Sithpedi
Advertisement
Sithpedi

"Ama her zaman ne derim bilirsin: Yumuşak konuş ve büyük bir tank kullan."
―Hondo Ohnaka[kaynak]

Hondo Ohnaka, Klon Savaşları boyunca Dış Halka'daki Florrum'da Ohnaka Çetesi'ni yöneten erkek bir Weequay korsanıydı. Savaş boyunca sık sık Obi-Wan Kenobi, Anakin Skywalker ve Ahsoka Tano gibi Jedi'lar ile iletişim kurdu. Savaş süresince hayatta kalmasına rağmen çetesi, Galaktik İmparatorluk'un yükselişiyle sona erdi, bundan sonra Hondo küçük bir korsan ve kaçakçı olarak başıboş şekilde kalakaldı. İmparatorluğa karşı büyüyen isyan için sık sık kendi başına müttefik oldu, en önemli anlarda kritik yardım ve istihbarat sağladı. Ezra Bridger'a yaklaşarak Ghost mürettebatı ile yakından çalıştı. İmparatorluk'un yenilgisinden sonra Ohnaka, Batuu'daki Ohnaka Taşımacılık Çözümleri ile yasallaşma girişiminde bulundu. Direniş Batuu'da bir üs kurduğunda Ohnaka, İlk Düzen'e karşı onlara yardım etti. İmparatorluk'un yıkılmasından on yıl sonra, Hondo'nun Kitabı olarak bilinen bir metin ünlü kaptana atfedilecekti.

Biyografi

Arkaplan

"Tatlı annemin her zaman söylediği gibi, 'Oğlum, eğer bir rehine iyiyse, iki tanesi daha iyidir, ve üç rehine, bu sadece iyi bir iştir!'"
―Ohnaka, annesinden öğrendikleri hakkında — (ses) Dinle (dosya bilgisi)[kaynak]

Genç Hondo Ohnaka

Sriluur[1] gezegeninden bir erkek Weequay[2] olan Hondo Ohnaka, Florrum gezegeninde bir üs işleten Ohnaka Çetesi isminde korsan bir grubun lideriydi. Pilf Mukmuk[3] ve Pikk MukMuk adında Kowakian cinsi maymun-kertenkele evcil hayvanları vardı[5].Klon Savaşlarından önce belli bir noktada, Hondo'nun ödül avcısı Aurra Sing ile romantik bir ilişkisi vardı ama daha sonra ikili ayrıldı. Hondo, onurlu bir adam olarak gördüğü Jango Fett ile arkadaştı.[6]

Büyürken, Hondo'nun annesi ona nasıl yankesicilik yapacağını öğretti.[4]

Eldra Kaitis'in açık artırması

Naboo'nun İstilası'ndan önce bir yerde Hondo, Drazkel sisteminde Xev Xrexus tarafından düzenlenen ve davet edilen satıcılar için çeşitli yasadışı ürünlerin sunulduğu bir açık artırmaya katıldı. Satın alınabilecek ürünler arasında birkaç Droideka ve yakalanmış Eldra Kaitis adında bir Twi'lek Padawan da vardı.[7] Hondo ve onun çetesi Padawan'ı almaya çalıştı ama başaramadılar. Sonunda Kaitis öldürüldü.[8]

Klon Savaşları

Dooku'nun yakalanması

"Ne yapsam,ne yapsam, ne yapsam. Seni öldürmek istemiyorum...aslında. Aslında, terbiyeli adamlarsınız — sen bile, Kont. Bu sadece iş, paramı alır almaz, arkadaş olmaya geri dönebiliriz. Çok basit. Şimdi tekrar kaçmaya çalışarak işleri zorlaştırmamaya çalışın ."
―Hondo Ohnaka, Anakin Skywalker, Obi-Wan Kenobi ve Kont Dooku'ya — (ses) Dinle (dosya bilgisi)[kaynak]

