FANDOM

Diğer kullanımları için şuraya bakın: Hunter (belirsizlik).
Queicon

Bu makalenin başlığı tahminidir.

Her ne kadar bu makale geçerli kaynaklara dayalı olsa da söz konusu öznenin asıl ismi tamamen tahminidir.

"Hunter", Klon Savaşları döneminde Büyük Cumhuriyet Ordusu'nun Klon Kuvveti 99'una çavuş klon komandosu olarak hizmet etmiş bir klon askeriydi.

Biyografi

Hunter, gelişmiş yeteneklere sahip klon bölüğü Klon Kuvveti 99'un lideriydi. Bu bölüğün üyeleri kasıtlı bir şekilde farklı mutasyonlar ile büyütülmüştü ve bu nedenle -bir klona göre- sıradışı yeteneklere sahiplerdi, isimlerini de Kamino'da bakım çalışanı olarak hizmet etmiş klon 99'dan alıyorlardı. Hunter'ın mutasyonu kendisine çok hassas bir koku sezisi ve güçlü elektromanyetik dalgaları gezegensel seviyede hissedebilme gibi gelişmiş seziler vermişti. Cumhuriyet'in ele geçiremediği alanların haritaları yanlış olabilse de Hunter genellikle hiç olmazdı.

Anaxes'e sızma

Anaxes Savaşı sırasında Cumhuriyet ordusu önemli kayıplar vermeye başlamıştı, Ayrılıkçılar hareketlerini tahmin ediyor ve karşı koyuyordu. Bunu durdurmak için Komutan Cody, Ayrılıkçıların kullandığı algoritmayı sakladığı Siber Merkez'e sızmak göreviyle elit bir saldırı takımına liderlik etmişti. Bu saldırı takımı Cody, Kaptan Rex, Kix, Jesse ve Klon Kuvveti 99'dan oluşuyordu. Görevin en başlarında AİSN gemileri vurulmuş ve düşman safhalarına düşmüştü. Düşüşte yaralanan Cody, Kix ile birlikte tahliye edilmek zorunda kalmıştı ancak düşen gemi saldırı takımının yerini açığa vermişti. Bunun üstüne gönderilen bir droid müfrezesine karşı Wrecker, düşmüş AİSN'ın kapısını ileride kalkan olarak tutacak, Hunter el bombaları fırlatacak ve takımın keskin nişancısı Crosshair mümkün olduğunca fazla droidi etkileyecek şekilde bombalara ateş edecekti. Sonrasında gelen örümcek droidlere karşı yakın mesafe saldırıya geçmişti.[2]

Görevin ilerleyen zamanlarında Hunter, bölüğü ve 'düzler' (normal klonlar) arasında çıkan atışmaları durdurmak zorunda kalmıştı. Saldırı takımı Siber Merkez'e yaklaştıkça bir takım, bir Ayrılıkçı karakoluna sızmak zorunda kalmışlardı. Bunu yaparken Hunter, Rex'in droidleri birer birer yok etmek yerine direkt üstlerine hücum yapma planından etkilenmiş ve takım bu planı uygulayarak karakolu ele geçirmişlerdi. Bu sayede bir sonraki hedefler; Siber Merkez için büyük bir stratejik nokta elde ettiler.[2]

Siber Merkez'e olan saldırılarında Hunter, Crosshair'i savunma ve gerektiğinde tahliye çağırma amacıyla geride bırakarak Klon Kuvveti 99'un liderliğinde merkeze girip Tech'e ana bilgisayara sızma konusunda yardımcı olmuştu. Sonradan güvenilir takım arkadaşı Rex'i bilgisayarın başında bırakıp Wrecker ile birlikte ön safhalarda droidleri durdurmaya çalışan Jesse'ye yardıma gittiler. Bu süreçte Skako Minor'dan gelen bir sinyal keşfeden Tech, sinyali netleştirdiğinde sinyalın aslında "CT-1409" diyen bir klon sesi olduğunu anladı. Bu; Lola Sayu Savaşı'nda öldüğüne inanılan Echo olarak da bilinen GKK Askeri CT-1409'un klon numarasıydı. Kısa süre sonra Crosshair bir süratçi ile yaklaşmış ve saldırı takımı Anaxes Kalesi'ne dönmüştü.[2]

