Sithpedi
Advertisement
Sithpedi
Bu makale gerçek hayatta bulunan bir konuyu ele alıyor.
YodaPrognosticating-ESBHD.jpg

Zor geleceği görmek. Değişiyor durmadan.

Bu sayfa gelecek dizi ile ilgili bilgi içeriyor.

Bu sayfanın içeriği içerik hakkında detay açıklandıkça veya yayınına yaklaştıkça önemli derecede değişebilir.

Star Wars: The Acolyte Leslye Headland tarafından, Disney+ için geliştirilmekte olan bir Star Wars televizyon dizisidir. Yazar ve baş yapımcı olan Headland aynı zamanda dizi yöneticisi olarakta görev yapacak. Dizi, Yüksek Cumhuriyet Devri'nin son günlerinde karanlık tarafın yeniden ortaya çıkışına odaklanacak.

Resmi açıklama

Emmy Ödülü adaylığına sahip zihin yoran dizi Russian Doll'un yaratıcısı Leslye Headland, The Acolyte ile Disney+'a yeni bir Star Wars dizisi getiriyor. The Acolyte, seyirciyi gölgeli sırlar olan ve Yüksek Cumhuriyet Devri'nin son günlerinde karanlık tarafın ortaya çıkmasına götüren bir gizem dizisi.[2]

Yapım

22 Nisan 2020 tarihinde Variety, Russian Doll eş yaratıcısı Leslye Headland'in yazarlığını ve yöneticiliğini aldığı bir Star Wars dizisinin yapım aşamasında olduğunu açıkladı. Açıklamaya göre dizi, kadın odaklı olacak ve yeni Star Wars zaman çizelgesinde yer alacaktı.[3] Dizi resmi olarak 4 Mayıs 2020 tarihinde StarWars.com adresinde duyuruldu. Ayrıca duyuruda Headland'in dizi için baş yapımcı olacağı da açıklandı.[1] Dizinin ismi, logosu ve genel hikayesi 10 Aralık 2020'de yapılan bir Disney yatırımcılar toplantısında açıklandı.[4]

Jenerik

Türe göre 
Oyuncular Ekip

Ekip

  • Leslye Headland – Yaratıcı, yazar, baş yapımcı ve dizi yöneticisi[1]
  • Rayne Roberts – Geliştirici[4]

Görünümler

Türe göre
Karakterler Yaratıklar Droid modelleri Olaylar Konumlar
Organizasyon ve unvanlar Duyarlı türler Taşıt ve gemiler Silah ve teknolojiler Muhtelif

Kaynaklar

Notlar ve referanslar

Advertisement