Klon savaşları sırasında Hondo ve çetesi, Bağımsız Sistemler Konfederasyonu lideri ve Sith Lordu Kont Dooku ile karşılaştı. Dooku Jedi Şövalyeleri Obi-Wan Kenobi ve Anakin Skywalker'dan kaçıyordu ve onun güneş yelkeni gemisi, Florrum'dan birkaç parsek uzak olan Vanqor gezegenine çarptı. Dooku, Hondo ile karşılaştı ve onun çetesiyle bozuk güneş yelkenlisini kurtardı. Hondo ona bu gezegenden çıkış sağlayabileceğini söylediğinde, Dooku maddi servetinin çok olduğunu söyledi ve onun teklifini kabul etti.[3]

Sonra Ohnaka Dooku'yu Florrum'daki üssüne taşıdı. Ancak, yolculuk sırasında Hondo'nun Kowakian maymun-kertenkelesi Pilf'in, Dooku'nun ışın kılıcını ve Dooku'nun Vanqor'daki çatışma sırasında aldığı Skywalker'ın ışın kılıcını çalması için bir yolculuk ayarladı. Sonra Ohnaka ve adamları Dooku'yu esir aldılar. Dooku'nun önemli bir Ayrılıkçı lider olduğunu fark eden Ohnaka, Dooku'yu Cumhuriyet'e satarak çok para kazanabileceğini umdu. Hondo, hologram ile Cumhuriyet'le iletişim kurdu ve Kont'u Yüce Şansölye'ye Palpatine'e gösterirken, bir milyon kredi değerinde baharatı fidye olarak talep etti. Palpatine, Ohnaka'nın bedelini kabul etti ve korsanın iddialarını doğrulamak için Kenobi ve Skywalker'ı Florrum'a gönderdi.[3]

Kenobi and Skywalker Ohnaka'nın korsan üssüne vardılar ve Dooku'nun kimliğini doğrulayabildiler. İşi tamamladıktan sonra Hondo, Jedi misafirlerini kendi korsanlarıyla birlikte ziyafete davet etti. Ancak iki Jedi'ın içeceğine ilaç koydu ve baygın düşmelerine neden oldu.[3] Sonra Ohnaka Jedi misafirlerini rehin aldı ve Dooku ile aynı hücreye hapsetti. Fidyeyi üçe katlamak için Kenobi ve Skywalker için de fidye istedi. Florrum'daki son gelişmelerden habersiz olan Cumhuriyet, Senatör Kharrus ve Gungan Temsilci Jar Jar Binks ile baharat fidyeyi teslim edip Count Dooku'yu teslim alacak bir klon askeri müfrezesi gönderdi.[9]

Ohnaka gemilerinden birine biniyor

Ohnaka'nın korsanlarından biri olan Turk Falso,kaptanını iki kez atlatıp baharat fidyeyi çalmaya karar verdi. Turk adamlarına Cumhuriyet elçilerinin mekiğini vurup düşürmelerini emretti ve Doshar tarlalarına çarpmalarına neden oldu. Senatör Kharrus, Mack adında klon askeri pilot ve onun yardımcı pilotu kaza sırasında öldürüldü ama Temsilci Binks ile Kumandan Stone ve birkaç klon askeri hayatta kaldı.Turk'un grubu Cumhuriyet elçilerini ele geçirirken Turk, Hondo'ya Cumhuriyet gemisinin geciktiğini söyleyerek onu kandırdı. Turk'un kuvvetleri daha sonra birkaç yerel skalderı eğiten Binks'in klon askerleri tarafından katledildi. Tek hayatta kalan Turk'tu ve Hondo'ya yalan söyleyerek Cumhuriyet güçlerinin fidye yerine bir ordu gönderdiğini bildirdi. Turk'un yalanlarına inanan Hondo, klon askerlerini yok etmek için birkaç tank gönderdi.[9]

