FANDOM

Premium-Eras-canon
Gördüğünüz versiyon sayfanın tamamlanmış hali değil veya gereğinden kısa ancak yapılacaklar listemizde ön sıralarda. Eğer bu şablon uzun süredir sayfadaysa veya sayfanın genişletilmesini istiyorsanız tartışma sayfasına not bırakınız.
"Bana güvenip güvenemeyeceğinizi soruyorsanız, güvenemezsiniz. İş anlaşmamıza ihanet ettiğiniz gibi, verdiğim herhangi bir sözü bozar ve ellerimde ölmenizi izlerim. Size verdiğim güvence şu: kendi çıkarım için çalışacağım ve bu sizin iş birliğiniz ve yararınızı da içeriyor."
―Gideon, Greef Karga'ya teslim olsa şartlarını sayıyor[src]

Gideon[3], rütbelerde yükselmeye başlayıp kendi topraklarının mareşali olmadan önce düşük rütbelerde Galaktik İmparatorluk'a hizmet etmiş erkek bir insandı. Gideon karmaşık ancak çok okumuş, zeki bir bireydi ve düzen getirme amacıyla yaşıyordu. YSS 9 zamanında Moff pozisyonuna yükselmiş ve geri kalmış stormtrooper ile ölüm askerlerinden oluşan[4] kendi güçlerini yönetiyordu[5].

Bir noktada alev makinesi kullanan bir stormtroopera bir binayı yakmasını emretmişti. Ayrıca savaş görmüş yüzeyde bir TIE yıldız savaşçısı grubuna pilotluk yapmıştı[6] Yüksek bir rütbeye sahip olan bir İmparatorluk subayı olarak Gideon'un kıyafetleri klasik bir İmparatorluk üniformasına oldukça benziyor, kara renkli bir savaş zırhı ile bir pelerin giyiyordu.[3]

Char-stub Bu makale bir stub. Bu sayfayı düzenleyerek Sithpedi'ye katkıda bulunabilirsiniz.

Sahne arkası

"Bir bakıma ona bir yeraltı karakteri diyebilirsiniz.
Ayrıca bir kurtarıcı olarak da görülebilir, dünyadaki düzen yıkıldıktan sonra onu geri getirmeye çalışan birisi.
"
―Giancarlo Esposito, Gideon hakkında[src]

Gideon 12 Kasım 2019'da Disney+'da yayınlanan The Mandalorian dizisinin ilk sezonunda[6] Giancarlo Esposito tarafından canlandırıldı.[3]

Görünümler

Kaynaklar

Notlar ve referanslar

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 1,5 The Mandalorian Official Logo The Mandalorian – "Bölüm Chapter 7: The Reckoning"
  2. 2,0 2,1 The Mandalorian Official Logo The Mandalorian – "Bölüm Chapter 8: Redemption"
  3. Kaynak hatası Geçersiz <ref> etiketi; IGN isimli refler için metin temin edilmemiş
  4. Kaynak hatası Geçersiz <ref> etiketi; D23 isimli refler için metin temin edilmemiş
  5. Kaynak hatası Geçersiz <ref> etiketi; EW_2 isimli refler için metin temin edilmemiş
  6. Kaynak hatası Geçersiz <ref> etiketi; EW isimli refler için metin temin edilmemiş

Dış bağlantılar