Sithpedi
Advertisement
Sithpedi
Bu makale Legends kategorisi altında bulunan bir konuyu ele alıyor.Bu makale gerçek hayatta bulunan bir konuyu ele alıyor.
YodaPrognosticating-ESBHD.jpg

Zor geleceği görmek. Değişiyor durmadan.

Bu sayfa gelecek oyun ile ilgili bilgi içeriyor.

Bu sayfanın içeriği içerik hakkında detay açıklandıkça veya yayınına yaklaştıkça önemli derecede değişebilir.

"Star Wars: Knights of the Old Republic – Remake ile hem yeni hem de eski hayranlara en iyi modern yapımların yanında yer alabilecek bir deneyim sunmak. Hikayeye sadık kalırken orijinal oyunun sunduğu çığır açıcı yenilikleri en son teknoloji ile tepeden tırnağa baştan yapıyoruz.."
―Ryan Treadwell[kaynak]

KOTOR – Remake olarak da bahsi geçen Star Wars: Knights of the Old Republic – Remake, BioWare'in 2003'te çıkardığı Star Wars: Knights of the Old Republic video oyununun yeniden yapımıdır. 9 Eylül 2021'deki Sony PlayStation Showcase etkinliğinde tanıtılan oyun önceden Knights of the Old Republic'i iOS cihazlara portlamış olan Aspyr Media tarafından yapılacak. Oyun ilk safhalarda PlayStation 5'e özel olsa da[4] ilerleyen süreçte PC platformuna da gelecek[2]. Tepeden tırnağa baştan yapılan oyun şimdilik erken geliştirme safhasında olsa da orijinale sadık kalacak.[4] StarWars.com'daki bir blog gönderisi Remake'in aynı orijinal Knights of the Old Republic gibi Star Wars Legends sürekliliğine dahil olduğunu doğruladı.[2]

Görünümler

Türe göre 
Karakterler Yaratıklar Droid modelleri Olaylar Konumlar
Organizasyon ve unvanlar Duyarlı türler Taşıt ve gemiler Silah ve teknolojiler Muhtelif

Karakterler

Organizasyon ve unvanlar

Duyarlı türler

Silah ve teknolojiler

Muhtelif

  • Giysi[1]
    • Sith kıyafeti[1]
      • Darth Revan'ın cübbesi[1]

Kaynaklar

Notlar ve referanslar

Dış bağlantılar

Advertisement