Bu sırada Hondo, üç kaçış girişiminde bulunan Kont Dooku ve iki Jedi esiriyle uğraşmak zorunda kaldı. Üçüncü denemeden sonra Hondo, Kenobi ve Skywalker'ı sınırlayıcı alana bağladı. Savaş alanında, Jar Jar Binks'in Turk'le müzakere yapmak için tanklardan birine girdikten sonra Hondo'nun tankları yenildi. Binks, kazara tankların birbirine çarpmasına ve güç şebekesini yok etmesine neden oldu. Bu, Hondo'nun korsan üssünde üç esirin kaçmasına izin veren elektrik kesilmesine neden oldu. Dooku, Hondo'nun yıldız gemilerinden biriyle kaçmadan önce Turk'u ve birkaç korsanı öldürdü.[9]

Bu sırada, Weequay korsan kaptanı Kenobi ve Skywalker tarafından ele geçirildi. Ohnaka ile hoş olmayan deneyimlerine rağmen Kenobi, eski Padawanı Skywalker'a Hondo'yu serbest bırakmasını söyledi çünkü Dooku kaçmıştı ve onlar korsan çetesiyle daha fazla sorun istemediler. Saygı jesti olarak Hondo, güçlerine durmalarını emretti. Jedi'ı onurlu hareketinden dolayı öven Hondo, klon askerleriyle birlikte korsan üssünden barış içinde ayrılmalarına izin verdi. Ayrılmadan önce Kenobi, Ohnaka'ya, Kont Dooku'nun üssünün yerini bildiğini ve Jedi kadar affedici olmayacağını söyleyerek onu uyardı.[9]

Felucia'da sorun

"Bu iş artık... kar getirmiyor!"
―Hondo Felucia'dan geri çekilirken[kaynak]

Ohnaka, Felucia'lı köyünü yağmalarken

Kont Dooku ve Jedi ile karşılaşmasından sonra Hondo ve Ohnaka çetesi, mantarlarla kaplı Felucia gezegenini yağmalamaya başladı. Nysillin baharatı köyünü sürekli yağmalamaları, Felucia'lı köylülerin kendilerini korumak için dört ödül avcısından oluşan bir grup kiralamalarına neden oldu. Bu dört ödül avcısının isimleri Sugi, Embo, Rumi Paramita ve Seripas idi. Kısa bir süre sonra Hondo'nun eski rakipleri Obi-Wan Kenobi, Anakin Skywalker ve onun Padawanı Ahsoka Tano bu gezegenin yörüngesindeki Cumhuriyet tıp istasyonunun kayboluşunu araştırmak için aynı köyü ziyaret etti. Jedi'ın gelişi, Ohnaka çetesinin rutin bir ziyaretine denk geldi.[5]

Hondo, ertesi sabah köylülerden nysillinlerin bir kısmını vermelerini talep etmeye başladı. Köyü ziyaret ettiğinde, ayrıca ödül avcılarını da satın almaya çalıştı ama Sugi teklifi reddetti. Hondo daha sonra, Ohnaka çetesine kendini ve arkadaşlarını Cumhuriyet karakoluna götürmeleri için ödeme teklif eden Jedi Şövalyesi Kenobi ile "iş anlaşması" hakkında tartıştı. Ancak Ohnaka, hiçbir krediyi istemediği için teklifi reddetti. İsteklerini köylere söyledikten sonra Hondo, yeniden toplanmak için korsan güçleriyle birlikte köyden ayrıldı. Bu arada, Jedi ve ödül avcıları, köylülerin Hondo ve onun korsan çetesine direnmeleri için, köylüleri eğitmek için birlikte çalıştılar.[5]

Ohnaka, Skywalker'la düelloda

Hondo, gözcülerinden birini köyde casusluk yapmak için gönderdi ama gözcü Embo tarafından öldürüldü. İzci geri dönmeyi başaramadıktan sonra Ohnaka ve korsanları köye saldırdı. Hondo saldırıyı bir tankın kokpitinden yönetirken, çetenin geri kalanı köyü hız motorlarıyla sardı. Çatışma sırasında Hondo tankını bir uçurumun tepesinden köyü patlatmak, Embo'yu yaralamak ve ödül avcısı Rumi'yi öldürmek için kullandı. Skywalker daha sonra, Weequay korsanını ışın kılıcıyla bir düelloya çekti ve Hondo'yu savunma için elektro sopasını kullanmaya zorladı.[5]

