FANDOM

Premium-Eras-canon
"Deneysel Klon Kuvveti 99. Kendileri... istenen kusurlara sahip klonlar."
Klon Komutan Cody[src]

Gayriresmi şekilde "Bad Batch" olarak da bilinen Klon Kuvveti 99, Klon Savaşları sırasında klon çavuş "Hunter" tarafından liderlik edilen bir klon komando bölüğü idi.

Bölük dört özel tasarlanmış genetik mutasyona sahip klondan oluşuyordu; İnanılmaz görüş yetisine sahip "Crosshair", geliştirilmiş kas gücüne sahip vurdumduymaz "Wrecker", ileri seviye zihinsel kapasite ve zekaya sahip "Tech" ve liderleri ileri seviye duyusal yeteneklere sahip Klon Çavuş "Hunter". Her üyenin zırhında bir kuru kafa sembolü bulunuyordu. Bu, onların gayri resmi logosuydu ve diğer bölüklerden ayrıştırılmalarına yardımcı oluyordu. Normal askerleri "düzler" olarak çağırırlardı ve Anaxes Savaşı'ndan sonra Onbaşı "Echo" gruba katılmıştı.

Tarih

Clone Force 99 Bad Batch

Klon Kuvveti 99

Ayrılıkçılar'ın Kamino gezegeni üzerindeki işgallerinde savunmaya yardımcı olan kusurlu temizlik görevlisi 99[1][5] anısına adlandırılan[5] Klon Kuvveti 99, onları daha iyi askerler yapan "arzu edilmiş" genetik mutasyonlarla sahip bir grup olarak ortaya çıkmıştı. Bu mutasyonlar ayrıca görünüşlerini ve seslerini normal klonlardan farklı kılıyordu. Üyelerin her birisi takıma eşsiz bir yetenekle katkıda bulunuyordu. Genetik mutasyonları, alışılmışın dışında savaşma taktikleri ve hevesli tavırları nedeniyle Klon Ordusu içinde "Bad Batch" olarak adlandırılmışlardı. Orduda geçirdikleri sürede, kayda değer bir ün elde etmişlerdi, başarı oranları yüzde yüz idi. Bölük, Klon Komutan Cody ile birçok görevde birlikte çalışmıştı fakat kimseye rapor vermiyorlardı. [1]

Anaxes Savaşı

"Emirleriniz neler? Ağaçların oradan teker teker mi düşüreceğiz?"
"Aslında sizin kitaptan bir sayfa alırız diye düşünmüştüm, direkt saldırı."
"Tarzını beğendim.
"
―Anaxes Savaşı'nda Hunter ve Rex[src]

Klon Savaşları'nın sön dönemlerinde Bad Batch, Cumhuriyet'in Anaxes'teki çatışmalarına destekte bulunmak için sahaya çağırılmıştı. Bölük; Cody, Klon Yüzbaşı Rex, GKK Askeri CT-5597 ve Kix ile birlikte bir Ayrılıkçı Siber Merkezi'ne sızma görevine atanmıştı.[1] Bu görev sırasında LAAT/i silah gemileri bir çift DSD1 örümcek droidi tarafından düşürüldü. Vadiye düşüş yapan gruptan Cody yaralanmıştı. Wrecker, üstün bir güç gösterisi sergileyerek enkazı kaldırıp Cody'yi kurtarmıştı. Bu sırada büyük bir droid müfrezesi gruba yaklaşmaya başlamıştı ve Bad Batch 82. Plan'ı uygulama kararı aldı. Wrecker, geminin bir kapısını kalkan olarak kullanacak, Hunter, Tech'in belirlediği açılarda el bombaları fırlatacak ve Crosshair çok sayıca B1 savaş droidini etkisiz hale getirme amacıyla doğru zamanlama ile el bombalarına ateş edecekti. Grup, örümcek droidler yaklaştığında enkazı arkada bırakmış ve droidler ile yakın mesafe çatışmaya girmişlerdi. Bütün droidler ortadan kaldırıldığında görev birliği bir kamp kurmuş ve Cody için tahliye çağrısı yapmışlardı.

