[4].

Bir noktada alev makinesi kullanan bir stormtroopera bir binayı yakmasını emretmişti. Ayrıca savaş görmüş yüzeyde bir TIE yıldız savaşçısı grubuna pilotluk yapmıştı[2] Yüksek bir rütbeye sahip olan bir İmparatorluk subayı olarak Gideon'un kıyafetleri klasik bir İmparatorluk üniformasına oldukça benziyor, kara renkli bir savaş zırhı ile bir pelerin giyiyordu.[3]

Char-stub Bu makale bir stub. Bu sayfayı düzenleyerek Sithpedi'ye katkıda bulunabilirsiniz.

Sahne arkası

"Bir bakıma ona bir yeraltı karakteri diyebilirsiniz.
Ayrıca bir kurtarıcı olarak da görülebilir, dünyadaki düzen yıkıldıktan sonra onu geri getirmeye çalışan birisi.
"
―Giancarlo Esposito, Gideon hakkında[src]

Gideon 12 Kasım 2019'da Disney+'da yayınlanan The Mandalorian dizisinin ilk sezonunda[2] Giancarlo Esposito tarafından canlandırıldı.[3]

Görünümler

Kaynaklar

Notlar ve referanslar

  1. 1,0 1,1 SWCustom-2011 StarWars.comThe Mandalorian Teaser Debuts, Obi-Wan Kenobi Series Set for Disney+
  2. 2,0 2,1 2,2 Breznican, Anthony (April 14, 2019). Here's what happened in the secret footage of The Mandalorian. Retrieved on Nisan 15, 2019.
  3. 3,0 3,1 3,2 3,3 3,4 3,5 Griffin, David (August 24, 2019). THE MANDALORIAN: 12 NEW IMAGES FROM THE DISNEY+ STAR WARS SERIES. Retrieved on Ağustos 24, 2019.
  4. 4,0 4,1 YouTube Giancarlo Esposito Talks 'The Mandalorian' At D23, Emmy NominationET Canada YouTube kanalı
  5. Hibberd, James (September 05, 2019). The Mandalorian unmasked: 'We did things no Star Wars fan has ever seen'. Retrieved on Eylül 5, 2019.

Dış bağlantılar