"Hevesi, takdir yetisinin önüne geçiyor."
―"Müşteri", Pershing hakkında[kaynak]

Pershing, Yeni Cumhuriyet Devri sırasında Galaktik İmparatorluk'un bir kalıntısı ile bağlılığı bulunan erkek insan bir doktor ve bilimciydi. YSS 9 yılında Pershing ve "Müşteri", elde etme umuduyla "Çocuk" için bir ödül koymuştu. İşi kabul eden ödül avcılarından birisi, kalıntı Stormtrooperları koruması altındayken Müşteri ve Pershing ile buluşan Din Djarin idi.

Din Djarin, Çocuk'u İmparatorluk kalıntısı için başarıyla ele geçirdi ve sağlıklı olduğunu onaylayan Pershing ile Müşteri'ye teslim etti. Doktor ve Müşteri daha sonradan Çocuk'tan materyali çıkarmak üzerine tartıştı ve Pershing onun hayatta kalmasında diretti. Fikrini değiştiren Djarin, Pershing'in Çocuk üzerinde çalıştığı tesise geri döndü. Ödül avcısı, kendisi ve Çocuk'un hayatı için yalvaran Pershing ile yüzleşti ve Djarin bilimcinin hayatını bağışlayıp, Çocuk ile birlikte ayrıldı.

Biyografi

Bir bebeği ele geçirme

"Anlaşmamız bu değildi.
Basitçe pragmatik davranıyorum.
"
―Doktor Pershing ve Müşteri tartışıyor[kaynak]

Doktor Pershing, Galaktik İmparatorluk'un yıkılmasından sonra Nevarro'da bir İmparatorluk kalıntısı için bir bilimci olarak çalışan erkek bir insandı. YSS 9 dolaylarında Pershing, Güç'e hassas bir Çocuk'u ele geçirme çabası için "Müşteri" olarak bilinen bir bireyle çalışıyordu. Müşteri, işi almak için birçok avcı gönderen Ödül Avcıları Loncası[1] ile Çocuk'un üzerine bir ödül koydu.[2] Avcılardan birisi Müşteri ve dört stormtrooper ile yüz yüze buluşan Din Djarin idi.[1]

Pershing, Müşteri ve Din Djarin ile ödülün şartlarını tartışmıştı.

Müşteri, Djarin'i karşıladıktan sonra Pershing izinsiz olarak toplantıya daldı ve Djarin'in silahlarını çıkarmasına sebep oldu. Doktor korkudan sindi ve dört stormtrooper silahlarını Djarin'e dorulttuğu sırada ödül avcısını korkuttuğu için özür diledi. Müşteri daha sonradan olayı yatıştırıp stormtrooperların silahlarını indirmesini sağladı ve Djarin oturarak Müşteri'den iş hakkında bilgi aldı. Müşteri avcının bebeği hayatta getirmesi yerine öldürebileceğini söylediğinde Pershing araya girdi ve öldürmenin daha önce konuşmalarında olmadığını söyledi fakat Müşteri bunu yoksaydı ve "basitçe pragmatik" olduğunu belirtti.[1]

Bir bilimci esirgendi

"Ona ne yaptın? Ona ne yaptın?
Onu korudum. Onu korudum. Ben olmasaydım çoktan ölmüş olurdu!
"
―Djarin ve Pershing — (ses)Dinle (Dosya bilgisi)[kaynak]

Din Djarin bebeği başarıyla ele geçirdi ve direkt olarak Müşteri ve Pershing'e iletti. Bebeği gördükten sonra ikili koşturdu ve Müşteri kimliğini onaylarken Pershing ise sağlıklı olup olmadığını kontrol etti. Bebekten memnun kalan Müşteri, Pershing onu odaya götürürken Djarin'e parasını verdi. Djarin gittiğinde Müşteri ve Pershing bebek hakkında tartıştı; Müşteri gerekli olan materyali ölse bile basitçe çıkarmayı istiyordu. Pershing, Müşteri'ye yerine getirmeleri emirleri olduğunu hatırlatarak bunu reddetti ve Müşteri ise bundan sonra onun güvenliğini güvence altına alamayacağını söyleyerek ayrıldı.[2]

Din Djarin, Pershing'in hayatını bağışladı.

Din Djarin sonradan fikrini değiştirdi ve Pershing'in Çocuk üzerinde çalıştığı tesise saldırarak geri döndü. Birçok stormtrooper ile savaşıp içeri giren Djarin, Pershing'in çalıştığı odanın kapısını patlattı. İçeride olan bir stormtrooper, Djarin'i vurdu fakat blaster mermisi beskar zırhtan sekti. Din Djarin sonradan askeri öldürdü ve Pershing kendi ve bebeğin hayatı için yalvarırken bir IT-0 Sorgu Birimini vurdu. Bebeğin hayatta kalmasının tek nedeninin kendisi olduğunu açıkladıktan sonra ödül avcısı, Pershing'i bağışladı ve Çocuk'u alarak ayrıldı.[2]

Sahne arkası

Pershing ilk olarak 2019 Disney+ televizyon dizisi The Mandalorian'ın 12 Kasım 2019[3] tarihinde yayınlanan ilk bölümünde ortaya çıktı.[1] Daha önceden animasyon dizisi Star Wars: Klon Savaşları'nda Amis'i seslendirmiş Omid Abtahi tarafından canlandırıldı.[4]

Görünümler

Kaynaklar

Notlar ve referanslar