Diğer kullanımları için şuraya bakın: Hunter (belirsizlik).
Vader's revelation.png

Hayır. Ben senin babanım!

Uyarı! Bu sayfa spoiler içeriyor–yeni yayınlanan veya yakında yayınlanacak bir içerik. Dikkat ediniz.

Blue-exclamation-mark.png

Bu makalenin başlığı bir takma ad, çağrı işareti veya sahte isim.

Bu makale resmi bir isme sahip olmayan ve sadece bir takma ad, çağrı işareti veya sahte isim ile bilinen bir konuyu ele alıyor.

"Emirlerin nedir? Ağaç hattından teker teker indirecek miyiz?"
"Aslında, senin kitabından bir sayfa kullanalım diyordum. Doğrudan saldıracağız."
"Tarzını sevdim.
"
―Hunter ve Rex, Anaxes Savaşı sırasında — (ses)Dinle (Dosya bilgisi)[kaynak]

"Hunter", Klon Savaşları döneminde Büyük Cumhuriyet Ordusu'nda bir birlik komutanı olarak hizmet veren bir çavuş klon komandosuydu. Galaktik Cumhuriyet ve Bağımsız Sistemler Konfederasyonu arasındaki savaşta hizmet vermişti. Genetik modifikasyonlara sahip olan Hunter geliştirilmiş hislere sahipti ve kendisi gibi özel mutasyonlara sahip yoldaşlarına liderlik ediyordu. Kendilerine "Bad Batch" diyen bu grup Wrecker, Tech ve Crosshair'dan oluşuyordu.

YSÖ 19'da Hunter ve Klon Kuvveti 99, Komutan Cody tarafından Yalbec Prime ayaklanması ile ilgilendikleri görevden geri, Anaxes'e çağırılmıştı. Cody, Kaptan Rex ile birlikte Ayrılıkçıların Siber Merkez'ine sızmayı ve neden Cumhuriyet'in süregelen savaşta üst üste stratejik mağlubiyetlere uğradığını öğrenmeyi planlıyordu. Hunter görevde taarruzlara önde liderlik ederek mangasının agresif metodlarını sergilemiş ve Rex'in saygısını kazanmıştı. Siber Merkez'e başarıyla sızdıktan sonra Rex ve Tech, stretejilerinin uzun süredir kayıp olan Gelişmiş Keşif Komandosu Echo tarafından sızdırıldığını öğrendi. Rex, Klon Kuvveti 99 ile birlikte Skako Minor'da Anakin Skuywalker'ın Echo'yu bulma görevine katıldı. Echo'nun kurtarılması ve Ayrılıkçı Amiral Trench'in Skywalker tarafından öldürülmesi üzerine görev başarıyla tamamlanmıştı. Artık sibernetik geliştirmelere sahip olan Echo, Hunter tarafından gruba katılma teklifi aldı ve kabul etti.

Biyografi

Klon Savaşları

Bad Batch

"Bu arkadaşlar ile ilgili garip şeyler duydum."
"%100 başarı oranına sahipler."
"Endişelendiğim şey kazanıp kazanmadıkları değil, nasıl kazandıkları.
"
―Jesse ve Kix; Bad Batch hakkında konuşuyor[kaynak]

Hunter, "Bad Batch" olarak bilinen Klon Kuvveti 99'un orijinal üyelerindendi.

Jango Fett'in Kamino'da yetiştirilen milyonlarca klon[1] arasından biri olan Hunter, deneysel bir birim olan Klon Kuvveti 99'un lideriydi. Bu elit klon mangası genetik mutasyonlara sahip klon komandolardan oluşuyordu. Hunter'ın mutasyonu ise kendisine gelişmiş hisler katmıştı. Gezegendeki elektromanyetik frekansları karada herhangi bir yerden hissedebiliyordu. Klon Çavuş olarak hizmet veren Hunter; keskin nişancı Crosshair, güçlü Wrecker ve teknoloji dehası Tech'e liderlik ediyordu. Grup Havoc Marauder adını verdikleri bir Omicron-sınıfı saldırı mekiği kullanıyordu. Klon Kuvveti 99, adını Kamino Savaşı'nda öldürülen bir Bakım görevi klonu olan 99'dan alıyordu.[2] Crosshair dışında Klon Kuvveti 99'un bütün üyeleri inhibitör çipler tarafından neredeyse hiç etkilenmemişti.[4]

