Sithpedi
Advertisement
Sithpedi
Bu makale 2015 mobil oyun ile ilgili.
Star Wars: Klon Savaşları flaş oyunu Galaxy of Heroes makalesini arıyor olabilirsiniz.
Under-Construction.png

Bu sayfa bir proje bir dâhilinde!

Bu sayfa yeterince kaliteli değil ve bir Sithpedi projesi dâhilinde. Projede bulunan editörler makalenin üzerinde çalışıyor. Makalenin geliştirilmesi gereken yerlerini görmek için aşağıdaki butona basın.
Sorunlar:
  • Bu makale ya da bölümün genişletilmesi gerekiyor.

Lütfen projeye katılmak ya da sürecini kontrol etmek için proje sayfasına bakın.

"Lucasfilm ve Disney Interactive'deki yetenekli arkadaşlarla harika bir iş birliği içerisindeyiz. Bu iş birliği sayesindedir ki, epik Star Wars evreninin genişliğini sizin avuçlarınıza getiren eşsiz bir mobil deneyimi sizlere sunabildik..."
―John Salera, EA Capital Games'in Yönetici Yapımcısı[kaynak]

Star Wars: Galaxy of Heroes (SW:GoH), 24 Kasım 2015'te Electronic Arts tarafından yayınlanan bir mobil oyundur. Oyun, 15 Haziran 2015'te EA'in Electronic Entertainment Expo'daki basın konferansı sırasında duyuruldu.[1]

SW:GoH; oyuncuların ön üçleme, Star Wars: Klon Savaşları, Star Wars: The Bad Batch, Han Solo: Bir Star Wars Hikayesi, Star Wars Asiler, Rogue One: Bir Star Wars Hikayesi, orijinal üçleme, The Mandalorian ve devam üçlemesinden karakterler toplayıp o karakterleri savaştırmasını sağlıyor.[1] Oyun, doğası gereğince canon sayılmıyor.[4].

Oyunda iki Knights of the Old Republic oyununda da görünen Revan, Bastila Shan, Sith askeri, Yağmacı Sith ve Suikastçı Sith gibi Legends'tan karakterler de var. Fakat oyunun kum havuzu doğası sebebiyle, bu durum Lucasfilm'in yeni resmî evreni bünyesinde bu karakterleri canonlaştırmaz.

Kaynaklar

SithpediFavicon.png
Sithpedi'nin bu makaleyi ele alan resimlerini incele!

Notlar ve referanslar

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 1,5 EA logo.png Announcing Star Wars: Galaxy of Heroes - Electronic Arts' resmi internet sitesi (backup link)
  2. StarWars.com How to Become a Master of the Holotables in Star Wars: Galaxy of Heroes on StarWars.com (backup link)
  3. Nick von Kaenel: Star Wars: Galaxy of Heroes Cantina Music on Vimeo (2017-03-27). vimeo.com. Vimeo. 17 Ocak 2021 tarihinde kaynağından arşivlendi.
  4. TwitterLogo.svg Pablo Hidalgo (@pablohidalgo) on Twitter. "I wouldn't assume so. Galaxy of Heroes is very meta / sandbox / do what ya want kind of game. And more fun for it." (backup link doğrulanmamış!)

Dış bağlantılar

Advertisement