Jedi, sonunda üstünlüğü kazandı ve neredeyse Hondo'yu uçurumdan aşağı atıyordu. Ama Hondo, ahtapot gibi çıkıntıya yapışarak hayatta kalmayı başardı. Acıtasyon yapan Hondo, Anakin'i onu yukarı çekmesi için kandırdı. Ancak Ohnaka, daha sonra Skywalker'a saldırdı ve onu tankın namlusunun önüne itti. Skywalker atıştan önce uçurumdan atlayıp hayatta kalmayı başardığında, Hondo kaçışını yapmak için kaostan yararlandı ve korsan çetesiyle birlikte gezegenden ve köyden kaçtı.[5]

Aurra Sing ile buluşması

"Onunla başa çıkamadın değil mi ? Utanma. Onun emri altından kurtulan ilk adam sen değilsin."
―Hondo, Castas'a, Aurra Sing hakkında[kaynak]

Ohnaka, eski kız arkadaşı Aurra Sing'den bir öpücük ile tekrar bir araya geldi.

Sonradan Hondo, eski sevgilisi ödül avcısı Aurra Sing tarafından yeniden ziyaret edildi. Sing'e Boba Fett, Bossk'wassak'Cradossk ve Castas eşlik ediyordu. Sing, Boba'nın akıl hocası olmuştu ve Boba'nın babası Jango Fett'i Birinci Geonosis Savaşı'nda öldüren Jedi Ustası Mace Windu'yu avlamak ve öldürmek için gence yardım ediyordu. Cumhuriyetten saklanmak için sığınak ile yardım aramaya ve Castas, işin riskli olduğunu söylediği için onu buraya bırakmaya gelmişti. Ohnaka, Sing ve Boba'ya arayışlarında yardımcı olmayı reddetti fakat onlara Florrum'da süresiz kalmayı teklif etti. Hondo misafirleri ile bardayken, Hondo, Aurra'nın Castas' ı nerede olduklarını ve görevi diğer ödül avcılarına söyleyip kar etmeyi umması üzerine öldürmesine tanık oldu.[6]

Ohnaka, Boba Fett'i Cumhuriyet rehinelerinin konumunu söylemeye ikna ederken

Aurra'nın ziyaretinden sonra, Boba ve ortaklarını izleyen Jedi Ustası Plo Koon ve Anakin'in çırağı Ahsoka Tano oraya vardı. Hondo, iki Jedi'a Aurra ve Boba'nın barda beklediklerini ve onlar için bir tuzak hazırladıklarını söyledi. Kısa bir çatışmadan sonra Aurra, hava süratçisi ile bardan kaçtı ve Ahsoka tarafından takip edildi. Boba, Koon tarafından ele geçirildiğinde, Hondo genç Fett'e Cumhuriyet rehineleri Amiral Shoan Kilian ve Klon subayın yerlerini söylemesini, babasınında böyle yapmasını isteyeceğini söyleyerek onu ikna etti. Fett söyleneni yaptı ve Jedi Cumhuriyet rehinelerini kurtarıp, Bossk'u yakaladı. Üsten uzakta, Aurra Boba Fett'in yıldız gemisi Slave I ile kaçmaya çalıştı. Ancak Ahsoka, yıldız gemisinin kanatlarına hasar verdi ve düşmesine neden oldu.[6] Aurra, Jedi tarafından ölü sanılırken, Hondo onu gizlice kurtardı[10] ve Boba'nın hapsedilmesi üzerine Slave I'ın sahibi oldu.[11]

