Bu makale gerçek hayatta bulunan bir konuyu ele alıyor.

Star Wars: The Rise of Kylo Ren, Charles Soule tarafından yazılan ve Will Sliney tarafından çizilen bir canon çizgi roman mini serisidir. Hikaye Kylo Ren ve Ren Şövalyeleri'nin geçmişlerini anlatmaktadır. Dört bölümlük seri 18 Aralık 2019'da yayınlanmaya başladı.

Medya

Color code key:
Collected (TPB) issue Released issue Future issue
Issue Title Publication date Trade paperback
1 Bölüm Bir 18 Aralık 2019[1]
RiseofKyloRen1-Art.jpg
Star Wars: The Rise of Kylo Ren
10 Kasım 2020[3]
2 Bölüm İki 8 Ocak 2020[4]
3 Bölüm Üç 12 Şubat 2020[5]
4 Bölüm Dört 11 Mart 2020[6]

Kaynakça

Art for The Rise of Kylo Ren

Notlar ve referanslar

  1. 1,0 1,1 Marvel Comics December 2019 Solicitations (2019-09-19). comicspit.com. Comics Pit. (yedek bağlantı doğrulanmamış!)
  2. Star Wars: The Rise of Skywalker: The Visual Dictionary'ye göre Luke Skywalker'ın Jedi tapınağı, Starkiller Felaketi'nden altı yıl sonra yok edildi. Star Wars: Galaksi Atlası ise bu olayı YSS 34'e konumlandırıyor. Böylece The Rise of Kylo Ren 2 olayları tapınağın yok edilişinden hemen sonra başlıyor. Bu demek oluyor ki hikaye YSS 28'de geçiyor.
  3. Amazon favicon.png Star Wars: The Rise of Kylo RenAmazon.com
  4. STAR WARS RISE KYLO REN #2. Preivews World. (yedek bağlantı doğrulanmamış!)
  5. MARVEL COMICS February 2020 Solicitations (21 Kasım 2019). Newsarama.com. (yedek bağlantı doğrulanmamış!)
  6. MARVEL COMICS March 2020 Solicitations (19 Aralık 2019). Newsarama.com. (yedek bağlantı doğrulanmamış!)