Galaktik Cumhuriyet ve Bağımsız Sistemler Konfederasyonu arasındaki Klon Savaşları süresince Klon Kuvveti 99, görevlerinde %100 başarı oranına sahipti ancak bunun yanı sıra emirlere karşı gelme ve sıra dışı metotlar kullanmaları ile biliniyorlardı.[2] Hunter, tamamladıkları görev sayısını kaybetmişti ve her şeyin bir birine girdiğini düşünüyordu.[5] Kuvvet Jesse ve Kix de dahil olmak üzere Büyük Cumhuriyet Ordusu arasında nam salmıştı ancak Kaptan Rex'in bu gruptan haberi yoktu. Savaşın bir noktasında Hunter, Komutan Cody ile tanıştı ve Cody, Klon Kuvveti 99'a en az bir intihar görevi vermişti.[2][5] Klon Kuvveti 99'un üyeleri ayrıca kaçak klon Cut Lawquane'i de tanıyordu ve savaş sırasında Saleucami'deki ailesi ile bir bağ kurmuştu.[6]

Uzakta bir Echo

Anaxes'e çağrılma
"Görüşmek üzere Çavuş"
"Sizi de efendim."
"Ben Hunter."
"Geç kaldığımız için özür dilerim komutanım, bizimle iletişime geçtiğinizde Yalbec Prime'da bir ayaklanmayı bastırıyorduk. Birkaç öngöremediğimiz... komplikasyon yaşandı.
"
―Cody ve Hunter, Klon Kuvveti 99'un Anaxes'e varışı hakkında[kaynak]

Hunter ve Bad Batch, Anaxes'te

YSÖ 19'da[7] Klon Kuvveti 99, Yalbec'te yaşanan bir ayaklanmayı bastırmakla uğraşıyordu. Orada Wrecker, Yalbec kraliçenin iğnesini kopararak erkeklerin Bad Batch ile çiftleşmeye çalışmasına neden oldu. Bu ayaklanma süresinde Komutan Cody, Klon Kuvveti 99'u Anaxes'e çağıran bir istekte bulundu. Cumhuriyet, Anaxes Savaşı'nı kaybediyordu ve bu gidişatı değiştirmek amacıyla Kaptan Rex ve Cody Ayrılıkçı Siber Merkez'ine küçük bir manga ile saldırı planı düzenledi ve görev için Bad Batch'i seçti. Manga gemileri hızları sebebiyle Havoc Marauder'ı neredeyse Anaxes Kalesi'ne çarpacaktı. Yıldız gemisinden çıkan ilk kişi olan Hunter gecikmeleri için özür diledi ve Yalbecler ile yaşanan olayları bir "öngörülemez komplikasyon" olarak adlandırdı. Çavuş, görevin doğası hakkında soru sormaya başlamadan önce kardeşlerinin eksikleri ve yeteneklerine kefil oldu. Akabinde bir Alçak İrtifa Taarruz Nakliyesi/asker silah gemisine binip göreve doğru yola çıktılar.[2]

Ayrılıkçı üslerine sızma
"Herkes siper alsın. Pozisyonumuzu koruyacak ve onların bize gelmesine izin vereceğiz."
"Katılmıyorum Kaptan. Bu bizim tarzımıza aykırı. Biz onlara gitmeyi tercih ediyoruz. Bad Batch! 82. Plan, "Şok Dalgası!
"
―Gemileri vurulduktan sonra Rex ve Hunter[kaynak]