Clone Force 99 S7

Klon Kuvveti 99, Anaxes'te

Siber merkezin yakınındaki bir karakola hızlıca sızıp oradaki garnizonu etkisiz hale getirmişlerdi. O ana kadar Amiral Trench ise askerlere yetişmiş, bir Çoklu Asker Nakliye Gemisi ile droid müfrezesi göndermişti. Siber Merkez'deki subay droidi uyarmaya çalışan Trench amacına ulaşamadan droid, Crosshair tarafından yok edilmişti. Kix, Rex ve Crosshair binanın girişinde dikkat dağıtırken Hunter, Wrecker ve Tech arka kapıdan sızmış, Tech kapıyı hackleyerek açmaya çalışırken Wrecker sabırsızlığı nedeniyle kapıyı kırıp içeri girmişti. Ardından hızlıca içeriye dalan Hunter ile birlikte Wrecker, geri kalan droidleri ortadan kaldırmış ve bu sırada Ayrılıkçı destek droid bölükleri yardıma gelmişti. Grup binadan çımaya hazırlanırken Tech ve Rex, Skako Minor gezegeninden CT-1409 "Echo"'nun numarasını taşıyan bir sinyal almışlardı. Bu; Echo'nun hayatta olduğu anlamına geliyordu.

Görünümler

Kaynaklar

Notlar ve referanslar

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 1,5 1,6 1,7 1,8 TCW mini logo Star Wars: Klon Savaşları – "The Bad Batch"
  2. 2,0 2,1 2,2 2,3 2,4 2,5 2,6 StarWars-DatabankII Clone Force 99 / Bad Batch (yedek bağlantı)
  3. 3,0 3,1 TCW mini logo Star Wars: Klon Savaşları – "Unfinished Business"
  4. TCW mini logo Star Wars: Klon Savaşları – "A Distant Echo"
  5. 5,0 5,1 TCW mini logo Star Wars: Klon Savaşları – "ARC Troopers"
Cumhuriyet'in Büyük Ordu birimleri
Ordular:
4. Sektör · Oniki'nci
Kolordular:
7. Gökyüzü · 21. Nova · 41. Elit · 87. Gözcü · 91. Mobil Keşif · 327. Yıldız · Alev askeri
Bölünmesiler
181. Zırh · 212. Arama · 224.
Alaylar
CC-2801'in alayı · Tanımlanamayan Galaktik Cumhuriyet alayı · Tanımlanamayan alay
Taburlar & Lejyonlar:
13th "Demir" · 41. Keşif · 104. · 212. Taarruz · 442. Kuşatma · 481. · 501. · Etobur · Billaba'nın taburu · Billaba'nın yeni taburu · İnfaz · Rancor
Bölükler:
Ghost · Yeşil · Monnk'un bölüğü · Tango · Sel · Tanımlanamayan Bölük
Müfrezeler
41. Korucu · Waxer'ın müfrezesi · Tanımlanamayan müfreze
Mangalar
Klon Kuvveti 99 · Bravo · Delta · Domino · Fil'in mangası · İlk · Ki-Adi-Mundi'nin mangası · Rostu · Rex'in mangası · Yoda'nın mangası
Filolar
Yıldırım · R2-D2'nun savaş droidi filosu · Tanımlanamayan tank filosu
Diğer birimler:
322. · Sakin Ağaç · Chiata'nın birimi · Klon Gençlik Tugayı · Coruscant Muhafızları · Diplomatik servis · Doom'un birimi · Foxtrot Grubu · Halsey'in birimi · Kamino güvenliği ·Mace Windu'nun birimi · Çamur Atlayıcıları · Orto Plutonia güvenlik gücü · Dış Halka garnizonu · Skywalker'ın takımı · Kar Kurtları · Wildfire
[edit]