FANDOM

Premium-Eras-canon

Kef Bir, özgürlük savaşçısı dişi bir insan olan Jannah'ın İlk Düzen–Direniş Savaşı zamanında liderlik ettiği cesur ve asil savaşçı kabilesine ev sahipliği yapan[2] bir okyanus ayıydı.[1] Savaş istasyonunun YSS 4'te yok edilişini izleyen süreçte Ölüm Yıldızı II'nin enkazının düştüğü gezegen Kef Bir'di.[1]

YSS 35'de[3] İlk Düzen Yüce Lider'i Kylo Ren ve Jedi Padawanı Rey, İlk Düzen ve Direniş arasındaki savaş sırasında gezegende bir düelloya tutuşmuşlardı.[4]

Sahne arkası

Bu ay ilk olarak yaklaşmakta olan ''Star Wars'': Bölüm IX ''Skywalker'ın Yükselişi'' filminin ilk fragmanında görülmüştü. Fragman resmi olarak 12 Nisan 2019'da yayınlandı.[4]

Star Tours Kef Bir concept art

Yıldız Turları'nın Kef Bir sahnesinin konsepti

23 Ekim 2019'da Disney Parks Blog Disneyland, Walt Disney World, Disneyland Paris ve Tokyo Disneyland'deki Star Tours: the Adventures Continue'nun Güç Uyanıyor ve Son Jedi için eklenen sahneler gibi bu film için de Kef Bir sahnesi için bir güncelleme alacağı duyuruldu. Blog gönderisi ayrıca Kef Bir'in fragmanda görüldüğü gibi bir "okyanus gezegeni" olduğunu doğruladı ve gezinin filmin ilk gösterimiyle birlikte kullanıma açılacağını belirtti.

Görünümler

Canon dışı görünümler

Kaynaklar

Notlar ve referanslar

  1. 1,0 1,1 1,2 Şablon:DPB
  2. 2,0 2,1 Ultimate Star Wars, New Edition
  3. TwitterLogo Stephen Stanton (@Stephen_Stanton) on Twitter "Here's the updated #StarWars timeline with all the new projects announced at #D23Expo. Study this diagram. There will be a quiz later!😉" (screenshot)
  4. 4,0 4,1 SWYTlogo Resmi Star Wars YouTube kanalı'nda Star Wars: The Rise Of Skywalker | D23 Special Look