Silah gemisi yol üzerinde CÖD1 cüce örümcek droidler tarafından vuruldu ve bir kanyona çakıldı. Enkazda mahsur kalan Cody'ye yardım etmeye çalışan Rex Hunter tarafından durduruldu ve arkadaşı Wrecker'ı çağırdı. Wrecker üstün fiziksel gücünü kullanarak silah gemisini kaldırmayı ve Cody'yi kurtarmayı başardı. Klonlar kısa süre sonra bir B1-serisi savaş droidi ordusunun onlara doğru ilerlediğini gördü ve Rex pozisyonlarını korumaları gerektiğini söyledi. Hunter buna katılmamıştı. Klon Kuvveti 99'un kendi moetotları vardı ve savaşı düşmanın dibine taşımayı seviyorlardı. Akabinde Hunter 82. Plan'ı devreye soktu. Bu planda takım bir arada çalışacaktı; Wrecker silag gemisinin bir parçası ile siper sağlayacak, Tech pozisyonları hesaplayacak, Hunter bir Elektro Magnetik Darbe bombaları fırlatacak ve Crosshair bombalara ateş ederek droidlerin bulunduğu geniş bir alanı etkisiz hale getirecekti. Gittikçe daha da fazla cüce droid olay yerine varmaya başlayınca Hunter yayılma emri verdi ve droidlere DC-17 el blasterı ve bir vibrobıçak ile saldırdı. Droidlerin yenilmesi üzerine Rex, Hunter'ı grubun çalışması konusunda övdü ve bulundukları tehlikeli bölgeden uzaklaşmalarını tavsiye etti.[2]

Kampta Jesse, Hunter'a genetik gelişimini sordu ve Kix şakacı bir şekilde grubun diğer üyelerine dayanabilmek olduğunu söyledi. Tech, Hunter'ın yeteneklerini haritaların aksine Hunter asla yanılmaz şeklinde açıkldı. Cody'nin mahrum bir durumda olmasından ötürü komutayı Rex aldı ve böylece Klon Kuvvetleri 99 ile Rex'in adamları arasındaki gerginliğin artmasına neden oldu ve neredeyse kavga çıkıyordu. Kix'i havaya kaldıran Wrecker'ı durdurmak için Hunter araya girmek zorunda kaldı. Etrafındaki askerleri davranışları nedeniyle azarladıktan sonra görev odağıyla komutasını onaylayıp göreve Rex'in yolundan devam etmeyi kabul etti. Klonlar, atlatmak yerine saldırması daha kolay olan Ayrılıkçı karakoluna vardıklarında bir sızma operasyonu bekleyen Hunter, Rex'ten emir istedi ve kaptan Bad Batch tarzı cephesel saldırı emri verdi. Hunter etkilenmişti. Klonlar Merkez'e daldı ve komuta kulesine çıkan asansöre bindi ve bu süreçte çok sayıda droidi etkisiz hale getirdi. Hunter Rex'in, Bad Batch'in sıradan klon askerlere atfen kullandığı terim olan "Düz" bir askere göre hiç fena olmadığını söyleyerek onu övdü.[2]

Kayıp bir klon
"Eğer fikrimi öğrenmek istiyorsan; bu bir tuzağa benziyor ancak ben ve diğerleri her türlü geleceğiz. Sadece "Söylemiştim" diyebilmek için bile olsa."
―Hunter; Rex ve Anakin Skywalker'a[kaynak]

Hunter, Tech ve Wrecker Ayrılıkçı karakoluna bir taarruz planlıyor.

Klonlar karakolda Siber Merkez'i saptadı ve Tech, oraya doğru ilerleyen bir müfreze droidi buldu. Hunter çakıldıkları bölgedeki olayların fark edildiğini düşünmüştü ve haklıydı. Karakola sızabilmek için klonlar Hunter, Tech ve Wrecker diğerleri girişe saldırırken Ayrılıkçıların arkasından dolaşaiblmek için süratçisikletler çaldıla. Wrecker giriş kapısını yıktıktan sonra üç klon üsse girdi ve içerideki B1 savaş droidlerini etkisiz hale getirdi. Üssün komuta merkezinde Hunter iki T-serisi taktik droidine vibrobıçağı ile saldırdı. Böylece Tech, Ayrılıkçı bilgisayarlarında arama yapabilecekti. Bu süreçte Wrecker girişteki çatışmaya katılmıştı. Manga B1 savaş droidlerini yok ettikten sonra bir Çoklu Asker Nakliyesi yaklaşıp çokça B2-serisi süper savaş droidi indirdi. Droidler klonları Siber Merkez'in içine geri çekilmeye zorladı. Orada Hunter, kendinden geçmiş Rex'i zorla ayılttı. Merkez'den çıktıktan sonra klonlar çalıntı bir Ayrılıkçı hava süratçisi kullanan Crosshair tarafından alındı ve grup bölgeden uzaklaştı. Anaxes Kalesi'ne döndüklerinde Rex, Ayrılıkçıların taktiksel üstünlüğünü uzun süre önce öldüğü düşünülen kayıp bir Gelişmiş Keşif Komandosu olan ve "Echo" takma adıyla bilinen CT-1409 üzerinden sağldıklarını açıkladı.[2]

