Sithpedi
Advertisement
Sithpedi
Diğer kullanımları için şuraya bakın: Eclipse (belirsizlik).
Vader's revelation.png Hayır. Ben senin babanım!

Uyarı! Bu şablon şu içerikten spoiler içermekte: yeni yayınlanan ya da yakın yayınlanacak bir içerik. Lütfen dikkatli olun.

YodaPrognosticating-ESBHD.jpg

Zor geleceği görmek. Değişiyor durmadan.

Bu sayfa gelecek game ile ilgili bilgi içeriyor.

Bu sayfanın içeriği içerik hakkında detay açıklandıkça veya yayınına yaklaştıkça önemli derecede değişebilir.

Star Wars Eclipse, Quantic Dream tarafından geliştirilmekte olan ve Yüksek Cumhuriyet Devri'nde geçecek bir oyundur.

Yayıncının özeti

Bu yılın başlarında yayıma başlayan multimedya projesi olan Yüksek Cumhuriyet devrinde geçen ilk oyun olarak Star Wars Eclipse orijinal bir hikâye ve her biri kendine özel yollar, yetenekler ve Dış Halka'nın keşfedilmemiş bölgelerindeki kırılgan dengeyi değiştirebilecek rollere sahip olan yeni özgün karakterlere bulunduracak.[1]

Oynanış

Star Wars Eclipse, oynanabilir birkaç karakter sunmanın yanı sıra oyuncuların oyunda neler olduğunu değiştirecek seçimler yapmasını sağlayan hikâye seçimleri olacak.[1]

Yapım

Oyunun dünya çapında ilk tanıtımı 9 Aralık 2021 tarihinde The Game Awards'ta yapıldı.[3]

Devamlılık

Eclipse'in resmi olarak Charles Soule'nin Light of the Jedi romanıyla Ocak 2021'de başlayan Star Wars: The High Republic multimedya projesi için yaratılan zaman dilimi olan Yüksek Cumhuriyet Devri[1] sırasında geçmesi planlanmaktadır.[4] Bu dönem sırasında geçen ilk video oyunu olarak duyurulmasına rağmen 2020 VR tecrübesi Star Wars: Tales from the Galaxy's Edge ve 2021 devamı Last Call bu zamanda geçmektedir ve oyuncunun Yüksek Cumhuriyet Devri sırasında Jedi Ady Sun'Zee yerine geçtiği bölümlere sahiptir.[5][6]

Görünümler

Türe göre
Karakterler Yaratıklar Droid modelleri Olaylar Konumlar
Organizasyon ve unvanlar Duyarlı türler Taşıt ve gemiler Silah ve teknolojiler Muhtelif

Karakterler

Yaratıklar

Olaylar

Konumlar

Organizasyon ve unvanlar

Duyarlı türler

Taşıt ve gemiler

Silah ve teknolojiler

Muhtelif

Kaynaklar

Notlar ve referanslar

Dış bağlantılar

Advertisement