FANDOM

Sith Lordu, Sith adı altında bulunan, güçlerini karanlık taraftan alan kişilerin, Sith geleneklerini takip ederek belli bir süreden sonra alabileceği en üst unvandır.

Tarihi

Eski Cumhuriyet zamanında "Sith Lord'u" unvanına bir çok kişi sahipti. Bu Sith'ler, yıkılmanın eşiğinde olan Cumhuriyet ile yapılan bir çok savaşı kazandılar. Ayrıca baş düşmanları olan Jedilara yani Jedi Düzeniyle yapılan bir çok savaşıda kazanmışlardı. Gayet başarılı bir dönem yaşıyorlardı ama bu başarılı dönemde Sith'ler kendi aralarında iç savaştaydılar. Bu iç savaş onları kendi aralarında savaşlara itiyordu böylece Sith'ler birbirlerini öldürüyorlardı. Aralarında bulunan savaşı bitirmek için o zamanın başkanı bir düşünce bombası patlatarak Darth Bane hariç herkesi öldürdü. Darth Bane'de sadece 2 tane Sith Lordunun olabileceği bir sistem olan İkili yönetimi getirdi artık çok fazla Sith Lordu yerine sadece 2 tane olucaktı. Bu sistem uzun süre gizlice devam etti. Bir zamanlar Luke Skywalker'ın ortaya çıkıp babasıyla birlikte son Sith Lordu Darth Sidious'u öldüresiye kadar.