Onderon'a teslimat

"Hondo, burada ne arıyorsun?"
"Oh, hayır, hayır, hayır. Bana teşekkür etmelisin, evlat. Skywalker ve Kenobi'den size bir hediye getirdim. Sienar'dan!"
"Roket atarlar mı?"
"Omuzdan ateşlemeli. Çok pahalı."
―Hondo Ohnaka ve Ahsoka Tano[kaynak]

Savaşın ilerleyen saatlerine Ohnaka, iç savaş sırasında droid silah gemilerinin isyancılar için çok fazla olduğu anlaşıldığında Jedi General Anakin Skywalker'ın emriyle Onderon'daki isyancı kuvvetlerine birkaç roketatar teslim etti. Ahsoka onu gördüğüne şaşırdı ama Hondo, gruba bir droid devriyesi saldırdığında korsanlarıyla birlikte hızlıca gezegenden kaçtı.[12]

Dooku'nun intikamı

"Hondo."
"General Grievous, sanırım? Ne hoş bir sürpriz... Buyrun, oturun."
"Espri yapmayı kesebilirsin, korsan. Bu gezegen artık Ayrılıkçıların kontrolünde!"
"Aha... Peki, bu ne demek oluyor?"
"Yeni bir efendin olduğu anlamına geliyor, pis korsan!
"
―Grievous ve Hondo Ohnaka[kaynak]

Grievous, Ohnaka'yı yere fırlatır.

Klon Savaşları sırasında daha sonra, Ohnaka ve onun korsan çetesinin Hale-sınıfı silahlı fırkateyni ile, Padawan Ahsoka Tano'yu, mimar droid Huyang'ı, astromekanik droid R2-D2'yu ve altı Jedi çocuk Petro, Gungi, Katooni, Ganodi, Byph ve Zatt'ı taşıyan Jedi eğitim kruvazörü Crucible'ın yolunu kesip gemiye bindi. Bu çocuklar kısa süre önce Ilum'da kabul törenini tamamlamışlardı. Ohnaka Çetesi, kara borsada yüksek değeri olan, çocukların Kyber kristallerini almak istedi. Baskın boyunca Ohnaka ve korsanları Crucible'a binmek için kenetlenme tüpü kullandılar. Bir mücadelenin ardından Huyang, R2-D2 ve çocuklar gemilerini korsanlardan kurtarıp uzaya kaçmayı başardılar. Ancak Tano, kaçış sırasında kenetlenme tüpünün içinde sıkıştı ve onu değerli bir rehine olarak gören Ohnaka tarafından 'kâra' dönüştürmek için yakalandı.[13]

Baskından sonra Ohnaka ve çetesi Ahsoka Tano'yu Florrum'daki üslerine götürdü. Orada, asılı duran Tano ile alay etti ve onu yeraltı dünyasında güzel bir kadın Jedi için 'cömertçe' ödeme yapacak bir 'iş adamı'na satacağını açıkladı. Ayrıca tehditkar şekilde sözde 'iş adamı'nın Tano'yu ölü mü yoksa diri mi teslim alacağını umursamadığını iddia etti. Daha sonra Ohnaka Çetesi, Dug Preigo liderliğindeki gezici bir karnaval grubu tarafından ziyaret edildi. Ohnaka'nın bilmediği altı Jedi çocuk, kendilerini küçük akrobatlar olarak tanıtmışlardı. Çocuklar Ohnaka ve çetesini ilk gösteri boyunca etkilemeyi başardılar ve sonra sarhoş olan korsan kaptanı ikinci bölümde yer almaya ikna ettiler. Hondo ve korsanlarının dikkati dağıldığında çocuk Katooni, Tano'yu serbest bırakmayı ve onun ışın kılıçlarını kurtarmayı başardı. Korsanları Jedi'ın kaçtığını görüp kovaladığında, Hondo kovalamacada yer alamayacak kadar sarhoştu.[14]