Kişilik ve özellikler

Bir birey olarak Hunter, huysuz ama dost canlısı birisiydi. Soğuk bir espri anlayışına sahip olsa da[3] genellikle hislerini açıkça belirtirdi.[2]

Ekipman

Çatışmalarda üstünde bir DC-17 blaster tabancası[2], bir DC-17m Değişimsel Silah Sistemi ve bir bıçak bulundururdu.[3] "İstenen" mutasyonlara sahip bir klon olarak Hunter, Katarn-sınıfı zırh giyer ve II. Evre kask takardı. Çavuş gerektiğinde blaster kullansa da düşmanlarına yakın mesafede bıçağı ile saldırmayı tercih ederdi.[2]

Sahne arkası

George Lucas'ın Bad Batch üzerine çok net bir planı vardı, The Dirty Dozen'ın klon versiyonunu istiyordu. Dave Filoni görünüşlerini Brent Friedman ve Matt Michnovetz ile tasarladı, bu sayede Bad Batch'in sesleri ve kişilikleri daha kolay hayal edilecekti. Matt ve Brent, Filonu ile birlikte karakterleri daha da derinleştirme üzerinde çalışırken Hunter karakteri için 1987 filmi Predator'ün "Billy Sole" karakterinden esinlenmişlerdi.[4]

Hunter on kashyyyk

Hunter, Kashyyyk'ta geçen tamamlanmamış bölümlerde canavarlar ile çatışmaya hazırlanıyor.

Hunter, normalde Michnovetz tarafından yazılan ve Bad Batch'in yanlarında "Echo" ve Yoda ile birlikte Kashyyyk'te bulunduğu dört bölümlük bir hikayede görünecekti.[5] Anaheim Kutlaması'ndaki "Untold Clone Wars" panelinde Dave Filoni bu hikayenin konusu hakkında bir konuşma yapmıştı. Karakterlerin Wookiee'lerin kutsal gördüğü "dev kuyruksuz maymun kertenkeleleri" süreceğini ve başka bir sahnede Tarfful'un ağaç ruhlarına Ayrılıkçı Birliği üyesi bir Trandoshan düşman ile savaşa girmek için izin alacağını söylemişti -Düşmanı şehirlerinden çıkarmak için ağaçların bir kısmını yakmaları gerekiyordu-. Bu durum klonları rahatsız etmemişti ancak bu durum Wookiee'leri rahatsız ediyordu. Hikayenin bir bölümü Klon ve Wookiee'lerin Ayrılıkçılara karşı olan amaçları sayesinde ortak nokta bulmalarıyla ilgiliydi. Hikayenin panelde gösterilen bir ksımıdna Bad Batch ve diğer Wookiee'ler Star Wars: Knights of the Old Republic oyunundaki bir canavarı baz alarak tasarlanmış yeni bir canavara karşı "kuyruksuz maymun kertenkeleleri" sürüyordu.[6]

Görünümler

Kaynaklar

Notlar ve referanslar

  1. StarWars-DatabankII Clone Troopers (yedek bağlantı)
  2. 2,00 2,01 2,02 2,03 2,04 2,05 2,06 2,07 2,08 2,09 2,10 2,11 2,12 TCW mini logo Star Wars: Klon Savaşları – "The Bad Batch"
  3. 3,0 3,1 TCW mini logo Star Wars: Klon Savaşları – "On the Wings of Keeradaks"
  4. SWYTlogo Resmi Star Wars YouTube kanalı'nda Bad Batch Panel - Star Wars Celebration Anaheim
  5. TwitterLogo Brent Friedman (@BFree63) on Twitter "@MattMichnovetz wrote that arc, and he writes for Rebels!" (screenshot)
  6. SWYTlogo Resmi Star Wars YouTube kanalı'nda The Untold Clone Wars Panel - Star Wars Celebration Anaheim 2015