Sithpedi
Advertisement
Sithpedi
Bu makale gerçek hayatta bulunan bir konuyu ele alıyor.
Diğer kullanımları için şuraya bakın: Rogue Filosu (belirsizlik).
YodaPrognosticating-ESBHD.jpg

Zor geleceği görmek. Değişiyor durmadan.

Bu sayfa gelecek film ile ilgili bilgi içeriyor.

Bu sayfanın içeriği içerik hakkında detay açıklandıkça veya yayınına yaklaştıkça önemli derecede değişebilir.

Star Wars: Rogue Squadron, Christmas 2023[1] noelinde yayınlanması planlanan bir Star Wars filmi. Film, Wonder Woman yönetmeni Patty Jenkins tarafından yönetilecek.[1]

Resmi açıklama

Bir sonraki Star Wars filmi, Wonder Woman filmlerinden tanıdığımız Patty Jenkins tarafından yönetilecek. Hikaye, kanatlarını kazandıkları ve sınırları iten hayatlarını riske attıkları sırada yeni bir yıldız savaşçısı pilot jenerasyonunu tanıtacak ve destanı galaksinin gelecek çağına taşıyacak.

S-folyoları saldırı pozisyonuna kilitleyin: Rogue Squadron, 2023 Noel'inde sinemalarda.[1]

Geliştirme

"Oyunlar ve kitaplardan büyük etkiyle orijinal bir şey yapıyoruz. Tüm bu şeylerin önemini anlıyor ve kabul ediyoruz fakat bu orijinal bir hikaye ve yapmak için sabırsızlanıyorum."
―Patty Jenkins[kaynak]

Yönetmen Patty Jenkins ile yapılan bir IGN röportajına göre Star Wars: Rogue Squadron, roman ve video oyunu serilerinin bir adaptasyonu değil tamamen yeni ve orijinal bir hikaye olacak.[2]

Bir 2023 Star Wars filminin aslında David Benioff ve D.B. Weiss tarafından yazılması planlanıyordu[3] fakat Benioff ve Weiss, Ekim 2019'da projeden ayrıldı.[4] Bu projenin Rogue Squadron ile aynı olup olmadığı veya filmin Benioff ile Weiss'in yazdığı başlıksız film serisinin parçası olup olmadığı henüz kesin değil.

14 Aralık 2020 tarihinde Wonder Woman 1984 için bir röportaj sırasında Patty Jenkins, Rogue Squadron için bir yazarın işe alındığını, filmin hikayesi üzerine "bir süredir" çalıştığını ve bunun neredeyse biteceğini onayladı.[5]

The Wall Street Journal'a göre Disney CEO'su Bob Iger şirketin önceki Star Wars projelerine kıyasla genel kitle için daha erişilebilir bir proje olmasını istiyor.[6]

The Hollywood Reporter ile yapılan bir ropörtajda Jenkins filmi Lucasfilm için nasıl geliştirdiğini anlatmıştı: "Çok farklı bir çalışma tarzı. Durmadan hepsiyle telefondayım ve Star Wars ile ilgisi olan herkesle ardı arkası kesilmeyen Zoom görüşmeleri yapıyorum. Yapmak istediğimiz hikayeyi yapma konusunda özgürüm ancak yine de kimin önceden ne yaptığını, şu an ne yaptığını, neresi için yaptığını ve nasıl çalıştığını ve önceden yapılan tasarımları bilmek gerekiyor. Hızla alışmaya çalıştığım faklı bir çalışma tarzı."[7]

Jenerik

Türe göre 
Oyuncular Ekip

Ekip

  • Yönetmen - Patty Jenkins[1]

Görünümler

Türe göre
Karakterler Yaratıklar Droid modelleri Olaylar Konumlar
Organizasyonlar ve unvanlar Duygulu türler Taşıtlar ve gemiler Silahlar ve teknoloji Muhtelif

Organizasyonlar ve unvanlar

Taşıtlar ve gemiler

Kaynakça

Notlar ve referanslar

Dış bağlantılar

Advertisement