FANDOM

Türkiye'nin lider Star Wars kaynaklarından biri olan Sithpedi, 12 Şubat 2014'te Quentum ve Kerem12345 tarafından kurulan ve Quentum'un rehberliğinde East6 tarafından düzenlenip hayata döndürülen bir Wikidir. Türk Star Wars grubu Star Wars Türkiye Galaktik İmparatorluk isim değştirip (Star Wars Türkiye - Sithpedi) Sithpedi ile birleştiğinde aktiflik yükselişi yaşayan Sithpedi, SWTR-S'nin Discord sunucusunun kurulmasıyla yazar sayısında da önemli bir artış gördü. Star Wars Canon ve Legends öykülerinin, filmlerin, kitapların, oyunların ve diğer medyanın hayranlara sunduğu geniş içerikli evrenin daha kolay anlaşılması ve bilgilerin daha kolay elde edilmesini amaçlayan Sithpedi, kaynak olarak aynı platformda bulunan Wikilerden birisi olan Wookiepedia'yı alır. Hayran yapımı bir ansiklopedi olarak Sithpedi'nin birincil kaynak olma gibi bir amacı yoktur. Bunun yanı sıra orijinal kaynaklar, Ansiklopedi veya Databank'ın yerini alma gibi bir amacı da yoktur. Aksine, okuyucuyu ilgili resmi kaynaklara işaret ederken, Star Wars evreninin tüm yönlerini en iyi şekilde özetlemek için bir hayran yapımı olarak hizmet eder.

Sithpedi'de okuduğunuz bilgilerin kesin doğruluk taşımamaktadır ve bütün yazarlar, okurları tamamlanmış sayfalarda bulunan "Notlar ve referanslar" başlığı altındaki referansları kontrol etmeye davet eder. Eğer yanlış bir bilgi bulunduğunu düşünüyorsanız bunu o makalenin tartışma sayfasında (Tartışma:<makale ismi>) belirtebilir veya kendiniz düzenleyebilirsiniz!

Ayrıca bakınız

Diğer Sithpedi ile alakalı sayfalar

Sosyal medya