Hondo'nun korsanları ıssız yerde Ahsoka ve çocukları yeniden yakalamaya çalışırken Hondo, korsan üssünde kaldı. Bu sırada, korsan kaptan daha sonra Ayrılıkçı askeri lider General Grievous ve bir droid ordusu tarafından ziyaret edildi. Grievous, Hondo ile görüşen Kont Dooku için bir hologram-iletişim kanalı açtı. İlk karşılaşmaları sırasında hapsedilmesine karşılık olarak Ayrılıkçı lider, Florrum'u ele geçirmeye ve Ohnaka'nın cephaneliğini dağıtmaya gelmişti. Hondo'nun protestolarına rağmen, üssünü ve araçlarını dağıtmaya devam eden Ayrılıkçılar tarafından hapsedildi.[11]

Bu sırada Tano ve çocuklar, Hondo'yu kurtarmak ve Ayrılıkçılarla savaşmak için Ohnaka çetesiyle güçlerini birleştirdiler. R2-D2 korsan tankıyla Ayrılıkçı droidlerin dikkatini dağıtırken; Ahsoka, çocuklar ve birkaç korsan, korsan üssüne girip Hondo'nun hücresini buldular. Hondo'nun cesaretlendirmesiyle çocuk Katooni, kılıcını doğru bir şekilde birleştirmeyi başardı ve Hondo'yu hücresinden çıkardı. Kalan korsanları serbest bıraktıktan sonra Hondo ve onun Jedi kurtarıcıları, Ayrılıkçı tanklar tarafından yıkılmadan önce hapishaneden kaçmayı başardılar.[11]

Kaçışları sırasında Ohnaka ve korsanları gezegenden kaçmaya çalıştılar ama çocuk Katooni onun onur duygusuna seslenmeyi başardı. Onarılan Slave I ile uçan Hondo, Ahsoka ve kalan çocukları General Grievous'tan kurtarmayı başardı ve birlikte hayatta kalan korsanlar ve Jedi ile General Kenobi tarafından alındıkları yakındaki bir Cumhuriyet kruvazörüne kaçtılar. Crucible'daki saldırı hakkında Kenobi ile yüz yüze geldiğinde Hondo, bunun bir kurtarma görevi olduğunu iddia etti. Kenobi, Tano ve çocukları getirdiği için Hondo ve Ohnaka çetesini cezalandırmamaya karar verdi. Hondo ayrılmadan önce Katooni'yi Florrum'daki eylemleri için başını öne eğerek onayladı.[11]

Gecekardeşleri'nin Saldırısı

"Pislik, bu küstahlığınızın bedelini ödeyeceksiniz."
"Küstahlık mı! Biz korsanız! Onun ne demek olduğunu bile bilmeyiz. Ateş!
"
―Maul ve Hondo Ohnaka[kaynak]

Hondo, Ohnaka çetesini kardeşlere hizmet edecek bir orduya almaya çalışan dönek Sith Lordu Maul ve onun kardeşi Savage Opress ile yeni bir meydan okumayla karşılaştı. Gecekardeşleri Ohnaka Çetesi'nin birkaç yıldız gemisini ve rüşvet vererek iki yüzbaşını kendi taraflarına çekmeyi başardılar. Bir kaptan dahil olmak üzere Hondo'ya sadık kalanlar Gecekardeşleri tarafından idam edildi. Hondo idam edilmelerine hologram ile tanık oldu. Maul ve Savage Opress liderliğindeki dönek korsanlar daha sonra Ohnaka'nın Florrum'daki üssüne bir saldırı başlattılar ve kendilerinin yaptığını iddia ettiler.[15]

Ohnaka ve çetesi Gecekardeşlerine karşı ateş açar.

Neyseki Hondo Jedi Ustası Obi-Wan Kenobi ve Jedi Ustası Adi Gallia gibi takviyeler aldı. Bu Jedi takviyeleriyle birlikte Hondo ve korsanları Gecekardeşleri'nin saldırısına direndiler. Çatışma sırasında Gallia, Opress tarafından öldürüldü. Hondo ona sadık kalanlarla birlikte geri çekildi ve Kenobi'ye Gallia'nın nerede olduğunu sorduğunda Kenobi öldüğünü söyledi. Hondo şok oldu ve dili tutuldu, Kenobi'ye onun bile bu iki çılgını yenemeyeceğini belirtti. Hondo'nun adamları büyük bir taret almayı başardılar ve Hondo hainler için bir tuzak hazırlamalarını emretti. Kenobi Hondo'ya tüneli çökertmesini, böylelikle Gecekardeşleri'nin korsanlardan ayrılacağını söyledi, öngörüsüne göre ikili Kenobi'nin peşinden gittiğinde korsanlar Hondo ve adamlarını kovaladı.