Üste Echo'nun sinyalinin alındığı Skako Minor gezegenine yapılacak görevin planları yapıldı. Orada Hunter, Jedi Şövalyesi Anakin Skywalker ile tnaıştı ve ihtimal dışı doğası nedeniyle genel kadronun görevi tasdik edemediği konusundaki endişesini dile getirdi. Skywalker görevin onaylanacağını ve ana hedefin Echo'nun dahiliyeti fark etmeksizin Ayrılıkçıların stratejik üstünlüğü sağlama yolunu ortaya çıkarmak olduğunu söyledi. Hunter ise sadece "Söylemiştim" diyebilmek için Klon Kuvveti 99'u önerdi. Akabinde Skywalker ve Rex ortamdan ayrıldı. Böylece Jedi, gizli eşi Padmé Amidala ile konuşabilecekti. Bu süreçte Hunter, Bad Batch ile Havoc Marauder'da bekliyor olacaktı. Skako Minor yolunda Rex ve Skywalker, Güç'ün doğası üzerine konuşurken Hunter kaç görev bitirdiklerini ve artık kime rapor verdiklerini unuttuğunu söyledi.[5]

Skako Minor Poletecleri
"Ne yapıyorsun?"
"Geziye çıkıyorum.
"
―Hunter'ın Anakin Skywalker'ı kurtarma amacıyla harekete geçmesi üzerine Rex ve Hunter[kaynak]
Dosya:Hunter air rescue.png

Hunter, Anakin Skywalker'ı kurtarmaya çalışıyor

Havoc Marauder, Skako Minor'a yaklaştığında Tech, inişin zorlu olacağını ve herkesin kemerlerini takması gerektiğini söylemişti. İniş yaptıktan sonra mürettebat gezegenin yerlileri Poletecler hakkında konuşurken kanatlı bir keeradak süren yerli geminin üstüne inmiş ve geminin sallanmasına neden olmuştu. Hunter, yaratığı gemiden ayırmak amacıyla dışarıya koştu ve grup onu takip etti. Keeradakı indirmeye çalışırlarken daha fazla keeradak olay yerine vardı ve içlerinden biri Skywalker'ı yakalayıp havalandı. Crosshair uzaklaşan keeradaka bir kıskaç ateşlemeyi başarmıştı ve Hunter kıskaçı yakalayıp canlı ve Skywalker ile uçmaya başladı. Bu süreçte Hunter, Rex'e gezintiye çıktığı konusunda rapor verdi. Havada süzülen klon keeradak'ın sürücüsüne blaster ateşi açtı ve sürücü ateşten kaçmak için manevra yaptığında Hunter blasterını düşürdü. Keeradak ve Poletecler köylerine yaklaştıklarında Hunter kablosunu söktü ve köyü görüş alanına alabileceği bir yükseltiye iniş yaptı. Bu süreçe telsiz kullanarak Tech ile iletişime geçti ve Klon Kuvveti 99'a sinyaline doğru ilerlemesi için emir verdi.[5]

Konuma vardıklarında Hunter, kabile üyelerinin Skywalker'ı esir tuttuğu konusunda grubu bilgilendirdi ve Rex harekete geçtiklerinde Poletecleri sadece silahsız bırakacaklarını, öldürmeyeceklerini belirtti. Akabinde Wrecker köye doğru bir kaya yuvarlarken klonlar arkasında siper aldı ve böylece köye girdiler. Hunter blasterını Skywalker'ı kaçıran şefe doğrulttu ve Tech'e cihazlarını kullanarak konuşmayı çevirmesini söyledi. Çeviri, Skywalker'ın rehin alınmasının tek nedeninin Poleteclerin gezegende daha fazla savaş istememesi olduğu sonucuna vardı. Tekno Birliği Ustabaşı ve Ayrılıkçı Konseyi üyesi Wat Tambor'un varlığı gezegende zaten yeterince karşılıklığa neden olmuştu. Poletecler Skywalker ve klonları Tambor'un Purkoll şehrindeki merkezine götürmeyi kabul etti. Şehre bakan bir noktada Skywalker'ın kimsenin yükseklerden korkmadığını umduğunu belirtmesi üzerine Hunter ve Crosshair, Wrecker'a bakış attı. Akabinde Tech, Echo'nun sinyalinin kaybolduğunu söyledi ve Hunter sinyalin bir tuzak olduğu ve Echo'nun gerçekten ölü olduğu teorisini ortaya attı.[5]

