Star Wars: Hakkında Bilmeniz Gereken Her Şey, Star Wars: Güç Uyanıyor Alemine Yolculuk girişiminin bir parçası ve Dorling KindersleyTürkiye için Beta Kids—tarafından yayınlanan bir referans kitabıdır.[2] 200 sayfalık kitap 4 Eylül 2015 tarihinde yayınlandı ve en eski Jedi veya Millennium Falcon'un tüm sahiplerinin listesi gibi Star Wars evreninden bilgiler sunmaktadır.

Kitap, Ultimate Star Wars'un yazarlarından birisi olan Adam Bray tarafından da yazılmasına rağmen iki kitap "çok farklı" olarak tanımlanmaktadır. Hakkında Her Şey kitabı fıkra türünde ilginç ve bilinmeyen bilgilere yer verdiği için okuyucuların "ikisi arasında çok az ilişki" bulacağından bahsedildi.[3] 3 Ekim 2017 tarihinde kitaba Star Wars: Absolutely Everything You Need to Know, Updated and Expanded kitabı ile devam edildi.

Yayıncı özeti

Star Wars®: Hakkında Bilmeniz Gereken Her Şey, Star Wars dünyasını canlı listeler, ilginç bilgiler ve çok çekici infografik tasarım vasıtasıyla sorular ve cevaplar ile keşfediyor. İster en eski Jedi'ın kim olduğu, isterse Millennium Falcon'un tüm sahiplerinin bir listesi veya Yoda'nın eğitti tüm Jedi'ları gösteren bir liste olsun bu kitap tüm yaştan okurları heyecanlandıracak ve Star Wars galaksisi hakkında hiç bilmedikleri bilgileri sunacak.

Canon uygunluğu

Bu kitapta bulunan bilgiler holokron amaçları için canon sayılmasına rağmen,[4] kitap ayrıca arka kapağında şu uyarıya sahiptir:

2014 yılında Lucasfilm, Star Wars evreninde neyin canon olduğunu tekrardan sınıflandırdı. Star Wars: Hakkında Bilmeniz Gereken Her Şey, Lucasfilm'in şu an "Legends"—altı orijinal film ile Star Wars: Klon Savaşları ve Star Wars Rebels TV dizilerinin—dışında bulunan Genişletilmiş Evren'den bilgi almaktadır.

Örneğin 186. sayfa, Palpatine'in infazından ve Lucasfilm Hikaye Grubu'ndan Pablo Hidalgo tarafından canon dışı olarak belirlenen Bevel Lemelisk'in klonlanmasından bahsetmektedir.[5]

Devamlılık

Medya

Baskılar

Kapak galerisi

Görünümler

Türe göre
Karakterler Yaratıklar Droid modelleri Olaylar Konumlar
Organizasyonlar ve unvanlar Duygulu türler Taşıtlar ve gemiler Silahlar ve teknoloji Muhtelif

Karakterler

Yaratıklar

Droid modelleri

Olaylar

Konumlar

Organizasyonlar ve unvanlar

Duygulu türler

Taşıtlar ve gemiler

Silahlar ve teknoloji

Muhtelif

Teknoloji

Biyoloji
Ölçüler
Maddeler

Toplum ve kültür

Yemek ve içecek
Spor ve eğlenceler

Diğer

Kaynakça

Notlar ve referanslar

Dış bağlantılar