Hondo'nun adamları, ihanet eden korsanlar onları kovalarken büyük tareti aldılar ve hainler yenildiklerini bilerek teslim oldular. İhanet eden kaptanlardan biri olan Jiro, merhamet için yalvardı ve Hondo onu kabul etti, kalan korsanlar çeteye geri döndü. Hondo Gecekardeşleri'nin gemisini yağmalayarak yeniden birleşmeyi kutlamaya karar verdi. Korsanlar geri çekilen Gecekardeşleri ile karşılaşmak için dışarı gittiğinde Hondo, Kenobi onları tek başına yeniyorsa, güçlü olmadıklarını belirterek adamlarını harekete geçirdi. İkili Hondo'nun adamlarından biri tarafından vurulan gemiyle kaçmaya çalıştı. Hondo Kenobi'ye ikilinin ölü olup olmadığını doğrulamak için kaza alanına gitmeyi teklif etti. Hondo ikisinin de çarpışmada öldüğüne inanırken Kenobi aksini düşündü. Daha sonra Hondo ve adamları enkazı yağmaladılar, kredileri ve silahları ele geçirdiler.[15]

İmparatorluk Dönemi

Ohnaka Çetesi'nin Çöküşü

Görünümler

Canon dışı görünümler

Hondo in The Freemaker Adventures

  • TheFreemakerAdventuresLogo-Dplus.png LEGO Star Wars: The Freemaker Adventures – "The Test"
  • TheFreemakerAdventuresLogo-Dplus.png LEGO Star Wars: The Freemaker Adventures – "The Storms of Taul"
  • LEGO Star Wars: The Force Awakens (DLC)

Kaynaklar

SithpediFavicon.png
Sithpedi'nin bu makaleyi ele alan [[:Kategori:{{{soundcat}}}|ses dosyalarını]] incele!

Notlar ve referanslar

  1. 1,0 1,1 Ultimate Star Wars
  2. 2,0 2,1 2,2 2,3 StarWars.com Encyclopedia Hondo OhnakaEncyclopedia (içerik artık yok; backup link)
  3. 3,0 3,1 3,2 3,3 3,4 3,5 3,6 3,7 TCW mini logo.jpg Star Wars: Klon Savaşları – "Dooku Captured"
  4. 4,0 4,1 Pirate's Price
  5. 5,0 5,1 5,2 5,3 5,4 TCW mini logo.jpg Star Wars: Klon Savaşları – "Bounty Hunters"
  6. 6,0 6,1 6,2 TCW mini logo.jpg Star Wars: Klon Savaşları – "Lethal Trackdown"
  7. Darth Maul 2
  8. Darth Maul 4
  9. 9,0 9,1 9,2 9,3 TCW mini logo.jpg Star Wars: Klon Savaşları – "The Gungan General"
  10. TCW mini logo.jpg Star Wars: Klon Savaşları – "Assassin"
  11. 11,0 11,1 11,2 11,3 TCW mini logo.jpg Star Wars: Klon Savaşları – "A Necessary Bond"
  12. TCW mini logo.jpg Star Wars: Klon Savaşları – "Tipping Points"
  13. TCW mini logo.jpg Star Wars: Klon Savaşları – "A Test of Strength"
  14. TCW mini logo.jpg Star Wars: Klon Savaşları – "Bound for Rescue"
  15. 15,0 15,1 TCW mini logo.jpg Star Wars: Klon Savaşları – "Revival"
Advertisement