Echo'yu bulma
"Umarım aradığını bulursun kaptan."
―Rex, Echo'yu bulmadan önce Hunter ve Rex[kaynak]

Crosshair, görevin Rex'in Echo'yu Hisar'da terk etmesi üzerine hissettiği suçluluk üzerine ilerlediğini söylediğinde Rex sinirli bir tepki vermişti. Bunun üzerine Skywalker Hunter'a Klon Kuvveti 99'un bir giriş noktası bulmasını emretmesini söyledi. Bu sırada Skywalker ve Rex bu konuyu baş başa konuşacaklardı. Skywalker ve Rex yanlarına varana kadar komandolar kule üssüne bir giriş bulmuştu. Grup tekrar bir araya geldiğinde Hunter, Echo'nun sinyalinin geri geldiğini söyledi. Akabinde bir turbo asansör ile kulenin üstüne çıktılar ve Skywalker'ın görevi gizlilikle sürdürme emri görmezden gelindi. Klon Kuvveti 99 turbo asansörden silah ateşleri ile çıkıp bir grup D1-serisi havasal savaş droidini yok etti. Odanın dışında Tech, Echo'nun sinyalinin sadece veri iletirken görülebildiğini keşfetti. Böylece Skywalker grubun dağılıp kuledeki bütün odaları araması emrini verdi. Hunter; Rex, Tech ve Wrecker ile gitmişti.[5]

Dosya:Hunter and co surrounded.png

Droidler Klon Kuvveti 99'u çevreliyor

Sinyal geri geldiğinde Hunter, yayıldığı odayı buldu. Grup odaya girmeye çalışırken görüntüleme ekranında Tambor'dan bir ileti görüldü. Ustabaşı, klonların hareketlerinin tahmin edilebilir olduğunu ve Echo'nun çoktan öldüğünü, zihnini artık bir Ayrılıkçı mahkumu olduğunu belirtti. Bu süreçte çok sayıda havasal savaş droidi klonları çevreledi ve Tambor öldürme emri verdi. Takip eden çatışmada Hunter bıçağını bir droide fırlatıp etkisiz hale getirdikten sonra blaster ve bıçağı ile diğer birkaç droidi de yok etti. Bu süreçte Skywalker ve Crosshair da gruba katılmıştı. İlk dalga yok edildikten sonra Skywalker, Tech'e kapıyı açma emri verdi ve Hunter kaptanın aradığı şeyi bulabileceğini umduğunu belirtti. Haklıydı. Rex, Echo'yu baygın bir şekilde makinelere bağlı olarak buldu.[5]

Kuleden kaçış
"Hunter, onlara engel ol. Rex ve Echo'yu kontrol edeceğim"
―Anakin Skywalker, Hunter'a[kaynak]

Daha fazla D1 savaş droidi olay yerine vardıkça Hunter, Skywalker, Wrecker ve Crosshair onlara karşı durdu. Skywalker; Tech ve Rex'in yanına giderken Hunter'a onları korumalarını söyledi. Üç klon Echo'nun tutulduğu odaya girmek zorunda kaldı ve kapıyı kapadı. Akabinde Hunter ve Crosshair kaynak makineleri ile kapıyı mühürledi. Daha da droid tehdidi olay yerine vardıkça Hunter onları gerektiği sürece tutamayacaklarını belirtti. Ayrılıkçılar bir kırıcı droid ile kapılardan birini açarken çavuş başka bir kapıyı daha mühürledi. Bu süreçte Rex ve Tech, Echo'yu makinelerden çıkarmayı başarmıştı, akabinde kayıp klon yukarıdaki egzoz bacasından kaçabileceklerini söyledi. Echo sibernetik eklentileri ile bacayı açtıktan sonra Hunter droidlerin neredeyse ikinci kapıdan da geçtiklerini belirtti. Bacaya ulaşabilmeleri için Wrecker ilk olarak Hunter'ı yukarıya fırlattı. Akabinde Hunter bir uyarının güzel olabileceğini söyledi.[8]

