Sithpedi
Sithpedi
Gördüğünüz versiyon sayfanın tamamlanmış hâli değil veya gereğinden kısa ancak yapılacaklar listemizde ön sıralarda. Eğer bu şablon uzun süredir sayfadaysa veya sayfanın genişletilmesini istiyorsanız tartışma sayfasına not bırakınız.
Diğer kullanımları için şuraya bakın: Rae (belirsizlik).

Rae Sloane, kendini Galaktik İmparatorluk'a bir donanma subayı olarak hizmet etmeye adamış dişi bir insandı. İmparatorluk'un Endor Savaşı sonrası hayatta kalmasına büyük rol oynayan Sloane, Nispet Uçuş Eğitim Enstitüsü'nde daha bir İmparatorluk harbiyelisi iken İmparator Palpatine ve Darth Vader'a Kumandan Pell Baylo tarafından yapılan bir suikast komplosunu engellemişti. Zaman geçtikçe rütbelerde tırmanmaya devam edecekti.

Görünümler

SithpediFavicon.png
Sithpedi'nin bu makaleyi ele alan medyalarını incele:
Sesler · Resimler

Kaynaklar

Notlar ve referanslar

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 1,5 1,6 1,7 A New Dawn
  2. Star Wars Rebels: The Visual Guide, Kanan Jarrus ve Hera Syndulla'nın A New Dawn romanında da görüldüğü gibi Star Wars Asiler olaylarından altı yıl önce Gorse gezegeninde tanıştığını belirtiyor. Star Wars: Galaksi Atlası ise Star Wars Rebels'ın YSÖ 5'te başladığını, böylece A New Dawn romanının YSÖ 11'de geçtiğini kanıtlıyor. A New Dawn romanında otuz yaşında olan Rae Sloane, böylece YSÖ 41'de doğmuş oluyor.
  3. TwitterLogo.svg Twitter'da Star Wars Books (@DelReyStarWars) "From #StarWarsShow double-sided poster only in #EmpiresEnd B&N edition w/ Norra Wexley & GRAND ADMIRAL RAE SLOANE Art by @stevethomasart" (ekran görüntüsü)
  4. SWInsider.png "Orientation"—Star Wars Insider 157
  5. Aftermath
  6. Aftermath: Life Debt
  7. Phasma

Dış bağlantılar