Mandalor seferciler, bir zamanlar Jedi'lara karşı savaşmış kılıç kullanan bir Mandalor savaşçı grubuydu.[2] Antik atalarının savaşçı yollarını reddetmelerine rağmen Yeni Mandalorlar, Mandalore gezegeninde başkent Sundari'nin ana meydanına yukarıdan bakan kraliyet sarayının balkonunun altında Jedi'lara karşı savaşan sefercileri gösteren bir kübist bir duvar resmi yerleştirmişti.[3] Bir sefercinin bir Jedi'ı katlettiği ve blaster tabancasına sahip birisi tarafından ateş edildiğini gösteren başka bir duvar resmi Mandalore'un ayı Concordia'nın hükümet kompleksinin yemek salonunda bulunuyordu.[4] Qel-Droma Destanları'na göre Mandalor Seferciler bir noktada İmparatoriçe Teta'da bulunan Demir Hisarı'ndan Jedi Ustası Ulic Qel-Droma'nın altında hizmet vermiş ve savaşta basilisk savaş droidlerine binmişti.[1]

Sahne arkası

Mandalor sefercileri gösteren bir duvar resmi ilk olarak animasyon dizisi Star Wars: Klon Savaşları'nın ikinci sezonunun on ikinci bölümü olan "The Mandalore Plot"'da görülmüştü.[4] Benzer bir duvar resmi sonradan Klon Savaşları'nın beşinci sezonunun on beşinci bölümü olan "Shades of Reason"'da görülmüştü. Seferciler sadece bölümün yayınlanmasından sonra StarWars.com'da yayınlanan "Shades of Reason" bölüm rehberinde tanımlanmıştı.[2]

Görünümler

Kaynaklar

Notlar ve referanslar

Dış bağlantılar

Mandalor grupları
Ölüm Gözcüleri:
Mandalor Süper Komandolar
Yeni Mandalorlar:
Mandalore Gümrüğü · Mandalor Muhafızları · Mandalor gizli servisi
Eski Mandalorlar:
Awaud Klanı · Beroya Klanı
Mandalor Koruyucular:
Usta Koruyucu · Kafatası Filosu
Mandalor direnişi:
Eldar Klanı · Kryze Klanı · Rook Klanı · Vizsla Klanı · Wren Klanı · Gece Baykuşları
Kavim:
Çamurboynuz Klanı
Şirketler:
Concordia Hilal Teknolojileri · MandalMotorlar · Kalevala Uzay Fabrikası
Diğer gruplar:
Savaş Kolordusu · İmparatorluk Süper Komandoları · Mandalore direnişi · Mandalor seferciler · Mandalor Neo-Seferciler
[edit]