Wrecker'ın diğer üyeleri de bacaya fırlatmasından sonra droidlerin konumuna bir termal detonatör atarak kırıcı droidi yok ettiler. Grup bacada yollarını bulmaya çalışırken Echo, Tekno Birliği'nin veritabanlarına erişebildiğini söyledi. Bunun üstüne Echo, grubu oldukça yüksekteki bir dış boruya yönlendirdi ve Hunter, Wrecker'ın yükseklik korkusu nedeniyle güvenli bölgeye çok yakın oldukları konusunda onu sakinleştirdi. Ancak borunun iki yönünde de B1-savaş droidleri grubu çevrelemişti. Bu durumdan kaçabilmek için Tech, keeradakların bir ses kaydını kullanarak canlıları konumlarına çekti ve böylece Skywalker ve klonlar canlıların üstüne atlayıp kaçabildi. En son atlayanlar Hunter ve Tech olmuştu, aynı keeradaka binmişlerdi. Canlıyı sürme görevini Hunter üstlenirken Tech, onları takip eden D1 droidlere ateş ediyordu.[8]

Köyü koruma
"Bir Jedi ile yarışmak zor."
―Droidleri Poletec köyünden sürdükten sonra Hunter[kaynak]

Klon Kuvveti 99 kaçış sonunda Poletec köyüne geri döndüler. Ancak istemeyek savaş droidlerini de oraya çekmişlerdi. Poletec şefi savaşı köylerine getirdikleri için klonlara siniriydi ancak Rex, Tekno Birliği'nin Echo'ya yaptıklarını şefe açıkladıktan sonra artık baş kaldırma zamanının geldiğini söyledi. Yüksek sayıda bir droid gücü köye vardığında klonlar ve köylüler ele ele droidler ile savaştı. Bu çatışmada Hunter birkaç droidi vibrobıçağı ile etkisiz hale getirmişti. Çoğu D1 droid yok edikdikten sonra Octuptarra tri-droidler köyü ykaıp yıkmaya başladı. Bunun üzerine Rex, Hunter ve Wrecker ile droidlere aşağıdan saldırırken Skywalker'ın droidleri üstlerine çıkarak yakın mesafede yok etmesini görmeleri üzerine Wrecker; Rex ve Hunter'ı droidlerin üstüne fırlatıp yok etmelerini sağladı.[8]

Octuptarra droidler yenildikten sonra Wrecker ayağa kalkması için Hunter'a yardım etti ve çavuş Skywalker'ın becerilerini övdü. Akabinde Poletecler klonlara yardımları için teşekkür etti ve grup Havoc Marauser'a binip[8] Anaxes'e yoluna düştüler.[9]

Anaxes kurtuluşu
"Ve düzler bizim risk aldığımızı düşünüyor."
―Echo'nun planını öğrendikten sonra Hunter[kaynak]

Anaxes Kulesi'ne döndükten sonra Echo, gezegende Cumhuriyet kontrolünü geri almak için bir plan ortaya sundu. Jedi General Mace Windu gezegenin montaj kompleksini geri alacak bir kuvvete liderlik ederken Klon Kuvveti 99; Rex ve Skywalker ile birlikte Echo'yu Ayrılıkçı Amiral Tench'in sancak gemisine götürecekti. Böylece orada Echo, Ayrılıkçılara yanlış stratejiler verebilecekti. Havoc Marauder'da Hunter, Tech'e başlamak için hazır olup olmadıklarını sordu ve Tech olumlu yanıt verdi. Gemide Hunter, Echo'nun gemiyi bir droid mekiği olarak tanımlayan kodu aktarma planı hakkında planın Bad Batch standartları için bile riskli olduğunu söyledi.[9]

