FANDOM

Premium-Eras-canon
"Benden bu kadar."
―Kuiil[src]

Kuiil, hayatı boyunca kulluktan kurtulmak için çalışmış erkek bir Ugnaught idi. Ücra gezegen Arvala-7'ye yerleştikten sonra bir nem çiftçisi olmuş ve fiyatını ödeyebilenlere değerli yeteneklerini sunmuştu. Ancak en sonunda suçlular ve paralı askerler Yeni Cumhuriyet Devri sırasında dünyasına doluşmaya başladı ve Kuiil bir noktada Mandalor ödül avcısı Din Djarin ile tanıştı. Çocuk'un avlanmaktan kurtulma planı kötüye gittiğinde, Kuiil sonunda takip edildi ve süratçı motorlar üzerinde olan İmparatorluk keşif askerleri tarafından vuruldu.

Biyografi

İmparatorluk kölesi

YSS 9'dan bir zaman önce Kuiil, el işçiliğini ve teknisyen yeteneklerini kullanan Galaktik İmparatorluk için sözleşmeli bir köle olarak çalışmıştı. Birçok yıl hizmet ettikten sonra özgürlüğünü eline almasıyla Kuiil, bir nem çiftçisi olarak yalnız şekilde yaşamak üzere ücra çöl gezegeni Arvala-7'ye gitmişti.[4]

Nem çiftçisi

Mandalor ile tanışma

YSS 9'da Kuiil, gezegene indikten sonra iki blurrgün saldırısına uğrayan Mandalor ödül avcısı Din Djarin ile karşılaştı ve onu kurtarıp nem çiftliğine götürmeye karar verdi. Orada Mandalor'un işi hakkında bir konuşma geçti ve Kuiil ondan önce birçok ödül avcısının aynı ödül için geldiğini ve gezegenin düzenini bozduğunu söyledi. Biraz konuşmadan sonra Kuiil, Mandalor'un aradığı ödülün bulunduğu Nikto paralı asker kampına gitmek için Djarin'e bir blurrg sürmeyi öğretmeye karar verdi. Daha sonradan ikili kampa yolculuk etti. Kuiil, Djarin'e şans dileyerek çiftliğe geri döndü.[5]

Sahne arkası

Kuiil ilk defa 2019 Disney+ televizyon dizisi The Mandalorian'ın[5] 12 Kasım 2019'da yayınlanan birinci bölümünde ortaya çıktı.[6] Hareket yakalanması Misty Rosas tarafından yapıldı ve Nick Nolte tarafından seslendirildi.[5]

Görünümler

Şablon:Imagecat

Kaynaklar

Notlar ve referanslar

  1. D23 Expo 2019'da gösterilen bir zaman çizelgesine göre The Mandalorian, Star Wars: Bölüm VI Jedi'ın Dönüşü'nden beş yıl sonra geçmektedir. Star Wars: Galaksi Atlası, Return of the Jedi olaylarını YSS 4 olarak belirlemektedir ve bu yüzden The Mandalorian, YSS 9'da geçmektedir.
  2. The Mandalorian Official Logo The Mandalorian – "Bölüm Chapter 8: Redemption"
  3. 3,0 3,1 3,2 3,3 3,4 StarWars-DatabankII Kuiil (yedek bağlantı)
  4. 4,0 4,1 4,2 4,3 The Mandalorian Official Logo The Mandalorian – "Bölüm Chapter 7: The Reckoning"
  5. Kaynak hatası Geçersiz <ref> etiketi; Chapter_1 isimli refler için metin temin edilmemiş
  6. The Mandalorian Media Kit. Disney Direct-to-Consumer & International. The Walt Disney Company. Archived from the original on Şubat 3, 2020. Retrieved on Şubat 3, 2020.

Dış bağlantılar