FANDOM

Gördüğünüz versiyon sayfanın tamamlanmış hali değil veya gereğinden kısa ancak yapılacaklar listemizde ön sıralarda. Eğer bu şablon uzun süredir sayfadaysa veya sayfanın genişletilmesini istiyorsanız tartışma sayfasına not bırakınız.
Bu makale genel seri ile ilgili. orijinal film: Yeni Bir Umut. Diğer kullanımlar için bakınız: Star Wars (belirsizlik) makalesini arıyor olabilirsiniz.
"Tüm zamanların en iyi macera serisi."
―Ebert & Roeper[kaynak]
Star-wars-logo-new-tall

Star Wars logosu

Star Wars, filmler, kitaplar, çizgi romanlar, video oyunları, oyuncaklar ve animasyon dizileri ve dizilerden oluşan bir bilim kurgu serisidir. George Lucas tarafından yaratılan imgesel Star Wars evreni bilim kurguyla klasik mitolojik ile politik doruk noktalarını ve bu kavramların müzikal motiflerini bir araya getirir.

Bilim Kurgu alt türü uzay operasının en büyük örneği olan Star Wars, popüler kültürün ana akımlarının çok büyük bir parçası olmanın yanı tüm zamanların en yüksek kara sahip serilerinden birisi olmayı başardı. Şu an Marvel Sinematik Evreni'nin arkasında, en büyük yüksek kara sahip ikinci film serisi. Buna ek olarak tüm zamanların ikinci en yüksek kara sahip medya serisi (Japon serisi Pokémon'un arkasında).