Vader's revelation.png

Hayır. Ben senin babanım!

Uyarı! Bu sayfa spoiler içeriyor–Star Wars: The Bad Batch. Dikkat ediniz.

"Wrecker, gemime dikkat et."
"Senin gemin mi?"
―Tech ve Wrecker, Havoc Marauder'ı tamir ederken[kaynak]

Havoc Marauder, "Bad Batch" olarak da bilinen Klon Kuvveti 99'un kişisel yıldız gemisi olarak hizmet veren bir Omicron-sınıfı saldırı mekiğiydi. Araç, diğer Büyük Cumhuriyet Ordusu gemilerine nazaran eşsizdi ve Klon Savaşları boyunca Bad Batch'in gizli görevleri için kullanılmıştı.[2]

Cut Lawquane ile buluşmak için Saleucami'ye gittikten sonra Tech ve Echo, Cut ve ailesinin gezegenden kaçmasına yardım etmek için gemiyi bilerek İmparatorluk güçleri tarafından yakalanmaya hazırladı. Kaçışları sırasında gemi hasar gördü[7] ve bu, hiperuzaydan çıkmalarına ve Ordo Ayı'nda tamir yapmalarına sebep oldu. Geminin dışında tamir sürerken Wrecker ise içerde çalıştı ve Bad Batch'in yeni üyesi Omega için yeni bir oda tasarladı.[8]

Tarih

Havoc Marauder, Klon Savaşları sırasında Klon Kuvveti 99 tarafından kullanılıyordu. 66. Emir'in yürürlüğe girmesi ve savaşın bitmesinden sonra Bad Batch, klon ana gezegeni Kamino'ya geri döndü. Ancak grup CT-9904'ün Davranışsal modifikasyon biyoçipinin geliştirilmesiyle arkadaşlarını kaybetti ancak onun yerine Kaminolu Nala Se'ye yardımcılık yapan genç bir geliştirilmiş klon olan Omega'yı yanlarına alarak Havoc Marauder ile kaçtı.

Grup diğer hareketleri üzerine çalışırken Echo, diğerlerine geminin arananlar listesine girdiğini duyduğunu söyledi. Yakıt almak, ikmal almak ve geminin imzasını değiştirmek için Pantora ayına uğradılar ancak Sullustlı Raspar Six gemiyi tanıdı ve ödül avcısı Fennec Shand'e haber verdi. Bir kovalamacadan sonra Hunter ve Omega, ödül avcısından kaçtı ve grup hızlı bir şekilde Pantora'dan ayrıldı.[9]

Sahne arkası

"Bizim nakliyeyi kullanmayı öneriyorum; galaksideki en lüks araç değil ama diğerleri gibi "Cumhuriyet" diye haykırmıyor."
―Hunter, "The Bad Batch"'in bitmemiş bir versiyonunda[kaynak]

Havoc Marauder, Padmé Amidala'nın bir tablosu ile.

Havoc Marauder ilk olarak üretimde olan yayınlanmamış Star Wars: Klon Savaşları bölümü "The Bad Batch"'de ortaya çıktı ve daha sonradan yayınlanmayan diğer bölümlerde de bulundu. Gemi ardından 21 Şubat 2020 tarihinde Disney+'da başlayan bölümlerin bitmiş versiyonunda ortaya çıktı.

"A Distant Echo"'nun tamamlanmamış versiyonunda gemi, Naboolu Senatör Padmé Amidala'nın provokatif giysilerle birlikte "Good to be Bad" yazısı yer alıyordu. Fakat bölümün tamamlanan versiyonunda buna yer verilmedi.[10]

Görünümler

Canon dışı görünümler

Kaynaklar

Notlar ve referanslar