Gemide Echo planı tamamlayabilmek için iletişim mahzenindeki arayüz ile uğraşmaya başladı. Echo'nun Trench'e, Trench'in de tüm droid güçlerine yolladığı mesaj droidlerin montaj kompleksine toplanması hakkındaydı. Hunter ise Windu ve Jedi Ustası Obi-Wan Kenobi'nin liderlik ettiği güçlerin konumlarına toplanacak bütün droid güçlerini yenebileceklerinden şüpheliydi. Echo dediği gibi montaj kompleksine toplanan bütün droidleri etkisiz hale getirecek sinyali yolladıktan sonra Anaxes'teki çeşitli savaş alanlarında Cumhuriyet kontrolü tekrar ele geçirdi. Hunter ise Echo'nun bir Ayrılıkçı tuzağı olmadığını gördüğünde rahatlamıştı. Echo montaj kompleksinde bulunan bombayı keşfedip etkisiz hale getirmesinde Windu'ya yardım ettikten sonra Trench'in droidleri kapatıcı sinyalin geminin içinden geldiğini fark etti ve sinyali engelledi. Böylece Echo baygın düştü. Trench'in konumlarını artık bildiğini fark eden Hunter liderliğinde klonlar mahzenden çıkarken yollarına çıkan B2 sğoer savaş droidleri ve B1 savaş droidleri ile savaştı.[9]

Kişilik ve özellikler

Bir birey olarak Hunter, huysuz ama dost canlısı birisiydi. Soğuk bir espri anlayışına sahip olsa da[8] genellikle hislerini açıkça belirtirdi.[2]

Ekipman

Çatışmalarda üstünde bir DC-17 blaster tabancası[2], bir DC-17m Değişimsel Silah Sistemi ve bir bıçak bulundururdu.[8] "İstenen" mutasyonlara sahip bir klon olarak Hunter, Katarn-sınıfı zırh giyer ve aşama II kask takardı. Çavuş gerektiğinde blaster kullansa da düşmanlarına yakın mesafede bıçağı ile saldırmayı tercih ederdi.[2]

Sahne arkası

George Lucas'ın Bad Batch üzerine çok net bir planı vardı, The Dirty Dozen'ın klon versiyonunu istiyordu. Dave Filoni görünüşlerini Brent Friedman ve Matt Michnovetz ile tasarladı, bu sayede Bad Batch'in sesleri ve kişilikleri daha kolay hayal edilecekti. Matt ve Brent, Filoni ile birlikte karakterleri daha da derinleştirme üzerinde çalışırken Hunter karakteri için 1987 filmi Predator'ün "Billy Sole" karakterinden esinlenmişlerdi.[10]

Hunter, Kashyyyk'ta geçen tamamlanmamış bölümlerde canavarlar ile çatışmaya hazırlanıyor.

Hunter, normalde Michnovetz tarafından yazılan ve Bad Batch'in yanlarında "Echo" ve Yoda ile birlikte Kashyyyk'te bulunduğu dört bölümlük bir hikayede görünecekti.[11] Anaheim Kutlaması'ndaki "Untold Clone Wars" panelinde Dave Filoni bu hikayenin konusu hakkında bir konuşma yapmıştı. Karakterlerin Wookieelerin kutsal gördüğü "dev kuyruksuz maymun kertenkeleleri" süreceğini ve başka bir sahnede Tarfful'un ağaç ruhlarına Ayrılıkçı Birliği üyesi bir Trandoshalı düşman ile savaşa girmek için izin alacağını söylemişti -Düşmanı şehirlerinden çıkarmak için ağaçların bir kısmını yakmaları gerekiyordu-. Bu durum klonları rahatsız etmemişti ancak bu durum Wookieeleri ediyordu. Hikâyenin bir bölümü klon ve Wookieelerin Ayrılıkçılara karşı olan amaçları sayesinde ortak nokta bulmalarıyla ilgiliydi. Hikâyenin panelde gösterilen bir ksımıdna Bad Batch ve diğer Wookiee'ler Star Wars: Knights of the Old Republic oyunundaki bir canavarı baz olarak tasarlanmış yeni bir canavara karşı "kuyruksuz maymun kertenkeleleri" sürüyordu.[12]

Görünümler

Hunter'ın konsept çalışması

SithpediFavicon.png
Sithpedi'nin bu makaleyi ele alan resimlerini incele!

Kaynaklar

Notlar ve referanslar