Diğer kullanımları için şuraya bakın: Bad Batch (belirsizlik).
YodaPrognosticating-ESBHD.jpg

Zor geleceği görmek. Değişiyor durmadan.

Bu sayfa gelecek dizi bölümleri ile ilgili bilgi içeriyor.

Bu sayfanın içeriği içerik hakkında detay açıklandıkça veya yayınına yaklaştıkça önemli derecede değişebilir.

"Yeni ve halihazırda var olan hayranlara Disney+'da Star Wars: Klon Savaşları'nın son bölümünü vermek bir onurdu ve seriye olan dünya çapında ilgiye karşı oldukça mutluyuz. Klon Savaşları sona ermiş olsa da, Lucasfilm Animasyon'da çalışan hikaye yazarları ve sanatçılarla olan ortaklığımız henüz yeni başlıyor. Dave Filoni'nin hayalini Bad Batch'in ileride yaşayacağı maceralarla hayata getirmek için heyecanlıyız."
―Agnes Chu, The Bad Batch'i duyuruyor[kaynak]

Star Wars: The Bad Batch, Star Wars: Klon Savaşları dizisinin bir devamı ve bir yan ürünü niteliğinde 2021'de yayınlanacak bir dizidir. Dizi 13 Temmuz 2020'de tanıtıldı ve 2021'de Disney+'da yayınlanacak.[1]

Resmi açıklama

Dizi ilk olarak Star Wars: Klon Savaşları'nda tanıtılan Bad Batch'in elit ve deneysel klonlarını, Klon Savaşları'nın bitmesinden sonra hızla değişen galakside takip ediyor. Klon Ordusu'nda bulunan kardeşlerinden genetik açıdan farklı olan klon mangası Bad Batch'in üyeleri, her birini ekstra sıradışı askerler yapan özelliklere sahip. Yüzeyde kalmaya ve yeni bir amaç bulmaya çalıştıkları Klon Savaşları sonrası devirde riskli paralı asker görevleri alacaklar.

Geliştirme

Dizi, yapımcılar ve yazarların kim olacağı belli halde 13 Temmuz 2020 tarihinde açıklandı.[1] İlk fragman, 10 Aralık 2020 tarihinde bir Disney yatırımcıları sunumunda gösterildi.[3]

Jenerik

Türe göre 
Oyuncular Ekip

Oyuncular

Ekip

Görünümler

Türe göre 
Karakterler Yaratıklar Droid modelleri Olaylar Konumlar
Organizasyonlar ve ünvanlar Duygulu türler Taşıtlar ve gemiler Silahlar ve teknoloji Muhtelif

Karakterler

Yaratıklar

Droid modelleri

Olaylar

Konumlar

Organizasyonlar ve ünvanlar

Duygulu türler

Taşıtlar ve gemiler

Silahlar ve teknoloji

Muhtelif

Kaynakça

Notlar ve referanslar